Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
2009-2010

----------------Vela/Millan------Walcott/Bojan--------------------------

-----------------------------------------------------------------------

Adu/Downing---Mikel/Sawyer---Fabregas/kerlon---Lennon/Cardénas

Marcelo/Bale----Richards/Ferdinand---Kompany/Araujo---Ratinho/VD Borre

-------------------------Wang Dalei/-----------------------------------

Spelers na / zijn wissels(roteer veel)

Ik neem aan dat dit Arsenal is? Een 9 aangezien je geen 'volwassen' aanvaller en geen wereldkeeper hebt. Verder schitterend team!!

aan

Mjah aanvallers scoren wel veel:checkit:

Wang dalei is tog redelijk goed aangezien hij wonderkid is?:cry:

Is dit niet FC Talenten squad? ;) 3 van Arsenal, ik denk dus Arsenal. Niet echt anders dan het 'welke talanten moet je echt hebben'-topic team dinges :P Maar toch een 8.

Het is in 2009/2010 dus dan zijn ze al een stuk ouder. En ik neem aan Anton Ferdinand?

Neen Rio:p

Ik had geld over en kwou nen naam kopen:mrgy: en tis Tottenham :-D

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Tottenham????? Mwah, in dat geval een 8 aangezien je alleen Lennon nog hebt. Dat is wel jammer aangezien je ook met Defoe, Berbatov, King (clubheld!) en nog een paar de top kon halen (bv. Huddlestone enz.)

Ow ja... In mijn team zijn: Biseswar, Bale, Nimani wonderkid :D:D

Geplaatst

Een mooi team, heb je zeker ook al aardig wat prijzen mee gewonnen?

Ik geef je team een 9/10

Geplaatst

VC Alarm. :cab:

7,5/10 kwalitatief sterk, maar de orginaliteit vind ik ver te zoeken.

Geplaatst

Een redelijk team, maar niet echt veel verrassende aankopen, vooral bekende namen. Dat is jammer eraan, maar verder geen slecht team. Ik geef je een 7.

Geplaatst

Ik heb alleen regens,zit 2017.

DM: 6at8rqd.jpg

VL: 5xe772p.jpg (Is aanbod gedaan, naar al zijn eisen. Nog niet officieel gecontracteerd)

VR: 63291xf.jpg

VC: 66w31c3.jpg

VC: 4l6hp1k.jpg

VCM: 62qislx.jpg

MC: 6bkwrbb.jpg

MC: 61nrzbq.jpg

AML: 4qdwwmg.jpg

AMR: (Milton Molina) 4kvcimo.jpg

SP: 4yev5hi.jpg

Van Dam, Jong,Van Gils en Jurgens zijn jeugd. Sorry, dat het zo groot is btw.

Geplaatst

Die van Gils is echt een held geak, oa 37 goals in 42 wedstrijden. ;e

Geplaatst

ADO Den Haag, seizoen 3:

Keepers:: Jerzy Dudek, Brian van Loo.

Verdedigers: Dirk Marcellis, Raimund Riedewald, Donovan Slijngard, Virgilio Teixeira, Alberto Saavedra, Patrick Zwaanswijk, Giovanny Espinoza, Theo Lucius, Daniël Rijaard, Csaba Fehér, Arne Feick.

Middenvelders: Pascal Bosschaart, Yevgeni Levchenko, Levi Schwiebbe, Yuri Cornelisse, Hursut Meric, Lucian Sînmãrtean, Richard Knopper, Roy Beerens.

Aanvallers: Victor Sikora, Ferdi Sönmez, Rick Hoogendorp, Robin Nelisse.

Geplaatst
Die van Gils is echt een held geak, oa 37 goals in 42 wedstrijden. ;e

Hij heeft inmiddels 'spits van wereldformaat' bij beschrijving staan, toch wel knap met een club als Feyenoord zou ik zeggen, alleen wil hij zijn contrac (dat nog 3 jaar doorloopt :P) niet verlengen. Zal nog wl komen hoop ik :p. Inmiddels is ook de opstelling iets verandert. nu met Jonhg Jong ipv Schouwenaar, een 10 ipv vcm. met daar Molina op en een andere rechtsbuiten. Maar beordeel het team boven maar :p

@Jouri156: Veel orginele speler. 8 voor jou. Maar hoeveel salaris heeft Dudek wel niet?

Geplaatst

@Koenman, Mooie selectie met allemaal regens! Zijn ook nog allemaal flinke talenten. Ik geef je team een 9/10!

PS: Komen al die talenten uit jou eigen jeugdopleiding?

