Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2,8k
  • Weergaven 6,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ja kom op nou man als je niet weet wat voor team dat was ben je wel beetje simpel! :S

Geplaatst

Wahaha lol, ik speel bijna nooit in spanje met FM dus ik ken wel de bekende spelers maar al die spelers die er nog meer in stonden en dat zijn de meeste, daardoor wist ik het niet :p

Geplaatst
Real Madrid

Begin seizoen 2007/2008. Dus nog niet zo heel ver, maar wel veel Spanjolen aan kunnen trekken

20143147fz1.jpg

In totaal 167 miljoen besteedt, maar het bestuur bleef geld geven. Tevens had ik veel transfers al geregeld voor het eind van het seizoen, waardoor ik nog 77m uit had te geven het 2e seizoen. Aantal spelers verkocht, waardoor ik weer Spanjaarden kon aantrekken

Héérlijke selectie! Al heb ik bij sommige spelers wel vraagtekens, maar waarshcijnlijk gebruik je die als back-up:)

Geplaatst

Ik ben Internazionale zonder updates en patches dus dat je nog abnormaal veel verdient aan merchandising en daar maak ik dan ook gebruik van zonde om het niet te doen, daardoor is in eind seizoen 2010-2011 me team en me prestaties zo:

-------F. Torres---Bojan-------

C.Ronaldo-----------Stankovich

-----F.Gago--M. Fernandes-----

-------------------------------

Pasqual-Kompany-Ramos-D.Alves

--------------Arenas-----------

s1: Edwin van Schouten, Nederlandse regen en talent waarvan me scout zegt dat ie veel beter wordt dan Arenas die al bijna de beste keeper van me spel is.(keep)

s2: Micah Richards, heel goede speler die vaak zijn minuten maakt, omdat hij altijd invalt voor me centrale verdedigers en dani alves omdat ik em heb omgetraind.(Vc,Vr,Vvr, Vmc, Lm.)

s3: Leo Schwechlen maar is regen van 21 jaar voor 11,5 miljoen overgekomen van valencia is al goed maar groeit ook nog wel beetje maakt ook veel minuten.(vc)

s4: Guiliano, weet niet cker of ik goed spel ik edit als het fout is morgen of overmorgen, uit brazilie van parana, 16 jaar ofzo op begin maar clubs gingen op hem bieden parana is satelietclub van mij dus ik kon het bod evenaren toen ie nog 17 was, vond het wel leuk om 17jarige braziliaan te kunnen kopen, eerst ff gescout, en de scout was enthousiast over zijn toekomst. nu 20 en heeft hele goede statussen dus maakt heel veel minuten.(kan op begin alleen mc, bij mij ook op spits door omtrainen.)

s5: anderson gaat volgend jaar stankovich helemaal opvolgen heb em al tijdje en maakt veel minuten ook.(kan op amr,amc,ac)

s6: imbrahimovich, maar klopt niet egt dat die wissel is want ik wissel altijd met bojan, torres en hem. torres en zlaten zijn beter maar bojan presteert heel goed en heeft zich ook al goed ontwikkelt en zal zich nog wel ontwikkelen, als één iemand is geblesserd van hun drie is anderson ook de wissel voor de spitsten.(Spits)

mijn s7 zijn vaak wisselende personen, vaak wat me best uitkomt door blessures en wat ik dan kan toepassen, heb veel talenten nog die zich goed hebben ontwikkelt (mensen zoals Nicolas Millan, Cerajo of cerarro uit de jeugd van barca of real weet niet meer, ik heb nog vieira is erg oud maar heeft nog wel genoeg kwaliteiten voor de bank en dan soms in te vallen en heb nog maxi rodriguez van atletico)

