Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Net gelezen op Sportwereld dat Mancini zijn oog laten vallen heeft op Meunier. Transfer is waarschijnlijk voor de zomer...

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst
Net gelezen op Sportwereld dat Mancini zijn oog laten vallen heeft op Meunier. Transfer is waarschijnlijk voor de zomer...

Als rechtsbuiten dan hoop ik, als back die niet kan verdedigen kan je weinig gaan doen in Italië.

Goh. Brandalarm in Charleroi, start evacuatie, bleek vals alarm, iedereen terug, doorspelen, meteen na de hervatting gol Charleroi :D Benieuwd of Maes er wat van gaat zeggen.

Geplaatst
Als rechtsbuiten dan hoop ik, als back die niet kan verdedigen kan je weinig gaan doen in Italië.

Goh. Brandalarm in Charleroi, start evacuatie, bleek vals alarm, iedereen terug, doorspelen, meteen na de hervatting gol Charleroi :D Benieuwd of Maes er wat van gaat zeggen.

In het artikel staat dat hij hem wil als flankverdediger...

Geplaatst

Schitterende zege. Ook mooi dat Gillet zijn criticasters lik op stuk heeft gegeven en duidelijk gemaakt heeft wie mee naar Frankrijk moet.

Geplaatst

Bij die laatste kans in de samenvatting moest hij al lang uit zijn kot zijn gekomen. :LO: Wel sterk hoe die zich herpakt heeft na een matige start ja. Haalt weer het niveau van in Italië.

Geplaatst

Had eigenlijk jarenlang nummer één van de Rode Duivels moeten zijn. Als je weet dat we hebben zitten kloten met Stijnen, Bailly, Proto, Vandenbussche en consorten...

Geplaatst

Heintje wel weer belachelijk gedrag na de match. Als het eens tegenzit direct de Calimero uithangen. Wij warengewoon vele malen sterker. Daarbij hadden we een loepzuivere strafschop moeten krijgen. Gent heeft al meermaals een onterechte strafschop of corner gekregen waar ze uiteindelijk toch op wisten te scoren maar dan hoor je hem niet hoor.

Geplaatst
Gent heeft al meermaals een onterechte strafschop of corner gekregen waar ze uiteindelijk toch op wisten te scoren maar dan hoor je hem niet hoor.

Welke trainer hoor je dan wel? Geen één... Jammerlijk verlies, heb match niet gezien maar naar't schijnt had Mechelen ook een rode kaart verdiend. Daarnaast zou Hein beter zwijgen over de scheidsrechters, maar het is nu ook niet dat hij dat al veel gedaan heeft sinds hij bij Gent zit.

Geplaatst

Steve de ridder, eerst rood moeten krijgen maar ermee wegkomen, dan een zalig doelpunt scoren en daarna een onterechte gele kaart krijgen. Dan ben je de man van de match :D

Geplaatst

Vond het eigenlijk geen rood voor Claes. Ziet er erger uit dan het lijkt omdat ze allebei op volle snelheid zijn.

Geplaatst
Vond het eigenlijk geen rood voor Claes. Ziet er erger uit dan het lijkt omdat ze allebei op volle snelheid zijn.

Eindelijk iemand met verstand se (y)

Geplaatst

Kanu dus officieel getekend bij OHL

Genk doet er alles aan om Trossard terug te krijgen, smijten met De Camargo, Gerkens, Schrijvers in de onderhandelingen, maar Trossard moet gewoon blijven. Chance dat het OHL is dat beslist en niet Genk.

Geplaatst
Kanu dus officieel getekend bij OHL

Genk doet er alles aan om Trossard terug te krijgen, smijten met De Camargo, Gerkens, Schrijvers in de onderhandelingen, maar Trossard moet gewoon blijven. Chance dat het OHL is dat beslist en niet Genk.

Als je die drie in de plaats krijgt ga je dat toch accepteren?

Geplaatst
Als je die drie in de plaats krijgt ga je dat toch accepteren?

Ik weet niet hoe de onderhandelingen er precies uitzien, dat zijn enkel namen die ik zie rondvliegen, al dan niet met de bedoeling om Trossard terug te halen. Schrijvers zou Westerlo verkiezen trouwens.

Soit, we zien wel wat er gebeurt.

Geplaatst

jpl_sups.png

Toch opvallend. Buiten de G5 is STVV de ploeg met de meeste supporters. Had ik niet verwacht (ik ben zelf Truienaar*)

Het verschil tussen de G5 en wat daaronder komt is wel ontzettend groot trouwens

Enja, Moeskroen, sorry maar die moeten toch echt naar 2e, dat is ocharm de helft van de voorlaatste...

Geplaatst

Sint-Truiden heeft wel al zo goed als alle toppers mogen ontvangen, dat heeft natuurlijk een invloed op de cijfers [MENTION=28259]Jebus4life[/MENTION];

Onze capaciteit ligt momenteel trouwens veel lager. Tegen Gent zat er 10986 man en was alles gewoon stampvol, ook bij de bezoekers.

Geplaatst

Is dat die wat Charleroi op een hoopje speelde? Prima transfer dan op papier.