Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Lekker team ook aardige prestaties en jouwn denkwijze (standaard talenten goedkoop inkopen en voor veel weer verkopen) snap ik ook helemaal en hanteer ik zelf ook met zulke toch iets kleinere clubs in de competitie

9

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Lekker team ook aardige prestaties en jouwn denkwijze (standaard talenten goedkoop inkopen en voor veel weer verkopen) snap ik ook helemaal en hanteer ik zelf ook met zulke toch iets kleinere clubs in de competitie

9

Wie niet sterk is moet slim zijn zeggen ze toch altijd ;)

Bedankt voor de hoge waarderingen allemaal, merk wel dat het hier erg op prijs gesteld wordt wanneer je zoveel mogelijk spelers uit eigen land in je team hebt maar wil ik de CL ooit een keer winnen denk ik toch dat er wat buitenlandse versterking moet komen aangezien ik spelers als van Persie en Robben niet kan betalen...

Geplaatst

Krijg je beetje zelfde dilemma als ik ;)

Maar mits je een beetje geluk hebt en bijv spelers als van Nistelrooy en Seedorf (die dan om onbegrijpelijke redenen weg mogen) weet aan te trekken samen met wat regens houd je toch een mooie nederlandse as.

Geplaatst

Ja, goede Nederlanders die kunnen meedraaien in de absolute top zijn schaars na 2010. Ajax heeft echt een super regen-spits lopen, maar zelfs voor 80 miljoen willen ze hem niet verkopen.

Geplaatst

Mijn elftal met Ajax, zit nu tegen het einde van 1e seizoen.

-------Stekelenburg-------

-Emanuelson---Wolters--Stam--Heitinga

--------Maduro/Denilson--------

--Sneijder--------------Gabri----

-----------Moekona/Eduardo-----

-----Iversen-----Huntelaar------

Dit zijn eigelijk de vaste "13". Ik heb nu 14.5 miljoen te besteden aan

transfers, wilde Schaars kopen maar me scouts raden me dit af..

Iemand tips op welke positie ik me team kan versterken?

Jeffrey

Geplaatst

Ik zou zeggen voor Wolters, want waar is Vermaelen?

Geplaatst

Mijn Bayern Munchen:

5yttdsk.jpg

Uitleg:

Als keeper, heb ik Kahn staan, aan het begin van het seizoen vertrouwde ik hem niet en kocht ik Reina, nu verkocht voor 11 miljoen, had hem gekocht voor 29 miljoen. Maar omdat Kahn stopt gaat Almunia keepen in plaats van hem, anders koop ik een andere keeper.

De verdedigers, Lahm is een goede vleugelverdediger dat mee doet als het team aanvalt. Lucio en Daniel van Buyten zijn de centrale verdedigers, ze zijn de beren van het team. Sagnol is een zelfde type als Lahm alleen blijft hij vaker achter dan Lahm.

De middenvelders, Ribery en van Bommel zijn de mannen die er voor zorgen dat alle ballen worden bezorgd bij de spitsen, ondersteund de spitsen ook. Hamit Altintop is de verdedigende middenvelder, hij houd alles in de gaten en pikt soms wel eens een goaltje mee. Jan Schlaudraff, veruit de beste middenvelder, scoort erg veel en geeft ook goede passes aan de spitsen.

De spitsen, wat een koppel is dit toch. Podolski en Klose bezorgen leveren de ballen vrijwel altijd in bij Toni, maar scoren zelf ook regelmatig. Toni is al over de 20 doelpunten, Podolski over de 15 en Klose over de 10 doelpunten.

Geplaatst

Uhm, ligt het nou aan mij of heb je geen 1 speler zichtbaar verkocht/gekocht waardoor we niet kunnen raten?

Geplaatst

Reina is gekocht, daarna verkocht. Almunia is daarna gekocht. Maar je hebt gelijk, ik heb eigenlijk geen echte aankopen gedaan omdat ik het niet nodig had.

Geplaatst

Een keeper kopen voor 29 miljoen en hem even later weer verkopen voor 11 miljoen omdat je toch voor Kahn koos.

Jammer dat dit het topic niet is voor het raten van het transferbeleid anders kreeg je een nette 1 :)

Geplaatst

KAA GENT

---------------------Herpoel--------------------

---Cornelis----Smoje----J. Carlos----Pocognoli---

--------------Pavlovic------Stoïca--------------

---De Beule--------------------------Gregoire---

--------------Olufade------Mokoena------------

Reserve:

-Luciano

-Mirvic, Svetlicic, Laybutt, Lombaerts, Thompson

-Noukeu, Azofeifa

-S. Martens

-Ruiz, Beausejour

-Köse, Zewlakow

En Nicolas Millan zit in mijn jeugd. Olufade nog 2 seizoenen proberen houden en

laten spelen, en dan mag Millan aantreden op zijn plaats. Dan zal hij +- 17 jaar jong zijn.

