Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Aldonin!!*plaatje*

Bedankt leuke speler trouwens !!

In het eerste seizoen loopt zijn contract af en da moet je 1,9 miljoen betalen om hem overtenemen :*)

Geplaatst
Ajax in mijn Tweede Seizoen nog voor de winterstop!

Eigenlijk kan ik 2 elftallen opstellen ;)

Opstelling 1:

-------------------Ustari-----------------

Vanden Borre----Pepe-----Vermaelen-----Marcelo

-------------------Maduro-----------------

--------Anderson(van Porto)-----Sneijder-----

----Cesar Delgado----------------Babel-------

--------------------Huntelaar-------------------

2e opstelling:

-------------------Stekelenburg--------------------

Rafinha---------Heitinga--------Grygera------Emanuelson

--------------------Aldonin------------------------

---------------Lucas----------Perez-----------

Mokoena------------------------------Roger---------

----------------------Köse(Gratis gehaald, Groeibriljant)---

Wie ik dan nog als wissel heb: - Rosenberg

- Cardenas

- Stam

- Vertonghen

- Gabri

Roger wordt nog vervangen door Nani in de winterstop!! 8)

1e seizoen meteen Champions League en competitie gewonnen en ik ben net Wereldkampioen voor clubteams geworden!! :mrgy:

Mijn aankopen in 2 zomers en 1 winter! :

1651684162_Aankopen2006-2007.JPG.f4220f6f737426cf16ff4512eed430ca.JPG

40011730_Aankopen2007-2008.JPG.f3224bbfd9ca15dc16bc92a0710bc02d.JPG

Geplaatst

Simonajax,

Je hebt goede spelers maar je verwaarloosd emanuelson, heitinga en met name rafinha en cardenas.

DIe laatste 2 zullen later 2 van de grootste spelers ter wereld worden in het spel.

Ik zou ervoor kiezen op Pepe niet op te stellen maar in plaats daarvan vandenborre in het centrum en rafinha op links. Daarnaast heeft cardenas veel meer toekomst dan anderson.

Waarom ikd it weet, omdat ik alle spelers die jij nu hebt ken en in 2010 zit, ook met ajax.

En daarnaast...probeer carlos vela te kopen van arsenal, gooi hem erin in plaats van babel.

wereldspeler, koste mij slechts 4,4 miljoen en scoort elk seizoen tussen de 30 en 35 doelpunten naast huntelaar

Geplaatst
Simonajax,

Je hebt goede spelers maar je verwaarloosd emanuelson, heitinga en met name rafinha en cardenas.

DIe laatste 2 zullen later 2 van de grootste spelers ter wereld worden in het spel.

Ik zou ervoor kiezen op Pepe niet op te stellen maar in plaats daarvan vandenborre in het centrum en rafinha op links. Daarnaast heeft cardenas veel meer toekomst dan anderson.

Waarom ikd it weet, omdat ik alle spelers die jij nu hebt ken en in 2010 zit, ook met ajax.

En daarnaast...probeer carlos vela te kopen van arsenal, gooi hem erin in plaats van babel.

wereldspeler, koste mij slechts 4,4 miljoen en scoort elk seizoen tussen de 30 en 35 doelpunten naast huntelaar

Ik speel ook in een rotatie systeem dus Rafinha, Emanuelson en Heitinga spelen gewoon nog heel veel :thumb: Cardenas speelt ook redelijk vaak want Huntelaar is nu al voor 2e keer dit seizoen zwaar geblesseerd en Rosenberg is eigenlijk te slecht dus Delgado staat regelmatig in de spits en dan wissel ik Mokoena en Cardenas af. IK zit nu op 28 december en Cardenas heeft toch al 12 wedstrijden gespeeld terwijl hij 1,5 maand geblesseerd geweest is..

