Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Waar is Huntelaar, waar is Sneijder? Je verknalt je talenten

Sneijder voor 30 miljoen naar Real

Huntelaar voor 23 miljoen naar liverpool!

Geplaatst
ik vind linker en centraal verdediger tegenvallen: barzagli en traore.

Met een club als real madrid moet je voor het allerbeste gaan, deze twee horen niet bij de absolute wereldtop.

Als ik jou was zou ik voor de linksback-positie Marcelo kopen, beste linksback van het spel (bleek onlangs ook uit een poll daarover op dit forum), hij heeft simpelweg alles.

Voor de positie van centrale verdediger kan je voor absolute toppers als terry of puyol gaan als je het geld hebt, kijk anders is naar mertesacker, raul albiol of micah richards.

Zoals je kon lezen is Barzagli geen aankoop van mij,maar toch kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over hem.Afgelopen seizoen kampioen geworden met maar 16 goals tegen en ook de CL gewonnen.En Terry en Puyol willen niet weg bij hun club en ben verder aan het onderhandelen met Pablo

En Traore is nog jong en een wonderkind in mijn game,hoop ook dat hij nog verder groeit want op dit moment is ie alleen maar aan het zeiken.

En Marcelo heeft nooit goed gedaan bij mij en was al verkocht toen ik bij Real kwam..

Geplaatst

@settzie

5 Italianen nog over. Zit niet echt een lijn in je aankopen.

Een 7-.

Geplaatst

Ik mis Okaka en Rosi :P

Heel mooi team,mag ik eens een screentje van Qvist?

Geplaatst

Kan je het de volgende keer een beetje bijknippen bij paint?

maarja verder wel een heel lekkere team hoor. Het ziet er ook echt uit als een team. 8.5/10

Geplaatst

Heel mooi team ik vind het ook erg leuk om te zien dat je nog veel echte Mancunians hebt.

Geplaatst

Het zijn wel mooie aankopen, maar niet voor Ajax. Kijk naar Vela en Paolucci bv. ze horen daar niet thuis. Maarja het lijkt mij wel een sterk team om tegen te spelen. Je krijgt van mij toch een 7.

Geplaatst

AZ 2012/2013

---------------Ochoa----------------

-------------------------------------

--Rosi---Kaboul--Juarez--Pocognoli--

-------------------------------------

---------------Sunny----------------

--------------------------------------

---Geovanni-----------Afanasiev------

----------------Kerlon-----------------

---Cavenaghi---Kherzakov-------------

op zoek naar 2 goede spitsen ? stop met zoeken beter dan dit wordt het niet meer;

5x kampioen, 3x beker, 1x Champions League, 1x wereldcup

Geplaatst

Geen een nederlander?!, maar je pakt wel aardig wat prijzen.

Qua namen krijg je toch een dikke 7 van mij

Geplaatst

Ik ben manager van Arsenal en ondertussen al een aantal seizoenen verder. Betere spelers dan de huidige zijn haast niet meer te kopen voor een aanvaardbare prijs: C. Ronaldo, Tevez of Robinho...

Buffon:thumb:

Sergio Ramos Toure Gallas Marcelo

Richards

Mancini Silva

Aguero

Higuain Vela

Verder heb ik een hele brede selectie, en word er vooral op het middenveld gerouleerd;

Vermeer

Djourou

Taiwo

Denilson

Mascherano

Gilberto Silva

Fabregas

Rosicky

Hleb

Juninho

Jesus Navas

Van der Vaart

Walcott

Henry

Bojinov

En dan is nog niet alles genoemd...

Voorin loopt het als een trein met het driehoek; Vela, Higuain en Aguero. Higuain presteert uitzonderlijk met elk jaar +20 aan doelpunten en assists.

Djourou is achterin omgetraind zodat hij op elke positie uit de voeten kan. Goede verdedigers die meekunnen kosten al snel 50+ en Denilson kan ook als linksback.

Fabregas en Rosicky zijn lang geblesseerd geweest, daarom staan ze nu even niet in de opstelling. Anders stond Fabregas op rechtshalf, omgetraind, Rosicky in roulatie.

De meeste spelers zijn voor rond de 30 miljoen gehaald; Van der Vaart, Sergio Ramos, Buffon, Mascherano.

De rest heeft rondom de 15 miljoen gekost. Verhuurd zijn o.a. Sturridge, Millan en Merida. Zouden anders ook tot de selectie behoren, zijn overigens uitgeleend aan AA Gent.

De basis van het team staat er nog steeds na een seizoen of 4; Toure, Gallas, Fabregas. Terwijl de overige spelers nog op de bank zitten; Henry, Hleb enz. Van Persie wou trouwens weg, ook al kreeg hij voldoende speelminuten, nu voor 28 miljoen naar spurs.

Ook was er aan het begin van het seizoen interesse voor Vela, 20 afwerken-17 koppen-20 jaar oud, 70 miljoen werd geboden maar niet geaccepteerd want Vela is de speler van het spel!

De redend at ik zoveel inkomsten heb komt door goed verkoopbeleid, Eboue voor 18 verkocht, Clichy voor 15 miljoen. Toch een redelijk hoog bedrag. En satellietclubs in Azie en Amerika al vanaf seizoen 1.