Geplaatst

Mijn Werder Bremen in 2017-2018:

selectiewerderuz4.jpg

Investeer heel veel in jonge Duitse talenten. Je zou het zo niet zeggen maar veel spelen er op uitleenbasis omdat ze niet in mijn eerste voorkomen.

Sterren voor de toekomst:

Marco Novelli, kwam deze zomer gratis over van Osasuna. Zal als hij weer fit is een basisplaats krijgen.

Hugo Romero, kwam deze zomer over van Boca Juniors voor 4 miljoen, wordt de nieuwe Esteban Cambiasso genoemd.

Hans-Werner Streich, 2 seizoenen geleden overgenomen van Kaiserslautern voor 4 miljoen. Was toen pas 17 jaar oud maar wel basisspeler bij de club (speelden Bundesliga). Mag verhuurd worden aangezien hij niet veel speeltijd zal krijgen.

Adair da Silva Freitosa, kwam 2 seizoenen geleden over van Kaiserlautern voor 9 miljoen. Was gelijk zijn eerste seizoen speler van het jaar. Is pas 22 jaar en heeft inmiddels 61 jeugdinterlands voor Brazilië gespeeld, het wachten is nu op zijn interlanddebuut.

Leszek Szuta, Poolse spits uit de eigen jeugd, topper in wording, pas 17 jaar oud

Peter Kempe, Duitse spits uit de eigen jeugd, topper in wording, pas 18 jaar

Heinz Möller, doordat mijn 2 Roemeense spitsen veel scoren en constant presteren moet hij het doen met invalbeurten, toch scoorde hij 2 seizoenen achter elkaar 11x, is Duits international en scoorde in 11 interlands 4 maal.

Silvio Hertl, voor 13 miljoen deze zomer overgenomen van Nürnberg, wordt nu verhuurd maar is zeker een aanwinst. Is pas 18 jaar oud.

Moet nu eigenlijk nog een sattelietclub op het hoogste niveau hebben, dan kunnen mijn spelers daar tenminste heen. Vorig seizoen kon dat bij Den Bosch maar die degradeerden. Zwaar irritant als ze steeds met van die klote clubs aan komen zetten.

Geplaatst

Sasha Iakovenko heb ik vast kunnen leggen voor volgend seizoen, is die goed?

Geplaatst

Zou je team graag raten wouter maar heb totaal nix met de duitse leagues (koop ook never nooit spelers van duitse afkomst, geen idee waarom eigenlijk ma is nou eenmaal zo :p ) en op Robert Huth na ken ik geen enkele speler uit je team...

Geplaatst
Sasha Iakovenko heb ik vast kunnen leggen voor volgend seizoen, is die goed?

Laatste 2 seizoenen was zijn gemiddelde 7.61 en 7.45, een toppertje dus 8)

Geplaatst

Wat een selectie. Demy, Mendes, Defour, Sunny en Nani zijn hele nette transfers. Vooral Nani is fucking nice. Ook mooi dat je Stijn weer terug naar Vites hebt weten te halen. Lazovic ook? Enne goede zaak dat je Vela gehuurd hebt. Voronin is ook wel leuk. Kolk heeft zich blijkbaar goed ontwikkeld? Graag een screen. Ook van, de voor mij onbekende, Mccoll please. Ik geef je selectie een 8.

Geplaatst

Mijn AJAX team, seizoen 2

naamloosya7.png

Sorry voor het nog een keer posten maar ik weet hoe het hier gaat, dat hij dan helemaal niet word gerated.

Geplaatst

@Vitesse: Zeer tof team ja, erg mooie transfers zo vroeg in je carriere. Van mij krijg je een 8,5.

@Postduif: Een 4-, goed team, alleen jammer dat ze zo'n opdringerige coach hebben..

Geplaatst

@ Vitesse88: Schitterend team met nog steeds 50% Nederlanders, zeker een 8,5 waard.

Geplaatst
@Vitesse: Zeer tof team ja, erg mooie transfers zo vroeg in je carriere. Van mij krijg je een 8,5.

@Postduif: Een 4-, goed team, alleen jammer dat ze zo'n opdringerige coach hebben..

Waar slaat dat nou op :?

Ik weet wel hoe het hier gaat, want als je niet oplet raakt je team achter en word hij niet gerated. Dus als je het team nou even serieus wil raten. :?

Geplaatst

Een 6je voor het Ajax van Postduif. Op Zuiverloon en Rigters na alleen maar Zuid-Amerikanen gehaald bijna. Uitzondering dat Carlos op zich wel een mooie aankoop is, maar de rest vind ik wat "te buitenlands". Misschien wel nodig voor Europees voetbal, maar toch.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]