Geplaatst

doel: Akinfeev

VVL: Gillis of Grygera

VC: Heitinga

VC: Luizao

VC: Michel Schmoller

VVL: Urby

MR: Lebohang Mokoena

MC: Arcouna

ML: Renato Augusto

AM: Niko Krancjar

Spits: Gonzalo Higuaí*n

Als wisselspelers heb ik:

Cheerers als GK, talent van 18 jaar, overgenomen op zijn 16de van barca

Jaap Stam, Paul Mutsears, Grygera en guei als verdedigers

Voor het middenveld: Mikel, maar die gaat aan het eind van het jaar weg, daarom speelt ie ook niet meer. Verder Good old Edgar Davids, Larsen(staat op de TL want ontwikkelt zich niet verder en is niet goed genoeg) Ook nog een paar talenten, ik zal vanmiddag wel even een screentje posten

Voor de spits positie: Klaas Jan Huntelaar, Ryan Babel(gebruik ik echter meer als AM L/R) Niclas Millian en Bojan

Wat vinden jullie hiervan?

Geplaatst
doel: Akinfeev

VVL: Gillis of Grygera

VC: Heitinga

VC: Luizao

VC: Michel Schmoller

VVL: Urby

MR: Lebohang Mokoena

MC: Arcouna

ML: Renato Augusto

AM: Niko Krancjar

Spits: Gonzalo Higuaí*n

Als wisselspelers heb ik:

Cheerers als GK, talent van 18 jaar, overgenomen op zijn 16de van barca

Jaap Stam, Paul Mutsears, Grygera en guei als verdedigers

Voor het middenveld: Mikel, maar die gaat aan het eind van het jaar weg, daarom speelt ie ook niet meer. Verder Good old Edgar Davids, Larsen(staat op de TL want ontwikkelt zich niet verder en is niet goed genoeg) Ook nog een paar talenten, ik zal vanmiddag wel even een screentje posten

Voor de spits positie: Klaas Jan Huntelaar, Ryan Babel(gebruik ik echter meer als AM L/R) Niclas Millian en Bojan

Wat vinden jullie hiervan?

Aan te nemen is dat jij Ajax bent, en heb je wel veel buitenlanders (aangetrokken), vind ik altijd wel jammer. Wel mijn held Kranjcar op het middenveld en met Akinfeev een topkeeper. een 7.

Geplaatst

Dat vind ik persoonlijk ook, echter in mijn game zijn weinig echt goede NL spelers, als je de CL wil winnen zal je toch zo goed mogelijke spelers moeten hebben. Ik heb wel in de afgelopen winterstop 2 NL talenten van West Ham United gehaald, alleen die spelen momenteel bij Omniworld.

Edit: Ik ben inderdaad Ajax, tevens is Krancjar ook mijn held, scoort redelijk veel en altijd op belangrijke momenten/wedstijden. Ook goed voor vele assits, hoge rating en hij wordt door veel tegenstanders gevreesd. Tot slot ziet hij mij als zijn favoriete personeel.

Geplaatst

Wel een mooi team Satyr, alleen jammer dat ongeveer zo'n ongeveer 30% maar Nederlands is (met Riquelme erbij gerekent). Je gemiddelde leeftijd is zo'n 22 jaar, of zit ik fout?

Je hebt veel spelers met een grote toekomst voor zich, maar met een extra beetje ervaring (die komt in de persoon van Riquelme) komt het wel goed. Al zal ik het niet onnodig vinden als je nog een wat ervaren speler erbij haalt.

Tot die tijd een 7,5.

Geplaatst
Wel een mooi team Satyr, alleen jammer dat ongeveer zo'n ongeveer 30% maar Nederlands is (met Riquelme erbij gerekent). Je gemiddelde leeftijd is zo'n 22 jaar, of zit ik fout?

Je hebt veel spelers met een grote toekomst voor zich, maar met een extra beetje ervaring (die komt in de persoon van Riquelme) komt het wel goed. Al zal ik het niet onnodig vinden als je nog een wat ervaren speler erbij haalt.

Tot die tijd een 7,5.

Ja, 22 jaar. Zal ik de beloftes er eens bij zetten, kun je lachen (qua leeftijd)

Geplaatst

Mooi team Satyr! Hoe kom je aan het geld om collins john en de rest van die spelers te kopen? Maar, mooi team en ik geef het een 8!

Geplaatst
Mooi team Satyr! Hoe kom je aan het geld om collins john en de rest van die spelers te kopen? Maar, mooi team en ik geef het een 8!

Chinees feederteam en een transferbudget van 25 miljoen.

Geplaatst

Lol hoe kom je daar dan aan in het 1e seizoen aan dat transferbudget, ik krijg bij heerenveen altijd maar 2 miljoen :S

Geplaatst
Lol hoe kom je daar dan aan in het 1e seizoen aan dat transferbudget, ik krijg bij heerenveen altijd maar 2 miljoen :S
\

Geen idee, het zal per game verschillend zijn?

Geplaatst

Chinees feederteam en een transferbudget van 25 miljoen.

Chinese feeder? ;e

Alsof je daar zoveel geld van krijgt en 25 miljoen is lachwekkend. XD

Geplaatst
@Koenman, Mooie selectie met allemaal regens! Zijn ook nog allemaal flinke talenten. Ik geef je team een 9/10!

PS: Komen al die talenten uit jou eigen jeugdopleiding?

Alleen de talenten die eronder genoemd staan.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]