Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als Lucas uitvalt, wie heb je dan als vervanger?

Verder wel een goed elftal.

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Als Lucas uitvalt, wie heb je dan als vervanger?

Verder wel een goed elftal.

kheb nu nog omer ozcelik maar kzoek hier nog een iets betere vervanger voor wordt waarschijnlijk de transfervrije speler van KuPS, de 18jarige Medo

PS Henri Saivet is er ook nog bij gekomen helaas kan hij pas na 3 maanden spelen wordt hij 16 ;)

Geplaatst

Medo is een heerlijke speler !

Heb hem ook bij Feyenoord gehad.

Geplaatst
  • Auteur
Medo is een heerlijke speler !

Heb hem ook bij Feyenoord gehad.

mooi hij heeft bij mij getekent voor 4 jaar (H) een goede back-up voor Lucas

Geplaatst

mooi team hoor. en succes ermee: ik ben net begonnen met aston villa:

---------------------Sorensen---------------------

---Vd Borre------Mellberg---Bouma------Barry---

Pedro Leon-----------Davis------------Guardado---

-----------------Leandro Lima---------------------

----------Moore--------------Defoe---------------

Geplaatst

Juve 2010-2011

-----------------Buffon--------------------

Chichinho----Garay---Collocini----Zambrotta

------------------Paro---------------------

------Moutinho--------S.Kalou--------------

--------------De Guzman-------------------

------Owen--------------Almeida----------

Bank:

DM Canizares

VVR Degen

VVL Drenthe

VC: Een of andere regen uit de jeugd

VC Joris Mathijsen

VM: Biglia

AMRLC: Wijnaldum

AMR AC Cassano

AML S Palladino

S Bendtner

Verder nog:

AMRLC Kahlenberg

AMR S Boijinov

S: Zarate

Beetje weinig italianen maar die willen niet komen of kosten teveel geld (50 miljoen voor Pirlo....) Almeida is een god (27 wedstrijden 25 goals) Owen een goede 2e (25 wedstrijden 17 goals)

Geplaatst
je kan toch wel wat beters nieerzetten met Juventus? een 6je

Voorlopig heb ik er dit seizoen de europese supercup, de italiaanse supercup mee gewonnen en sta ik 1e, kwartfinale beker en kwartfinale CL-league... Mijn slechtste speler is Zambrotta met een 6,89 gemiddeld..... Hoezo slecht?? Ik ben trouwens meer van de teamprestatie dan van individuele spelers...

Geplaatst
  • Auteur
Juve 2010-2011

-----------------Buffon--------------------

Chichinho----Garay---Collocini----Zambrotta

------------------Pavo---------------------

------Moutinho--------S.Kalou--------------

--------------De Guzman-------------------

------Owen--------------Almeida----------

Bank:

DM Canizares

VVR Degen

VVL Drenthe

VC: Een of andere regen uit de jeugd

VC Joris Mathijsen

VM: Biglia

AMRLC: Wijnaldum

AMR AC Cassano

AML S Palladino

S Bendtner

Verder nog:

AMRLC Kahlenberg

AMR S Boijinov

S: Zarate

Beetje weinig italianen maar die willen niet komen of kosten teveel geld (50 miljoen voor Pirlo....) Almeida is een god (27 wedstrijden 25 goals) Owen een goede 2e (25 wedstrijden 17 goals)

ik vind het wel een mooi teampje hoor maar vind het wel jammer dat je bijna geen spelers meer heb op Buffon na die erbij zijn gebleven zoals trezeguet en chiellini zijn uiterst bruikbare spelers verder een leuk team een 7

Geplaatst

Sampdoria begin seizoen 4.

samp4iu6.jpg

Ik ben wel trots op dit team. Het is nog wel een vreemdelingenteam maar de spelers die ik nu nog aantrek zullen voornamelijk Italianen zijn.

Geplaatst

---------------------------------stekelenburg-----------------------------

--------------------------------------------------------------------------

ratinho-------------------alex-------------------vermaelen---------slijngard

--------------------------------------Lucas-------------------------------

gabri-------------------sneijder--------------vertonghen--------emanuelson

------------------------------------huntelaar------------------------------

verder heb ik nog voor de volgende posities

gk: ustari, van baaren(talentje van utrecht)

vr: grygera

vc: van der wiel, heijtinga, chygrynskyi

vl: villagra

vmc: hedwiges maduro

mr: torje

ml: goossens

mc: sapara, sarpong, anita

ac: manucharyan, babel

talenten in mijn 2de:

poepon,

hoekstra (jeugdige spits van RKC 19 jaar)

bojan (krkic)

sterk

van leeuwen (linksback van eindhoven 17 jaar)

en 4 zuid-afrikanen die ik heb overgenomen van ajax capetown

Vooral Vertonghen is erg goed, gemiddeld een 8.20 en 7 goals in 14 wedstrijden.

