Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: Rate my team

ik zal eens kijke of dat verschil maakt (denk et wel maar raul garcia is beter dan je denkt:P)

Geplaatst
  • Auteur

met mijn arsenal game:

---------------------------------Buffon---------------------------------

--Gallas--------------djourou----------vidic-------------eboue----

----Bapista-----------------------------------------------Gatusso of fabregas?

----------------------------------Kaka----------------------------------

---------------c.ronaldo------torres-------henry------------------

ik heb veel geld gekregen door vele speles te verkopen zoals Kolo Toure (44.5 miljoen), adebayor ( 22.5 miljoen), gilberto silva ( 30 miljoen) en nog een paar verkocht.

kaka en torres heel makkelijk kunnen krijgen want ze hadden het niet naar hun zin bij hun club.

zit nog over het middenveld te twijfele iemand een voorstel ?

@ chris249 zoals gezegd mis ik deco en messi maar ook mis ik zambrotta ik geef je een 7 voor de opvallende opstelling :checkit:

Geplaatst

Een 7 . gallas en eboue omdraaien en gatusso natuurlijk _O_ voor het middenveld kooop een talent. Gago ofzo

Geplaatst

PSV Seizoen 1:

Gomes

Lamey-Alex-Davies-Marcelo

Cardenas-Vayrynen-Cocu/Simons-De Jong/Aissati

Farfan-Koné

Reserves:

Moens, Affelay, Kromkamp, Salcido, Zapata, Tardelli, Culina, Kluivert, Nguyen, Da Costa

Geplaatst

ach dat kan nooit je begint met ongeveer 7m aan transferbudget met je verkopen is dat ongeveer 17 dus van dat geld zuo je dan ustari kunnen kopen, en nu wou jij zeggen dat je vamn het bestuur 23+24+13+5+0.5+0.325=65.825

dat vind dan wel heel knap van je!! kan je anders even een screentje laten zien van dat berichtje of van al je uitgaande transfers?

Dat is niet zo heel moeilijk hoor als ik al een saldo had van 80M!!

Geplaatst

Ajax Seizoen 2

----------------------Stekelenburg---------------------------

--Heitinga--------Stam-------Andrade-------Demel-----

----Celsinho------Sneijder-----Maduro-----Recoba-----

-------------------Babel-----Huntelaar----------------------

babel en huntelaar vorig seizoen beide goed voor 70 goals, lekker laten staan:D

Celsinho egt een talent die nu in de belangstelling staat van AC Milan, recoba gekocht van Inter voor 5 mil.

Deportivo had financiele problemen, dus ieder bod werd haast geaccepteerd, daardoor Andrade gekocht voor 1.2 mil.

Geplaatst

Ajax Seizoen 2

----------------------Stekelenburg---------------------

-------------------------------------------------------------

----Gabri--------Stam-------Heitinga-------Urby----

-------------------------------------------------------------

--Sneijder---Anderson----Lucas----Van Persie---

--------------------------------------------------------------

----------------Huntelaar----Babel----------------------

Ik werk alleen wel erg in een rotatie systeem. Spelers die nog meer regelmatig spelen zijn:

Cardenas

Roger

Higuain

Maduro

Defour

Manucharyan

Geplaatst

6.5 echt jammer dat je die AJAX-Systeem er niet in gehouden hebt #ok

Geplaatst

Die;) Ajax systeem heb ik in het tweede seizoen inderdaad vervangen voor een 442 systeem. Ik heb er veel mee lopen kloten, maar uiteindelijk werkt een 442 systeem bij mij toch beter. Maar daarom meteen een 6,5? Of heb je daar een andere reden voor?

Geplaatst

ach dat kan nooit je begint met ongeveer 7m aan transferbudget met je verkopen is dat ongeveer 17 dus van dat geld zuo je dan ustari kunnen kopen, en nu wou jij zeggen dat je vamn het bestuur 23+24+13+5+0.5+0.325=65.825

dat vind dan wel heel knap van je!! kan je anders even een screentje laten zien van dat berichtje of van al je uitgaande transfers?

niet als je alles op afbetaling doet. dan gaat maar de helft van het transferbedrag van je budget af. dus dan zou je uitkomen op ongeveer 37 miljoen..
Geplaatst

@ chris249 zoals gezegd mis ik deco en messi maar ook mis ik zambrotta ik geef je een 7 voor de opvallende opstelling :checkit:

Die is geblesseerd, maar heeft normaal een basisplaats

Geplaatst

Die;) Ajax systeem heb ik in het tweede seizoen inderdaad vervangen voor een 442 systeem. Ik heb er veel mee lopen kloten, maar uiteindelijk werkt een 442 systeem bij mij toch beter. Maar daarom meteen een 6,5? Of heb je daar een andere reden voor?