Geplaatst

Mijn team Real Madrid:

GK: Casillias

VL: Traore

VR: Sergio Ramos

VC: Kompany

VC: Barzagli

MC: Fabregas

MC: De Rossi

AMR: Higuan

AML: Mancini

AC: Villa

AC: Robinhio

Subs:

GK: Mejias

VC: Metzelder

VR: Cicinhio

VL: Mathieu

VMC: Vieira

AMR: Camoranesi

AMC: Sneijder

AMC: Raul

AMC: Granero

AC: Bojan

AC: Llanos

Ik moet er wel bij zeggen dat toen ik bij het team kwam de meeste spelers er al waren.Mijn enige aankopen zijn Villa,Fabregas,Bojan,De Rossi en Traore

Geplaatst

matje niet zo gay doen...

bij mijn spel (heb zowel anderson als cardenas gehad, anderson net verkocht -2010-, en statistieken en prestaties van cardenas zijn vele malen beter dan die van anderson

Geplaatst
Mijn team Real Madrid:

*opstelling 1*

*opstelling 2*

Waarom speel je niet met Sneijder i.p.v. Mancini? Verder heb ik er niks op aan te merken, mooi team! een 8,5.

Geplaatst
Mijn team Real Madrid:

GK: Casillias

VL: Traore

VR: Sergio Ramos

VC: Kompany

VC: Barzagli

MC: Fabregas

MC: De Rossi

AMR: Higuan

AML: Mancini

AC: Villa

AC: Robinhio

Subs:

GK: Mejias

VC: Metzelder

VR: Cicinhio

VL: Mathieu

VMC: Vieira

AMR: Camoranesi

AMC: Sneijder

AMC: Raul

AMC: Granero

AC: Bojan

AC: Llanos

Ik moet er wel bij zeggen dat toen ik bij het team kwam de meeste spelers er al waren.Mijn enige aankopen zijn Villa,Fabregas,Bojan,De Rossi en Traore

Raul zou ik persoonlijk nooit op de bank zetten,toch een aardig teampje.

Geplaatst

hoe krijg jij het voor elkaar De Rossi weg te kopen bij Roma?

Geplaatst
matje niet zo gay doen...

bij mijn spel (heb zowel anderson als cardenas gehad, anderson net verkocht -2010-, en statistieken en prestaties van cardenas zijn vele malen beter dan die van anderson

Dan heb jij misschien toeval gehad in jou spel. Ik heb meerdere spellen gespeeld in FM en 90% van de keren was Anderson echt de held van het spel.

Geplaatst
Mijn team Real Madrid:

*opstelling 1*

*opstelling 2*

Waarom speel je niet met Sneijder i.p.v. Mancini? Verder heb ik er niks op aan te merken, mooi team! een 8,5.

Er word veel geroulleerd met mijn middenvelders en aanvallers.Dus ene wedstrijd staat Mancini erin andere wedstrijd Sneijder.De enige die altijd spelen zijn Casillas,Villa en Fabregas

45 miljoen bieden.

Geplaatst

ik vind linker en centraal verdediger tegenvallen: barzagli en traore.

Met een club als real madrid moet je voor het allerbeste gaan, deze twee horen niet bij de absolute wereldtop.

Als ik jou was zou ik voor de linksback-positie Marcelo kopen, beste linksback van het spel (bleek onlangs ook uit een poll daarover op dit forum), hij heeft simpelweg alles.

Voor de positie van centrale verdediger kan je voor absolute toppers als terry of puyol gaan als je het geld hebt, kijk anders is naar mertesacker, raul albiol of micah richards.

Geplaatst
Mijn team Real Madrid:

*opstelling 1*

*opstelling 2*

Er word veel geroulleerd met mijn middenvelders en aanvallers.Dus ene wedstrijd staat Mancini erin andere wedstrijd Sneijder.De enige die altijd spelen zijn Casillas,Villa en Fabregas

45 miljoen bieden.

45 miljoen? Dat is wel te veel voor zo'n type speler!

Geplaatst

Ajax begin 2de seizoen!

---------------------------------Akinfeev-------------------------------

--Eduardo Ratinho----Greene----------------Heitinga--------Emanuelson--

---------------------------------Maduro---------------------------------

-----Gera-----------------------------------------------Guardado--------

----------------------------Renato Augusto------------------------------

----------------------Vela------------------Soldado---------------------

Weining Nederlanders ik weet het! Ben druk bezig nieuwe aan te trekken!

Geplaatst

Waar is Huntelaar, waar is Sneijder? Je verknalt je talenten

Geplaatst
Ajax begin 2de seizoen!

