Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Hehe totally crap 8) Wijnaldum wordt de nieuwe Seedorf genoemd inmiddels, hij is king :D

Geplaatst

@ MVF

Mooi team. 8/10

Als je Engelaar niet had werd het 7,58)

Geplaatst

Inderdaad, ziet er netjes uit. Nu nog goed presteren hé piet! :huhu:

Geplaatst

In mijn eerste seizoen werd ik 6e in de Premier League. De bekers waren niet zo'n groot succes, maar we spelen nu wel Europees. In m'n tweede seizoen pas 3 wedstrijden gespeeld;

Wigan - Derby 1-2

Derby - Blackburn 2-1

Derby - Larisa 4-0 (Uefa Cup)

..:)

Geplaatst
In mijn eerste seizoen werd ik 6e in de Premier League. De bekers waren niet zo'n groot succes, maar we spelen nu wel Europees. In m'n tweede seizoen pas 3 wedstrijden gespeeld;

Wigan - Derby 1-2

Derby - Blackburn 2-1

Derby - Larisa 4-0 (Uefa Cup)

..:)

Heb het net gezien in de topic "Huidige game". Mooi selectie voor Derby.

Geplaatst

@ vitesse88

leuk team, doudin, boussafa. Leuk om te zien dat iemand met de aartsrivaal van mijn team speelt :p

@ Tandeira

Ik speel nu het begin van mijn 3e seizoen, eerste jaar van league one gepromoveerd naar het championship, 2e jaar in de middenmoot geeindigd, en nu sta ik op de 5de plaats. Mijn doel is om iig bij de eerste 6 te eindigen, zodat ik de playoffs kan spelen voor promotie. Verder is het gelukt om mendieta te halen :D en ik heb ook joey van den berg erbij. Nsue is idd een erg goede speler, samen met monnet-paquet is het een dodelijke aanval :*)

Geplaatst
Mooi team Erik, screentje Ledley? Ik geef het een 8.

Mijn Willem Deux

Waterman/Wong

Bakens/Lemos    Marcellis/Olfers    Slijngard/Blind     Hill/Klavan

Anita*/Blondelle/Swerts

Renato/Wijnaldum                                    Boutahar/Engelaar

Ofere/Wijnaldum

Denneboom/Benson       Engelaar/Arunina

Hmm 12e geëindigt net als de 3 seizoenen ervoor ongeveer :cab: Dus behoorlijke metamorfose. Medemogelijk gemaakt door Renato (7miljoen Bremen bestuursaccpetatie) Blondelle (4.4 Portsmouth oid terwijl clausule van 2.8 _O_ ) en +/- 3 miljoen voor Lemos. Ook kreeg ik 7 miljoen voor een rechtsbuiten uit men jeugd die ik bij Vitesse had weggeplukt.

Benson voldeed niet, Arunina ook niet, Boutahar contract afgelopen wat ook geld voor Ofere en Bakens. Hill was te oude geworden, Blind brak niet door (Twente 500k) Olfers ging lopen janken (Mutual Termination) en Klavan wilde ook een transfer. Tijd voor een nieuw team dus! Dat is er als volgt uit komen te zien:

Wang/Waterman/Goitia

Ogararu/Marcellis    Wielaert/Luirink     Slijngard/Zomer   Swerts/Kantari

Maduro/Anita

Jenner/Cziommer                                         Engelaar/Fransisco/Denneboom

Wijnaldum/Cziommer/Mulayim

Acuna/Perez               Koevermans/Slory

Rederlijk vernieuwd dus.. :cab:

Mulayim en Fransisco zijn handelswaar, Maduro was transferlisted _O_ evenals Jenner die het fántástisch doet.

Acuna kostte me 6 miljoen.. maar hij betaald het wel uit, de eerste spits in 4,5 seizoenen die niet alles over en naast schiet. Koef is ook dodelijk ondanks traagheid en 31 jaar. Sta 2e na 8 wedstrijden en das hoger dan ik ooit gestaan heb :<

Geplaatst

Mooi team. Redelijk veranderd tegenover het vorige. Met deze selectie moet je toch is een Europese plaats behalen he.

