Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Valencia seizoen 4

valenciaseizoen4ep2.png

Ik heb ook nog spelers als Gerrard, Trezeguet en Pablo gehad en vervolgens voor veel geld verkocht.

Pavlik, Castanon en Callahoro zijn zeer goede regens. :)

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooi (Spaans) team + buitenlanders zijn ook van toevoegende waarde. Een 8.25.

Geplaatst

@Nillis: Zeer mooi elftal en zeker voor Valencia. Van mij krijg je een 8,5. Jammer dat mannen als Gerrard weer wegzijn maar dat hoort er eenmaal bij. Verder ziert het er goed uit.

@Jesper: Ik heb al ervaren dat Coelho super goed is. Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is wel jammer dat er weinig Italianen inzitten maar verder ziet het er goed uit. Ik geef je een 7 à 8.

Mijn elftal met Middlesbrough in het 1e Seizoen:

opstellingal0.png

Geplaatst

Valencia: een 85. Als je Gerrard nog had gehad een 9.5! Niet veel onnodige spelers gekocht en je geeeft jeugd een kans!

Geplaatst
Valencia: een 85. Als je Gerrard nog had gehad een 9.5! Niet veel onnodige spelers gekocht en je geeeft jeugd een kans!

Ik kreeg een bod van 150 Miljoen op Gerrard nadat ik hem voor 80 had gekocht. Dat vond ik een mooi bod en dus koos ik ervoor om hem te verkopen en Kaká te kopen want die zijn ongeveer evengoed. ;)

Geplaatst

Ik kreeg een bod van 150 Miljoen op Gerrard nadat ik hem voor 80 had gekocht. Dat vond ik een mooi bod en dus koos ik ervoor om hem te verkopen en Kaká te kopen want die zijn ongeveer evengoed. ;)

Ja oke dan geef ik je gelijk!

Geplaatst

Valencia 3e seizoen:

--------------Kameni/Canizares--------------

Miquel---Albiol----------Pique----Del Horno---

----------------Albelda----------------------

Joaquin------------------------Silva/Guardado

--------------Raul Garcia--------------------

----Tevez/Sobis-------Aguero/Acuna---------

Geplaatst

Vitesse Zomerstop 2009/2010

Prijzenkast

Nationaal:

Johan Cruyff Schaal 1x

Eredivisie 1x

Internationaal:

Champions League 2x

Wereldbeker voor clubteams 1x

vitesseseizoen4lj7.png

Geplaatst
Vitesse Zomerstop 2009/2010

Mooi team, nog steeds een hoop nederlanders rondlopen en de buitenlanders die je hebt zijn een absolute aanwinst! Las trouwens net in de Veronica gids dat Velthuizen 1 vd grootste keeperstalenten van ons land is :checkit:

8,5 :thumb:

Geplaatst

Screen zegt genoeg hoop ik

velthuizenvy9.png

In de vakantie genomen, tel bij de rode pijltjes 1 a 2 punten op.

Geplaatst

Ziet er niet verkeerd uit idd... heb m zelf ook ff opgezocht in mijn game met NAC, hij is seizoen 07/08van vitesse naar sint truiden gegaan voor 725k en seizoen 10/11 naar paok voor 1,5m en zo ziet ie eruit in 2012;

velthuizenyc9.jpg

Geplaatst

Eerste seizoen Ajax:

Aankopen:

Montolivo

Garay

Zaccardo

Donadel

Paolucci

Er zitten veel spelers in het 2e of zijn verkocht die je mist.

Verkocht:

Ogararu

Davids

In het 2e of worden nog verkocht:

Gentenaar

Stam

Krohn Dehli

Urzaiz

Leonardo

54do7b5.jpg

Raten maar, er zijn niet veel aankopen maar wel leuke als het goed is.

Geplaatst

Jammer dat je Davids hebt verkocht, aankopen zijn absolute aanwinsten voor Ajax en je hebt nu een aardig team staan.

een 7,5

Geplaatst

Vitesse Seizoen 2010-2011

selectiepe5.png

Bij de nieuwe spelers staat een rood stipje :)

Geplaatst

Dus Grosso, Sunny, Afellay, Nani, Eduardo en Steven Defour zaten er al toen jij trainer werd bij Vitesse?

Selectie ziet er leuk uit, je hebt goede spelers (erbij)gehaalt:) Alleen denk ik wel dat het best onrealistisch is dat Grosso bij Vitesse speelt, want welke Italiaan wil nu in de eredivisie spelen:p maar als jij hem niet hebt aangekocht... in ieder geval veel succes met dit Vitesse en ik geef je een 8

Geplaatst
Dus Grosso, Sunny, Afellay, Nani, Eduardo en Steven Defour zaten er al toen jij trainer werd bij Vitesse?

Selectie ziet er leuk uit, je hebt goede spelers (erbij)gehaalt:) Alleen denk ik wel dat het best onrealistisch is dat Grosso bij Vitesse speelt, want welke Italiaan wil nu in de eredivisie spelen:p maar als jij hem niet hebt aangekocht... in ieder geval veel succes met dit Vitesse en ik geef je een 8

Ik ben begonnen met Vitesse en zit er al 5 jaar dus ja, ik heb al die transfers gedaan :)

Geplaatst

Arsenal 2008-2009 (Andere game)

DM: Robinson

VR: Richards

VL: A.Cole

VC: Terry

VC: Ramos

VM: Carrick

AMC: Beckham

AMC: Gerrard

AL: Eduardo

AR: Torres

AC: Henry (he's back_0_)

S1: Boning (Regen v Lehmann)

S2: Woodgate

S3: Maa Boumsong

S4: Tal Ben-Haim

S5: Defoe

Veel Engelse spelers in dit team. Ik vind het een redelijk tot goed team. Veel werk aan gehad, de CL , Premier League, Supercups enz..

RATEN MAAR!

Geplaatst

Strak team Jesper! Met zo`n verdediging zal je nie veel goals tegen krijgen neem ik aan ;)

Ik vind t geen redelijk tot goed team, ik vind t een heel goed team! Een 9

Geplaatst

In 20 wedstrijden nog maar 7 goals tegen, maar scoor te weinig :( maar 21 goals voor..

Geplaatst

Aan je spelers zal het niet liggen :) Een 9.5! ;)

Geplaatst

Aangezien het me gelukt is om met een volledig nederlands NAC alle prijzen te winnen ga ik nu (2012) beginnen om er een wereldelftal van te maken.

Zo heb ik een hoop spelers weer verkocht waaronder Zuiverloon (voor 16M naar Barca) en Castelen (voor 4,2M naar Man City) en zijn daar oa voor terug gekomen Giovanni Dos Santos (transfervrij van Barca), Sergio Aguero (27M van Atletico) en Sultan Cem (transfervrij van Galatasaray). Daarnaast is er eindelijk een langverwacht nieuw nederlands keeperstalent opgestaan en wel Frank van Kallen van FC Den Bosch, heb m gratis kunnen halen en hij gaat meteen dit seizoen 1e keeper worden en Malmqvist verhuisd naar de bank.

Alle complexen zijn ondertussen van uitstekende kwaliteit en een nieuw stadion (het NAC Breda Stadion, helaas dus niet een nieuw stadion met mijn naam) is in aanbouw. Ik ben een rijke club, waarde 159M en transfergeld een dikke 100M en heb ondertussen een continentale reputatie opgebouwd.

naczo2.jpg

Geplaatst

Geweldig om te zien hoe je zo'n club naar zulke hoge hoogtes kunt leiden!

prachitg team. zeker een 9 waard

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]