Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Mijn HSV in 2012 zonder regens (die haat ik, zouden ze iets op moeten vinden):

Nja hoe wil je anders spelers vervangen? Of doorlaten spelen tot hun 90ste? Ik vind het altijd wel leuk met Regens, gewoon je eigen jeugd een talentje voort laten brengen, begeleiden en trainen tot wereldtop, dan is het toch 'jouw' speler. Hoe wil je verder gaan als je spelers stoppen?

Je hebt helemaal gelijk dat het niet anders kan. Het was ook niet echt heel serieus bedoeld verder... Ik heb gewoon een hekel aan die nietszeggende namen van regens die dan beter worden dan de talenten die aan het begin van het spel al bestaan.

En hoe ik verder wil als spelers stoppen.... Ik heb nu deze selectie en die kan in deze vorm ook nog zeker 5 jaar mee, daarna zie ik wel weer verder. Van der Vaart is met 29 (bijna 30) de oudste speler geloof ik...

@davedavids: een 8, leuke mix van spelers van Liverpool en aankopen.. Alleen waar is Xabi Alonso??

@Hansvergoed: leuk team en leuke doelstelling om het 'spaanser' te maken, een 7,5

xabi alonso verkocht hierdoor geld gekregen voor aankopen zoals martins en nani

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Mooie selectie, Carlos. Met Vermeer een originele back-up voor Betis. Garay is een mooie aankoop, evenals Pernia. Mooi dat je Melchiot hebt gehaald :P Doe eens een screen van Soley, kijken hoe goed hij is. Verder met Ambrosini en Pirlo twee mooie transfers gedaan. Vooral Pirlo is very nice ;sm; En dan heb je ook nog Assuncao als VM :] Verder wil ik ook wel een screen zien van Cani. Heb je, btw, Juanito naast Garay in de verdediging?

Seedorf en Guti zijn ook hele mooie, originele aankopen. Transferbeleid krijgt van mij dus zeker een dikke 9. Je selectie krijgt van mij een 8,5.

Geplaatst

Pernia zit wle op de bank. Fernando Vega was een van de beste spelers van het vorige seizoen en is Betico in hart en nieren dus die blijft staan. Pernia valt wel vaak in. Ze zijn ongv. gelijkwaardig qua stats alleen Vega wat jonger.

Soley is wel goed, maar niet goed genoeg voor mijn Betis. Suptop spelertje is het. Wel heel groot en sterk. Assuncao geen basis plek meer nu Ambrossini en Pirlo er zijn. Juanito en Garay in verdediging met als backups: Nano en Rivas (beide goed).

Seedorf is onderhand geen originele aankoop meer van mij hehe. Die koop ik elke game als het even kan.

Screens morgen. Cani valt me beetje tegen

Geplaatst

Heet Karelax Carlos ? :cab: Seedorf, Ambrosini en Pirlo heldenaankopen. Echt tof dat je ze hebt losgeweekt. Ook Garay(niet al te origineel) en Vermeer zijn goede aankopen. 8.5.

Geplaatst

Jammer van Ambrosini en Guti man.. verder dope team. Melli is cool en Seedorf hoort bij jou. Garay en Melchiot zijn beest _O_

Een 7.5 omwille van die spelers die ik eerste zei

Geplaatst

Vette selectie, gek. Zoals Piet al zei, Seedorf hoort bij jou. Tof dat je ook Pirlo hebt kunnen halen. Het is gewoon een geweldig team. Een 9!

Geplaatst
  • Auteur

door gecrashde computer (kapot moederbord) al mijn savegames weg hierdoor een nieuw feyenoord :D

---------------------Timmer----------------------

tiendalli--------vlaar-----------bahia---------drenthe

---------------------Boateng---------------------

--------------------------------------------------

-De guzman-----------Nani--------------A.Guardado

--------------J. soriano----Denneboom------------

Denneboom wissel ik af met Charisteas

Geplaatst

Hoe komt iedereen toch aan zoveel geld met Feyenoord(Nani, Boateng, Guardado, Sorian en Denneboom waren niet gratis) Maar wel een leuk team, 7.

Geplaatst
  • Auteur
Hoe komt iedereen toch aan zoveel geld met Feyenoord(Nani, Boateng, Guardado, Sorian en Denneboom waren niet gratis) Maar wel een leuk team, 7.

nani: 7 miljoen

guardado:3 miljoen

Denneboom:3 miljoen

Boateng: 0 miljoen (geruilt met pardo en de ceulaar)

soriano: 5 miljoen

feyenoord begint met 13 miljoen (tenminste ik ) en heb al een paar mensen verkocht bij mekaar ong 7 miljoen (gaat heel moeizaam dat verkopen) hierdoor hou ik nu nog ong 2 miljoen over :clap:

Geplaatst

Game met psv: 07/08 gestopt

-------------------------Gomes-------------------

Kromkamp----------Luizao--------Salcido------Marcelo

Affelay------Simons-----Arouca

Kone------Luiz Adriano---Farfan

Alex verkocht cocu gestopt!

Bank oa.

Boffin

Marcellis

Da Costa

Mendez

Zeefuik

Beerens

Geplaatst

Jammer dat je geen Nederlanders hebt gekocht en dus op de buitenlandse tour verder gaat, een 7,0.

Geplaatst

nani: 7 miljoen

guardado:3 miljoen

Denneboom:3 miljoen

Boateng: 0 miljoen (geruilt met pardo en de ceulaar)

soriano: 5 miljoen

feyenoord begint met 13 miljoen (tenminste ik ) en heb al een paar mensen verkocht bij mekaar ong 7 miljoen (gaat heel moeizaam dat verkopen) hierdoor hou ik nu nog ong 2 miljoen over :clap:

Nani 7 miljoen?

Geplaatst

Tuurlijk niet. Dat geloof zelf het achterwerk van me moeder nog niet.

Boateng ruilen voor die en die, hardop lachen hoor.

Geplaatst

As roma relax team veel iteliaanse spelers gekocht en een goede doelman een 7,8

Geplaatst

mooi. al die italianen. en alleen maar buitenlanders als ze echte versterkingen zijn. ik houd daar wel van om veel van de zelfde nationaliteit in je team te hebben. en dat voor je 2e seizoen. toppie 8.5

Geplaatst

Karl Svensson, die heeft een goddelijk lekkere vriendin;e

Hehe, even serieus. Bernabé bij je reserves, is een heldje! Wel jammer dat je Raul Garcia op de bank hebt zitten. Misschien wat meer Spanjaarden halen? Een 7,5 Martin.

Zou ik ook nog een screentje van Pineau kunnen krijgen?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]