Geplaatst
Heb je nou werkelijk niemand laten doorstromen :O :P? Zonder, wel een 7,5 want wel mooi team...

Nee, mijn voorganger heeft niks door laten stromen. Ik ben hier in januari 2013 gekomen. Toen stond het team 8e, maar ben toch nog op 1 punt kampioen geworden. Ik heb wel wat leuke talenten van mijn jeugd op het oog. Die mogen in de minder belangrijkere wedstrijden enzo spelen.

@KingXVI; Okaka en Rosi zijn al verkocht. Hier is ook je screen van Qvist. Ik vind het een heldje!

http://i10.tinypic.com/53yw5sk.jpg

* Van het plaatje een link gemaakt, plaatje was te groot *

Geplaatst
Heb je nou werkelijk niemand laten doorstromen :O :P? Zonder, wel een 7,5 want wel mooi team...

Nee, mijn voorganger heeft niks door laten stromen. Ik ben hier in januari 2013 gekomen. Toen stond het team 8e, maar ben toch nog op 1 punt kampioen geworden. Ik heb wel wat leuke talenten van mijn jeugd op het oog. Die mogen in de minder belangrijkere wedstrijden enzo spelen.

@KingXVI; Okaka en Rosi zijn al verkocht. Hier is ook je screen van Qvist. Ik vind het een heldje!

http://i10.tinypic.com/53yw5sk.jpg

* Van het plaatje een link gemaakt, plaatje was te groot*

Waarom vind je die Qvist zo goed? Ik vind het echt geen topper voor een spits, geen 20 voor afwerken, techniek is ook niet zo goed.

Geplaatst

Vertel jij mij maar even hoeveel spitsen die goed zijn 20 voor afwerken heeft. Technisch niet goed? Hij heeft alles stats die hij nodig heeft heur. Dribbling mocht alleen wel wat hoger en koppen ook. Zolang hij scoort boeit het ja niet.

Geplaatst
Waarom vind je die Qvist zo goed? Ik vind het echt geen topper voor een spits, geen 20 voor afwerken, techniek is ook niet zo goed.

Ik snap dat jij hem slecht vind. Hij scoort o zo makkelijk. Heb van iemand gehoord dat hij 32 op 28 liep. Dus dat is meer dan 1 goal per wedstrijd. Zo´n gemiddele heeft KJH nog niet eens in FM!

Geplaatst

In mijn game zijn er zat betere spitsen, die wel 20 voor afwerken hebben, goede techniek, beter kunnen kopen en redelijke overige stats hebben. En die ook veel scoren. Die vind ik beter dan een speler met de stats zoals Qvist.

@Ezra: Die laatste zin van je, daar kan ik mij wel perfect in vinden, alleen zou een speler met zulke stats bij mij niet door de scouting heenkomen. Misschien is hij nog iets beter wanneer zijn conditie wat verder stijgt, maar zoals nu zou ik hem niet willen hebben.

Geplaatst

Je hebt geluk of niet wat het scoren van een spits betreft.. zelf zou ik Qvist ook nooit halen met een topclub omdat er zoveel betere spitsen rondlopen in FM maar als ie aan de lopende band scoort maakt t idd weinig uit hoe zn stats er verder uit zien. Een speler die bij mij altijd aan de lopende band scoort is Kerlon, zn stats zien er over t algemeen stukken beter uit dan die van Qvist maar toch heeft ook hij maar 16 voor afwerken en 13 voor koppen.

Geplaatst

Sevilla 2012

DM: Igor Akinfeev

VR: Olivier Mathis (geweldige regen van paris)

VL: Gareth Bale (held)

VC: Raul Albiol

VC: Stuart Armstrong (wordt beste vc van het spel regen van arsenal)

VMC: Gago

MR: Cristiano Ronaldo

ML: Andres Guardado

AMC: Sergio Aguero

AC: Carlos Tevez

AC: Anderson

wissels: paulo ferreira, mahamadou diarra, kevin mensah, nicolas millan, sebestian zuniga, gonzalo higuain, dmytro chygrynskyi, sebastien pocognoli, giovani dos santos (held), Asdrubal

voor de rest nog enkele topregens als: souza, espindola (deze is te ziek voor woorden), paul horne, jorge luis agguirre, hans van putten

Geplaatst

Real Madrid 08-09:

Doelmannen:

Iker Cassilas

Jordi Codina

Oscar Ustari

Verdedigers:

Raul Albiol

Dani Alves

Fabio Cannavaro

Andres Guardado

Vincent Kompany

Florent Malouda (Omgeschoold tot VVL)

Marcelo

Sergio Ramos

Anthony Vanden Borre

Middenvelders:

Julio Baptista

David Beckham

Ruben De La Red

Mahamadou Diarra

Fernando Gago

Raul Garcia

Mancini

Robinho

Silva

Aanvallers:

Antonio Cassano

Gonzalo Higuaín

Miroslav Klose

Raul

Ruud Van Nistelrooy

-------------------Raul--------------Klose------------------------

------------------------Julio Baptista-----------------------------

Robinho---------------------------------------------------Mancini

----------------------------Diarra---------------------------------

Malouda----------Albiol--------------Ramos----------------Alves

----------------------------Cassilas--------------------------------

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]