Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Hoe goed is Kums geworden _O_

EDIT: Minder nieuws voor Lombaerts... Misschien nog niet eens zo slecht voor de Duivels (en Meunier?).

bewerkt door Bingbangboem

Geplaatst

Echt jammer voor Gent, houden zich echt goed staande in de CL.

Geplaatst
Misschien nog niet eens zo slecht voor de Duivels (en Meunier?).

Hoezo? Kompany zou er al niet bij zijn en Vermaelen is ook geblesseerd. Dan zouden we Lombaerts toch goed kunnen gebruiken.

Verdienstelijke match, Zenith legt miljoenen neer voor hun spelers maar speelt in eigen huis gewoon op de counter :cab: Offensief waren we te onmondig om aanspraak op iets meer te maken, toch tevreden over de match.

Geplaatst

Dan lijkt de kans me groter dat we tegen het grote Andorra misschien eens met offensieve backs spelen... :) Tenzij 'Lolo' z'n kans krijgt natuurlijk.

Geplaatst

Is dit serieus :-D

Zelden zo een opzichtige fout onbestraft zien worden, die scheidsrechter stond er nog eens met z'n neus op.

Geplaatst

Wat een belachelijke avond weer zeg

Qarabag en Midtjylland ffs. Moet 6 op 6 zijn, maar allebei verloren, en hoe

Geplaatst

Mid heeft natuurlijk ook ''gewoon'' Southampton uitgeschakeld dus denk dat je iets te optimistisch bent ;c

Geplaatst

Besiktas schakelde vorig seizoen ook Liverpool uit, waarna wij er van wonnen. Zegt dus helemaal niks. :)

Heb zelf enkel het eerste uur gezien, daarna in slaap gevallen. Blijft triest dat je die penal niet krijgt, enorm wedstrijdbepalende beslissing was dat.

Geplaatst
Vossen ;e Even dramatisch als MPH

Niet alleen Vossen: Vanaken, De Bock en Simons zijn ook nergens.

Geplaatst

Vanaken is dan ook de meest overroepen voetballer in Belgie die vorig jaar bij Lokeren zelfs amper het verschil maakte, Simons is versleten en Bockie is ongelooflijk wisselvallig

Geplaatst

Laat het uit die zielepoot wil ik nooit bij ons zien, al mag Janko wel naar ginder gaan

Wat zou ik trouwens Foketje graag bij de RD zien

bewerkt door Rossini'

Geplaatst

Wat een zalige namiddag in de Ghelamco _O_

En Brugge "supporters" zijn het weer bont aan het maken :-D Met die gasten kun je toch ook niet buiten komen.

bewerkt door Messidona

Geplaatst

Vond Gent eigenlijk niet eens zo goed. Komen makkelijk op 2-0 met 2 penals, oke, en daarna kun je rustig controleren en moet je niet meer zo nodig.

Die kansen voor Pereira, Vossen en Vanaken in de eerste 20 minuten ofzo had je alle drie moeten scoren vind ik, op z'n minst toch twee daarvan. Maar het is al elke uitmatch hetzelfde verhaal met dat kansen missen.

Tweede helft kan Gent met een paar simpele combinaties uitlopen en that's it.

Vraag me af wat MPH hier verder mee gaat doen. Denk als we op termijn naar de basis van vorig jaar kunnen, dus met Rafa, Vazquez, Gedoz erin, dat we ons wel kunnen herpakken. Nu weet niemand nog wie wanneer gaat spelen of in welk systeem. Vanaken gaat ook serieus uit zijn pijp mogen komen, ik ben wel voorstander van jonge spelers alle kansen geven maar dan moet je wel vooruitgang tonen. Die Pereira ook nog geen grote fan van, waarom doe je Sutterke weg als je dan zo'n nieuwe lange gaat halen die nauwelijks een verbetering te noemen valt.

Geplaatst

Snap sowieso niet waarom Pereira en Vossen gehaald zijn, dan had ik liever Oularé gehouden maar ja. Voorlopig zie ik 't zeer somber in.