ik heb veel talenten aangetrokken en veel goede spelers, heeft in alle seizoenen 566 miljoen gekost en 118 miljoen ontvangen uit spelersverkopen(door verkoop van adriano en esteban cambiasso het meeste geld ontvangen omdat ik hun irritante spelers vind), zit wel met probleempje dat ik jeugdspelers niet doorstromen naar eerste elftal omdat ze het totaal niet redden met kwaliteiten, ligt niet aan jeugdaccomadatie en de training van de jeugd. is niet leuk met selecties van onder andere champions league omdat 4 spelers uit eigen jeugd moeten komen en 8 opgeleid in italie, waardoor ik een paar jeugdspelers in die selecties moet hebben. het is geen team met veel italianen omdat ik daar niet echt heel veel waarde aan hecht, maar ook omdat ik de andere spelers die ik heb veel beter vind dan de itilianen die ik kon aantrekken de paar italianen die ik wou wouden niet komen behalve pasqual dan. heb nog 200 miljoen op me balans ondanks de vele uitgaven. de uitdaging is er wel beetje af, als er een team vrijkomt waar ik graag heen wil voor meer uitdaging dan ga ik daar gelijk soliciteren en maak dan denk veel kans omdat ik goede reputatie heb mede door mijn prestaties:

Champions League

2007: 1e ronde r.u. kansloos van real madrid verloren.

2008 t/m 2010 alle drie gewonnen.

2011: 1e ronde r.u. net aan van chelsea verloren.

elk seizoen de serie a gewonnen en sta er nu ook erg goed voor en win waarschijnlijk deze laatste voor mij ook.

beker 2 x gewonnen en sta nu in de finale dit jaar.

wereldkampioenschap voor clubteams altijd gewonnen toen ik erin zat

dat was dan mijn lange stuk tekst.

Geplaatst

---Luis Fabiano---Huntelaar---

-----D'alessandro-----

---Silva-----------Guzman---

-----Maresca-------

Warnock-Naldo-Davies-Greene

--------------Ustari-----------

Geplaatst

---Luis Fabiano---Huntelaar---

-----D'alessandro-----

---Silva-----------Guzman---

-----Maresca-------

Warnock-Naldo-Davies-Greene

--------------Ustari-----------

pipo welk team moet dit voorstellen?

Geplaatst

Aan zijn bericht in Je laatste Transfer te zien Feyenoord, want daar schreef hij dat hij huntelaar voor 14 miljoen naar feyenoord had gehaald.

Geplaatst
Real Madrid

Begin seizoen 2007/2008. Dus nog niet zo heel ver, maar wel veel Spanjolen aan kunnen trekken

20143147fz1.jpg

In totaal 167 miljoen besteedt, maar het bestuur bleef geld geven. Tevens had ik veel transfers al geregeld voor het eind van het seizoen, waardoor ik nog 77m uit had te geven het 2e seizoen. Aantal spelers verkocht, waardoor ik weer Spanjaarden kon aantrekken

Héérlijke selectie! Al heb ik bij sommige spelers wel vraagtekens, maar waarshcijnlijk gebruik je die als back-up:)

Nakamura voor merchandising. En ja, de meeste zijn wel back-up :) Maar waren gratis, en dus enkel voor de doorverkoop. Ik ga proberen elk jaar wat leuke spelers gratis aan te trekken, en dan door te verkopen. Enkel aan Spanjaarden of buitengewone spelers zal geld besteedt gaan worden :)

Geplaatst

Mijn Team:

Swansea City

Keepers:

- Sergio Asenjo

- Tim Krul

Defenders:

- Habib Bellaid (D C)

- Marcos Painter (D LC)

- Dennis Boskailo (D RC)

- Alan Tate (D RC)

- Ard van Peppen (D L)

- Olivier N'Siabamfumu (D RC)

Defensive Midfielders:

- Owain Tudor Jones

- Marek Suchy

Midfielders:

- Darren Pratley

- Richard Witschge

- David Martos

- Marco Zambelli

Wingers:

- Andy Robinson (AM RL)

- Prince Rajcomar (AM L)

- Kevin Monnet Paquet (AML/ FC)

Strikers:

- Lee Trundle

- Emilio Nsue

Tactiek:

------------ Trundle/Nsue ------------

Paquet ---------------------- Robinson

--------- Martos ---------------------

-------------------- Zambelli ---------

------------ Suchy/Jones -------------

Peppen --- Painter --- Bellaid ---- Tate

--------------- Asenjo ----------------

Heb nog niet echt vaste eerste keuzes, moet nog even kijken hoe ze zich ontwikkelen, aangezien het bijna allemaal jonkies zijn.