8,5/10

Geplaatst

Dit is mijn Atletico in het begin vh 3e seizoen, heb over de afgelopen jaren mn team flink veranderd.. voor 144 miljoen aan spelers gekocht en voor 254 miljoen verkocht. Eerste seizoen 7e geeindigd en geen enkele prijs gewonnen, 2e seizoen met 3 punten voorsprong op Barca kampioen geworden en uefa gewonnen en nu heb ik geloof ik wel het team waarmee ik de treble kan gaan winnen:

atleticotaktiekbq6.jpg

atleticospelersib5.jpg

Spelers als Mokoena en Dagoberto heb ik gehaald toen ik wat krap bij kas zat, die gaan er ook uit zodra ik een fatsoenlijk bod krijg want ik wil mn team zo spaans mogelijk hebben.

Spelers als Toure, Dos Santos, Alves, Vecchio en Zarate hebben allemaal een dubbele nationaliteit dus die mogen blijven maar wil verder zo weinig mogelijk niet EU spelers in mn team (Kerlon en Ustari kun je natuurlijk niet omheen als je een top spits en super keeper in je team wilt hebben)

Geplaatst

zeg dan gewoon: ik heb milevsky gekocht, nigel de jong en flamini. ik zou eerst ff wachten tot het team verandert is voordat je hier gaat posten, ik geef een 6,5

Geplaatst

FC Utrecht

Begin van seizoen 2011 - 2012

Achter de namen staan de bedragen die ik voor ze heb betaald, aan welke club en in welk seizoen.

GK: Chris Kirkland - 4.1 mil van Real Madrid 2010-2011

DL: Marcelo - 13.75 mil van Real Madrid 2010-2011

DC: Waldo Ponce - Gratis van Universidad de Chile 2006-2007

DC: Jacques Faty - 19 mil van Everton 2010-2011

DR: Eduardo Ratinho - 10 mil van Heerenveen 2010-2011

DMC: Ayila Yussuf - 7.25 mil van Dinamo Kiev 2007-2008

AML: Andrés Guardado - 44 mil van Deportiva La Coruna 2011-2012

AMC: Sebastián Zúñiga - 75k van Cobreloa 2006-2007

AMR: Carlos Elías - 75k van Alianze Lima 2007-2008

AC: Sergio Agüero - 44 mil van Atletico Madrid 2010-2011

AC: Miroslav Klose - Gratis van Bayern Munchen 2011-2012

S1: Wang Dalei

S2: Cristián Alvarez

S3: Gianni Zuiverloon

S4: David Mendes da Silva

S5: Diego Biseswar

S6: Juan de Dios Hernández

S7: Alan

Geplaatst
Mja, er zijn maar weinig Nederlanders die goed genoeg zijn voor de absoulte top.

Tsja, helaas helemaal mee eens... enige nl players onder de 30jr in fm die echt meekunnen met de absolute top zijn Robben en van der Vaart.

Mss een tip voor patrick om in de volgende data update spelers als Sneijder, Huntelaar en van Persie eens een wat hogere PA te geven aangezien deze jongens irl dus wel bij de top horen of zeker gaan horen.

Mooi team trouwens sirkeith, zeker voor een nl subtoppertje (al zal utrecht ondertussen in jouw game wel een topper zijn ;) ) Een dikke 8 (y)

Geplaatst

naamloosmw4.png

1ste seizoen MU's Laatste Update*

Geplaatst

---------------------Cech-----------------------

Dani Alves------Puyol------Terry------Ashley Cole

----------------------Gago-----------------------

Cristiano Ronaldo-------------------------Gerrard

-------------------Ronaldinho-------------------

--------------Adriano------Rooney--------------

Ben toch wel héél benieuwd wat dit team voor ratings krijgt...

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]