Geplaatst

ik vind het wel een mooi teampje hoor maar vind het wel jammer dat je bijna geen spelers meer heb op Buffon na die erbij zijn gebleven zoals trezeguet en chiellini zijn uiterst bruikbare spelers verder een leuk team een 7

Chiellini heb ik het eerste seizoen verkocht voor het geld (12 miljoen). Trezeguet werd ik doodziek van 3 seizoen in de basis en maar 40 goals (waaronder eerste seizoen 20 in serie B)... gewoon weg te weinig rendement (ook veel geblesseerd). Heb hem verkocht aan Liverpool waar hij nu na 6 wedstrijden 0 gescoord heeft en een gemiddelde van 6,23 heeft.... Goede keus dus

Geplaatst
  • Auteur

Chiellini heb ik het eerste seizoen verkocht voor het geld (12 miljoen). Trezeguet werd ik doodziek van 3 seizoen in de basis en maar 40 goals (waaronder eerste seizoen 20 in serie B)... gewoon weg te weinig rendement (ook veel geblesseerd). Heb hem verkocht aan Liverpool waar hij nu na 6 wedstrijden 0 gescoord heeft en een gemiddelde van 6,23 heeft.... Goede keus dus

maar toch loopt er dan echt niks rond daar in juve chiellini is trouwens voor veel te weinig weg gedaan al had je er een jaartje of 2 mee gewacht had je rond de 30 miljoen kunnen vangen

@gigisnilk: niet echt op zijn ajaxs (als feyenoorder) want ik neem aan dat het Ajax is verder een leuk team goed gebruik gemaakt van de jeugd en Lucas is echt een held een 8

Geplaatst
Sampdoria begin seizoen 4.

samp4iu6.jpg

Ik ben wel trots op dit team. Het is nog wel een vreemdelingenteam maar de spelers die ik nu nog aantrek zullen voornamelijk Italianen zijn.

Ziet er zeker wel netjes uit uit. Alleen zoals je aangaft, teveel nationaliteiten nog. Ook nog wat standaard aankopen, maar dat geeft niet. Hoe zijn je prestaties en wie is die Azor, misschien screentje van hem?

Geplaatst

Een héérlijk team opgebouwd met helden als Casillas en Touré. Lucas, Martins, Pazzini, Vela, Zambrotta en Yobo zijn ook mooie spelers. Inderdaad behoorlijk wat verschillende nationaliteiten, maar de meesten zijn iig Italiaans. Een 8,5!

Geplaatst

@gigisnilk: niet echt op zijn ajaxs (als feyenoorder) want ik neem aan dat het Ajax is verder een leuk team goed gebruik gemaakt van de jeugd en Lucas is echt een held een 8

het is inderdaad Ajax. mijn tactiek is met 2 buitenspelers met de pijlen helemaal naar voren. ik merkte dat ik namelijk wel met een aml en amr kan spelen maar dan krijg ik veel goals tegen. door deze tactiek kreeg ik er vorig jaar in 34 wedstrijden maar 11 tegen. maar nu is mijn verdediging een stuk zwakker dus ga ik weer met 2 echte wingers spelen

Geplaatst
  • Auteur

het is inderdaad Ajax. mijn tactiek is met 2 buitenspelers met de pijlen helemaal naar voren. ik merkte dat ik namelijk wel met een aml en amr kan spelen maar dan krijg ik veel goals tegen. door deze tactiek kreeg ik er vorig jaar in 34 wedstrijden maar 11 tegen. maar nu is mijn verdediging een stuk zwakker dus ga ik weer met 2 echte wingers spelen

waarom ga je met 2 wingers spelen als je verdediging een stuk zwakker is ?

:S ik vind je verdediging niet zo slecht hoor

Geplaatst

waarom ga je met 2 wingers spelen als je verdediging een stuk zwakker is ?

:S ik vind je verdediging niet zo slecht hoor

ik bedoel het anders. nu krijg ik met dit systeem ook veel goals tegen. dat is de reden dat ik er aan denk weer terug te gaan naar aanvallende wingers. moet er nog even goed over nadenken

Geplaatst
Ziet er zeker wel netjes uit uit. Alleen zoals je aangaft, teveel nationaliteiten nog. Ook nog wat standaard aankopen, maar dat geeft niet. Hoe zijn je prestaties en wie is die Azor, misschien screentje van hem?

Azor zat in de jeugd van Sampdoria. Hij is niet zo heel goed maar hij kan op veel plaatsen spelen dus daarom heb ik hem erbij.

azorcg4.jpg

De prestaties van mijn team zijn om van te dromen. Martins en Pazzini lopen al twee seizoenen 1 op 1 en de laatste twee seizoenen alle prijzen gewonnen op een keer de beker en de supercup na.

Geplaatst

@Emanuelson: Haha kreeg meteen een spontane lach toen ik je team zag. Zitten ook een hoop toffe spelers bij, van mij krijg je een 8.

Geplaatst

Jordy, je hebt erg goede spelers bij Heerenveen lopen, maar ik vind het een minpunt dat je ze allemaal Braziliaans wilt hebben. Toch krijg je een 8, aangezien het erg origineel is, en het gewoon een prachtig team is! Wat ik nog wel wil vragen, is welke prijzen je allemaal gewonnen hebt?

Geplaatst

av09po2.th.jpg

Aston Villa 2009, na twee seizoenen Porto hadden ze al een leuk team. Hier en daar nog wat aan toegevoegd/verwijderd. Stroeve start gehad van de competitie, maar het begint nu een beetje te draaien. :)

Geplaatst

Heel mooi gedaan Emanuelson. Ik zelf zou het nooit doen met mijn ploegje, heb hem wel een keer helemaal Nederlands gemaakt! 8,5/10 Alleen al door de club keuze. XD

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]