Mensen vinden het jammer asl AJAX geen 4-3-3 meer speelt. dat past nou eenmaal bij de club. of het goed gaat of niet. vandaar die 6,5 denk ik ;)

Geplaatst

ik maak er een 7 van, want er zitten veel ajacieden nog in de basis bij jou en veel nederlanders.

dus dat maakt een 7.5

Geplaatst
  • Auteur

Een 7 . gallas en eboue omdraaien en gatusso natuurlijk _O_ voor het middenveld kooop een talent. Gago ofzo

koop een talent ik heb fabregas status is wonderkid evenals getrainde djourou en op de bank heb ik nog walcott

Geplaatst

-----------------------------------------Gomes------------------------------------------------

----Eduardo Ratinho-------Alex----------Juan-----------Maxwell-------------------

------------------------------------Boateng------------------------------------------

----Celesinho-------------------------------------------Kobiashvilli--------------------

-----------------------------------Diego------------------------------------------------

----------------------Jo------------------------Milevskiy----------------------------

Nu 2e seizoen met PSV, 1e seizoen 3e geworden, nederlandse playoffs gewonnen en beker gewonnen #ok

Geplaatst

Sevilla seizoen 1

Aankopen:

- Bojan; 15 jarige aanvaller die overkomt van FC Barcelona. Toptalent

- Niguez; 17 jarige aanvallende middenvelder die veel talent heeft. En langzaam word gebracht. Kwam over van Valencia

- Jankulovski; was bij de deal betrokken van Daniel Alves. Daniel Alves vertrok voor 30 Mil + Jankulovski. Goede deal.

- Iraola; de opvolger van Daniel Alves. Reeds al bekend bij velen

- Raul Garcia; het Spaanse wonderkind krijgt een bassisplaats

- Pablo; goede centrale verd. die werd overgenomen van Atletico

- Luque; zat op de bank in Engeland en kon hem voor weining overnemen. Vooral voor de breedte.

- Burdisso; zelfde verhaal als Luque

Opstelling:

Palop

Iraola - Pablo - Escudé/Burdisso - Adriano/Jankulovski

Renato

Jesús Navas - Raul Garcia - Puerta/Luque

Chevanton - Luis Fabiano

@ davedavis, veel nieuwe spelers. maar wel leuke. 7

Geplaatst

Dit allemaal heeft ook echt geen Nut,, iedereen die de cijfers geeft die VINDEN Het die cijfer.. maar toch echt blijft

De Trainer de opstellingen maken? en als het nou lekker loopt met zijn Team wrm zou die het dan aanpassen

Om zijn cijfer hier omhoog te krijge :O]:

Geplaatst

-----------------------------------------Gomes------------------------------------------------

----Eduardo Ratinho-------Alex----------Juan-----------Maxwell-------------------

------------------------------------Boateng------------------------------------------

----Celesinho-------------------------------------------Kobiashvilli--------------------

-----------------------------------Diego------------------------------------------------

----------------------Jo------------------------Milevskiy----------------------------

Nu 2e seizoen met PSV, 1e seizoen 3e geworden, nederlandse playoffs gewonnen en beker gewonnen #ok

Weet je zeker dat je geen Brazilië bent? :cab:

Geplaatst

Dit allemaal heeft ook echt geen Nut,, iedereen die de cijfers geeft die VINDEN Het die cijfer.. maar toch echt blijft

De Trainer de opstellingen maken? en als het nou lekker loopt met zijn Team wrm zou die het dan aanpassen

Om zijn cijfer hier omhoog te krijge :O]:

Wat dacht jij nou dan? dat dit topic bedoelt is om NUT te hebben? dit topic is om je MENING te geven over andermans team ;)

Geplaatst

Weet je zeker dat je geen Brazilië bent? :cab:

Haha, nee later kreeg ik door dat ik veel brazilianen had gekocht dus ging ik proberen een heel braziliaans elftal te krijgen zodat ze elkaar goed verstaan, maar uiteindelijk is dat niet helemaal gelukt :p

Geplaatst

Ik ben milan dit is mijn team in het 1e jaar.

GK- Dida

VR- Zaccardo

VL- Kaladze

VC- Nesta

VC- Maldini

VMC- Gattusso

VMC- Pirlo

AMR- Ribery

AML- Malouda

S- Gillardino

S- Iaquinta.

Wissels:

GK- Vermeer

VCR- Bonera

VC/VMC- Maduro (huurbasis)

VL/VR/AMRL- Jankulovski

AMRLC- Seedorf

AM/AC- Anderson

S- Inzaghi

Door de verkoop van Kaka (80 miljoen) en de verkoop van Ricardo Oliveira (22.5) kwam er een hoop geld vrij voor transfers.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]