Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Satteliet / moeder / feeder clubs, vragen en hulp topic

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 114
  • Weergaven 365
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik zit bij Middlesbrough en heb Darlington als feederclub. Echter, ik kan, geheel naar eigen keuze, 4 spelers voor 1 heel seizoen naar Darlington sturen. Ze zijn ook nog terug te roepen indien gewenst.

Darlington betaald geen salaris en ze hoeven ook de spelers niet op te stellen. Ik kijk dus wel even wat ze nodig hebben en wat ik kan missen.

Geplaatst

ik manage Manchester United, heb 2 merchandising clubs.. en nouw doe ik elk half jaar een aanvraag voor nieuwe satellietclubs maar dr komen alleen maar kleine ploegen uit niet EU-landen waar bij staat dat het voordeel is dat je jonge israelische spelers kan halen bv. Mag je maar 2 merchandise clubs? ( btw die 2 leveren mij 170 miljoen op per jaar.. en sinds de komst van Kaká gaat dat alleen maar meer worden)

Geplaatst

samenwerkingsverband truukje

Waar is dat artikel voor dat truukje?

Dat je bijv meer samenwerkingsverband in 1 keer kan

Alvast bedankt ^^

Geplaatst

Is het ook mogelijk dat je meer aan een merchandising club moet betalen dan wat je eraan verdient ? Ik betaal met Genk dik 4 miljoen per jaar en mijn totale merchandising inkomst per seizoen is 3.6 miljoen.

Geplaatst

Blijkbaar wel he :cab: misschien een idee om eens wat grote namen aan te trekken dan verkoop je vast meer shirtjes

Geplaatst
Waar is dat artikel voor dat truukje?

Dat je bijv meer samenwerkingsverband in 1 keer kan

Alvast bedankt ^^

Volgens mij is dit bij patch 7.0.2 ongedaan maakt, dus kan je nogmaal 1 samenwerkingsverband per keer aan gaan met een andere club

Geplaatst

is het mogelijk om, zonder dat dat vooraf was ingesteld, een samenwerkingsverband te krijgen zoals die van Feyenoord en Excelsior in het begin van het spel?(feyenoord mag gratis spelers halen van excelsior, feyenoord betaalt wel 2 miljoen per jaar)

Of een samenwerkingsverband zoals Atletico Madrid en Mallorca die hebben (2 ongeveer even grote clubs)?

Geplaatst

Ik geloof niet dat dat uberhaupt kan, want in de keren dat ik Feyenoord was kon ik een speler van Excelsior niet gratis halen. Ik kon alleen maar boden evenaren andere clubs, die dan geaccepteerd moeten worden.

Geplaatst
is het mogelijk om, zonder dat dat vooraf was ingesteld, een samenwerkingsverband te krijgen zoals die van Feyenoord en Excelsior in het begin van het spel?(feyenoord mag gratis spelers halen van excelsior, feyenoord betaalt wel 2 miljoen per jaar)

Of een samenwerkingsverband zoals Atletico Madrid en Mallorca die hebben (2 ongeveer even grote clubs)?

Ac Milan en Juventus hebben ook een samenwerkingsverband dus het zou wel moeten kunnen.

Geplaatst

ik was een game begonnen met fc groningen en na 2 seizoenen was barcelona mijn moederclub

Geplaatst

dan doe je het volgens mij niet super goed, want volgens mij wil groningen aan het begin geen moederclub

Geplaatst

Als je een manager bent van een kleine club (ik ben nu bijvoorbeeld Kettering Town) en je wilt een grote club als moederclub dan moet je voordat je je bestuur vraagt om een moederclub te zoeken de trainer van de club die jij wil hebben een paar veren in z'n reet steken.

Ik heb nu bijvoorbeeld Wenger een paar veren toegestoken, daarna heb ik mijn bestuur om een moederclub verzocht en kwamen ze met Arsenal op de proppen.

Ik had ergens al gelezen op dit forum dat iemand dat had geprobeerd met Chelsea en dat dat werkte. En bij mij met Arsenal werkte dat ook.

Dus een tip voor de managers hier met een kleine club.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]