Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Waarschijnlijk veel onbekende spelers, maar vooralsnog geen slecht team met Shrewsbury 2007-2008. Tweede seizoen, waarbij ik in het eerste seizoen ergens onderin de 2nd division ben geëindigd, maar nu ergens net boven de middenmoot sta (10 of 12e van de 24).

shrewsbury20072008wo5.th.png

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Het lijkt mij op het eerste gezicht ook niet een slecht team, hoewel ik niet alle spelers ken maar wel een aantal. Je zit ook pas in het tweede seizoen dus je kon ook geen superbekende spelers halen. Een 7.

Geplaatst

Ik vind het er ook aardig uit zien en ook wel leuk dat je er wat nederlanders hebt lopen! Ik geef je team een 7,5 ;)

Geplaatst

tja, en Cees Keizer en Tim Gilessen zijn nog twee goede spelers ook, voor mijn team dan. :)

Geplaatst

6bo2x3q.png

Selectie met Ajax in het 1e jaar.

Wou wat verjonging, en de wat ouderen moesten dus weg.

Opzich heel wat Nederlanders erbij en wat Belgen.

Je moet niet denken dat de selectie hardstikke goed is nu, maar na een poosje komt dat nog wel.

Rate it.

Geplaatst

Er is nog niet zo heel veel veranderd, maar dat is logisch als je pas in het eerste jaar zit, het is ook niet goed om gelijk 20 spelers te kopen. Maar de aankopen die je hebt gedaan zijn in principe niet slecht, geen standaard en de meeste zijn ook nog uit de benelux. Ik geef je een 8!

Geplaatst

Aardige selectie, met realistische aankopen. Verhaehg is in FM wel overrated (vind ik), maar wel een leuke speler. Ook Pieters en Nilsson passen er wel bij; een 7.8 .

Geplaatst

Ik heb ook voor jonge talenten gekozen zoals.

Van Mourik, Pieters, Vertonghen, Donald, Blondelle(komt in de winterstop)

Dankje voor de cijfer(s)

Geplaatst

Feyenoord Seizoen 2

DM Timmer

VL Evra

VR Koenders

VC Hofland

VC Vlaar

ML Huysegems/Gio

MR Gera

MC Hugo Viana

MC Lucius

S Julio Cruz

S Delgado

Geplaatst

roma2009tn7.png

Dit is mijn team in 2009

Het is een beetje een kleine selectie, maar ik heb nog een transferbudget van 72 miljoen. Ik wil er graag nog een LV en een MC bij.

Geplaatst

Club Roma?

Lekkere selectie wel hoor

een 8

Geplaatst

Je hebt met het halen van Ramos, Pirlo, Rosicky, Aguero en Amelia goede spelers in huis. Jammer dat je weinig Italianen hebt gehaald maar daarvoor heb je dan weer de nodige sterren voor terug. Ik geef je een 7,5.

Geplaatst

Olympique Lyon 2006/2007

DM: Gregory Coupet, Rémy Vercoutre

RB: Jonathan Zebina, François Clerc

LB: Patrice Evrà, Eric Abidal

VC: Philippe Méxes, Sebástien Squillaci

VC: Cris, Caçapa

MR: Sidney Govou, Karim Benzema

ML: Florent Malouda, Hatem Ben Arfa

MC: Juninho Pernambucano, Jérémy Toulalan

MC: Kim Källström, Tiago, Alou Diarra

AC: John Carew, Sylvain Wiltord

AC: Fred, Karim Benzema

Geplaatst

Mooi team! Veel Nederlanders dat is goed! Ik geef je team een 8. Hoe komt het dat sekou cisse 7,75 miljoen waard is?

Geplaatst
Mooi team! Veel Nederlanders dat is goed! Ik geef je team een 8. Hoe komt het dat sekou cisse 7,75 miljoen waard is?

Geen idee, ik heb hem voor 7M ongeveer gekocht vorig seizoen maar hij groeit erg snel.

Geplaatst

Real Madrid

Begin seizoen 2007/2008. Dus nog niet zo heel ver, maar wel veel Spanjolen aan kunnen trekken

20143147fz1.jpg

In totaal 167 miljoen besteedt, maar het bestuur bleef geld geven. Tevens had ik veel transfers al geregeld voor het eind van het seizoen, waardoor ik nog 77m uit had te geven het 2e seizoen. Aantal spelers verkocht, waardoor ik weer Spanjaarden kon aantrekken

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]