---------------------------------Akinfeev-------------------------------

--Eduardo Ratinho----Greene----------------Heitinga--------Emanuelson--

---------------------------------Maduro---------------------------------

-----Gera-----------------------------------------------Guardado--------

----------------------------Renato Augusto------------------------------

----------------------Vela------------------Soldado---------------------

Weining Nederlanders ik weet het! Ben druk bezig nieuwe aan te trekken!

Greene:cab:

Geplaatst

Ik zit momenteel in 2015 met Barcelona, dit is mijn selectie:

barcsquad1mo5.th.jpg

barcsquad2cd5.th.jpg

Ik heb nog een transferbudget van 650 miljoen, maar mijn selectie is zowel in de breedte als in de diepte erg sterk, ik weet gewoon niet wie ik moet halen.:-D

Geplaatst

Hoe kan ik de afbeeldingen trouwens plaatsen zodat het direct goed te zien is, zonder te linken naar imageschack? Het is nogal klein geloof ik....

Geplaatst

Chelsea 1e seizoen

--------------Cech------------------

--Toure--Terry---Sergio Ramos--Cole--

----C Ronaldo---Lampard---Robben----

-------Agüero---Drogba---D Villa------

S1 : Kalou

S2 : van der Vaart

S3 : Dani Alves

S4 : Malouda

S5 : Ben Haim

S6 : Maxi Rodriguez

S7 : Hilario

Vindk toch wel goed:D

Geplaatst

In jou geval zou ik wat oude spelers weg doen, en daar in de plaats spelers van 18-21 voor aantrekken. Of voetballen die nog in jou B-elftal?

Geplaatst
In jou geval zou ik wat oude spelers weg doen, en daar in de plaats spelers van 18-21 voor aantrekken. Of voetballen die nog in jou B-elftal?

Heb je het tegen mij? Zo ja:

Er zitten idd wat oudjes bij zoals Xavi en Ronaldinho, maar ik wil graag dat deze spelers hun loopbaan beeindigen bij Barca en hierna als trainer of scout bij de club blijven. Ik heb veel aan ze gehad en ik wil ze niet 'weggooien'.8)

Ik heb trouwens heel wat talenten aangetrokken, maar ik heb ze allemaal verhuurd, ze zitten allen in de C-ploeg. Volgend jaar stoppen Xavi en Ronaldinho als het goed is, bovendien wil ik een paar spelers (Taiwo, Falcao etc.) verkopen zodat ik weer wat talentjes kan laten debuteren.

Of ik nog jonge spelers kan aantrekken? Nou ja, veel talenten die ik absoluut moet hebben zijn er niet in het spel, een groot deel heb ik al aangetrokken. Allen Manuel Vega (regen), een 21-jarige Spaanse verdediger van Inter wil ik kopen, maar ik ben tot 60 miljoen gegaan en het lukt niet. Meer dan dat is ie ook niet waard.

Geplaatst

Heb je het tegen mij? Zo ja:

Er zitten idd wat oudjes bij zoals Xavi en Ronaldinho, maar ik wil graag dat deze spelers hun loopbaan beeindigen bij Barca en hierna als trainer of scout bij de club blijven. Ik heb veel aan ze gehad en ik wil ze niet 'weggooien'.8)

Ik heb trouwens heel wat talenten aangetrokken, maar ik heb ze allemaal verhuurd, ze zitten allen in de C-ploeg. Volgend jaar stoppen Xavi en Ronaldinho als het goed is, bovendien wil ik een paar spelers (Taiwo, Falcao etc.) verkopen zodat ik weer wat talentjes kan laten debuteren.

Of ik nog jonge spelers kan aantrekken? Nou ja, veel talenten die ik absoluut moet hebben zijn er niet in het spel, een groot deel heb ik al aangetrokken. Allen Manuel Vega (regen), een 21-jarige Spaanse verdediger van Inter wil ik kopen, maar ik ben tot 60 miljoen gegaan en het lukt niet. Meer dan dat is ie ook niet waard.

Ik had het inderdaad tegen jou, aan de tijd tezien werden er ineens 2 posts tegelijk gedaan. Ik heb wel een beetje hetzelfde als jij hebt, zo heb ik met Ajax Davids ook terug gehaald en gehouden tot hij stopte, zelfde geldt voor Litmanen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]