Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst
Cercle, wat een mongolen. Afgaan thuis tegen Tubize en dan 3 punten komen stelen op de Bosuil. Omgekeerd kon weer ni he :cab:

Ongelofelijke match. Net op atv de samenvatting nog eens gezien...what the fuck :-D Cercle 0 kansen gehad, scoren door een own-goal vlak voor rust. Na de rust een stuk of 7 open kansen gehad maar er niet in willen. Meest frustrerende match in erg lange tijd.

Geplaatst

Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha.

Geplaatst
Waasland Beveren tegen Sint Truiden. Is dat wat :cab: Ga ik dus zaterdag heen haha.

Echt hoogstaand voetbal zal je niet moeten verwachten. ;) En naargelang het vak waar je in zit ook niet echt de modernste accommodatie, op vakken A, B en C na dan, die zijn nog mooi en modern.

Geplaatst
Echt hoogstaand voetbal zal je niet moeten verwachten. ;) En naargelang het vak waar je in zit ook niet echt de modernste accommodatie, op vakken A, B en C na dan, die zijn nog mooi en modern.

Hhaha oke, wordt dus wat. Ga met jeugdteam waar ik assistent ben en spelen zaterdag/zondag tegen hun onder 19. Dus afwachten maar.

Geplaatst

Kan een zeer lekkere pot worden.

Geplaatst

Het hoogtepunt van die match is zowat dat Benni McCarthy T2 van STVV is ;c Nee, kan wel leuke wedstrijd worden. Bij beide ploegen wel een paar leuke spelers.

Geplaatst

Zit even te kijken, maar waarom krijgt Waregem (5e) een notering van 6.20 voor de uitwedstrijd Genk (4e). Is er iets wat ik over het hoofd zie qua blessures of iets in die trant?

EDIT: Laat maar, zie nu de homerecord van Genk dit seizoen. ;c

bewerkt door Maldini

Geplaatst
De burgemeester van Lokeren heeft beslist om Lokeren-Anderlecht van vanavond af te gelasten. De match was de enige risicowedstrijd van dit weekend. Alle andere duels in eerste klasse, zeker die van zaterdag, gaan gewoon door.
Geplaatst
Zit even te kijken, maar waarom krijgt Waregem (5e) een notering van 6.20 voor de uitwedstrijd Genk (4e). Is er iets wat ik over het hoofd zie qua blessures of iets in die trant?

EDIT: Laat maar, zie nu de homerecord van Genk dit seizoen. ;c

club brugge bedoel je?

En nog altijd overdreven. Tis niet omdat brugge iedere match domineerde dat ze dat nu opnieuw gaan doen. Blijft belgische competitie. Lekker interessante notering.

Geplaatst

Heerlijke overwinning tegen Oostende! :< Gelukkig konden we nog verhinderen dat die idiote Vertenten Coucke's speeltje aan een punt hielp. Alsjeblieft zeg, hele wedstrijd tegen ons fluiten met als hoogtepunt die penalty...

Geplaatst

Heel goed haha, ben z'n misselijke kop en cynische opmerkingen wat beu..

Geplaatst

Brugge - Napoli zonder fans donderdag ;e

triestig gedoe, ging normaal zien :cab:

Geplaatst
Benieuwd wie het nu wordt... Ik hou mijn hart al vast

Bobke :D Nee ik denk ergens aan Paul Put, weet niet waarom maar volgens mij is die kandidaat.

Geplaatst

Mijn eerste idee gaat uit naar De Boeck, die zie ik wel beginnen in Leuven.