Speel nu in het Championship, ik ga nog proberen om Gaizka Mendieta erbij te halen :checkit:

Geplaatst

in welk seizoen zit je? Mooi team hoor, bij mij speelt Emilio Nsue in 2011 bij Real Madrid!! Die wordt bij jou ook vast goed. Alan Tate is ook een goede maar moet waarschijnlijk worden vervangen als je naar de Premier League gaat vanwege het niveau.

Als het lukt Gaizka Mendieta altijd halen, creatief en leider op het veld alleen jammer dat hij al wat ouder is en dat hij geen Engelsman is.

Geplaatst

Ajax begin 3de seizoen :

-------------Stekelenburg-----------------

Vanden Borre - Kaboul - Gioda - Marcelo

----------------Yussuf-------------------

Celsinho-------------------Daniel Carvalho

---------------Sneijder------------------

-----------Huntelaar - Jo----------------

Bank :

Vermeer

Vermaelen

Heitinga

Emanuelson

Vela

Larsen

Kosstadinov

Geplaatst

Veel nieuwe spelers, die ook nog een basisplaats hebben. Jammer dat er maar 2 spelers in staan die er in het begin ook inzitten, en dat de rest op de bank zit. Voor de rest ziet het er goed uit! Een 8!

Geplaatst

Mijn selectie van Internacional 2de seizoen:

DM Gomes

VC Fabiano Eller

VC Rafael Santos

VVL Alex

VVR Eduardo Ratinho

VM Correa

VM Diogo Rincón

AM Elano

AM Anderson

S Fernandão

S Fernandinho

s1 Renan

s2 Wellington Monteiro

s3 Elder Granija

s4 Chiquinho

s5 Vargas

s6 Kerlon

s7 Romario:< (speler-trainer)

Geplaatst
Veel nieuwe spelers, die ook nog een basisplaats hebben. Jammer dat er maar 2 spelers in staan die er in het begin ook inzitten, en dat de rest op de bank zit. Voor de rest ziet het er goed uit! Een 8!

3 :checkit:

Geplaatst
Uhm... Welke club ben je? Ajax?

Ja klopt, ik zit inmiddels in het seizoen 2011/2012

Geplaatst

mijn opstelling van ajax na het 1e seizoen. Ik behaalde onverwachts de finale van de cl die ik helaas verloor waardoor ik opeens een balans van 90 miljoen had. In de competitie ging het wat minder en daarom loop ik cl mis maar ik verwacht met dit team de uefa cup te winnen

stekelenburg

ilsinho - heijtinga - vermaelen - emanuelson

maduro

v. d vaart - sneijder

babel - huntelaar - castillo

de reserve spelers zijn:

ochoa, v.d wiel, stam, vertonghen, rajkovic, davids, gabri, sarpong, de mul, manucharyan, goossens, zeefuik

Geplaatst

Speel je met een update of niet? Anders vind ik het jammer dat je Grygera hebt verkocht of geen contract hebt aangeboden. Leuk dat je Van der Vaart hebt terug gehaald, wat kostte dat grapje je?

Geplaatst
Speel je met een update of niet? Anders vind ik het jammer dat je Grygera hebt verkocht of geen contract hebt aangeboden. Leuk dat je Van der Vaart hebt terug gehaald, wat kostte dat grapje je?

ik speel met MU update 12 en patch 1.02 dus grygera zat er niet bij.

ik heb afscheid genomen van spelers als lindebergh, perez omdat ik liever jeugd door laat stromen.

ik had ook nog een vraag over dat ik alleen maar braziliaanse jeugdspelers kreeg en geen nederlandse wat ik wel jammer vond. Ik dacht zelf dat dit kwam omdat ik gescout had in brazilie klopt dit of weet iemand hoe dit dat zit?

want ik wil graag weer nederlandse jeugdspelers krijgen.

Van der vaart koste me al 20 miljoen, maar ik had het geld en het leek me gewoon fantastisch om hem er weer bij te hebben.

Geplaatst
Selectie.jpg

Stats op aanvraag.

Wat vinden jullie hiervan?

Hoe krijg je voor elkaar dat je linksmidden zoveel scoort :|

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]