Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

gestorven bij die penalty zeg. goh goh, enigste keer dat ze in de buurt raakten van Butelle. Dacht echt dat het 0-0 ging blijven

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Wat een debiele actie van Izquierdo was dat ook :-D Hele match niets aan de hand en dan gaat hij zo ingrijpen, gewoon die bal weg trappen op dat moment.

Belangrijke winst uiteraard :<

Geplaatst

Wat een hoop debielen zitten er in dat stadion van Brugge seg, elke keer een speler neergaat roept iedereen moord en brand alsof er een aanslag is gebeurd ... 1ste x dit seizoen dat ik een wedstrijd van hen live op tv bekeek en man wat was dat irritant :s

Geplaatst
Wat een hoop debielen zitten er in dat stadion van Brugge seg, elke keer een speler neergaat roept iedereen moord en brand alsof er een aanslag is gebeurd ... 1ste x dit seizoen dat ik een wedstrijd van hen live op tv bekeek en man wat was dat irritant :s

Da's waar, velen reageren zoals hun aanvoerder. Irritant.

Geplaatst

Het was te verwachten, afgelopen seizoen en de Champions League campagne hebben veel geëist van onze spelers. Mentaal en fysiek, jammer dat de vormdip net nu in moneytime er is. Had gehoopt dat ze de play-offs met nieuwe courage konden inzetten. Soit, nu eens echt voor die derde plaats gaan :-D Gefeliciteerd Clubsupporters, ik zie jullie ploeg dit niet meer afgeven.

Geplaatst
Het was te verwachten, afgelopen seizoen en de Champions League campagne hebben veel geëist van onze spelers. Mentaal en fysiek, jammer dat de vormdip net nu in moneytime er is. Had gehoopt dat ze de play-offs met nieuwe courage konden inzetten. Soit, nu eens echt voor die derde plaats gaan :-D Gefeliciteerd Clubsupporters, ik zie jullie ploeg dit niet meer afgeven.

Bwa ik weet niet. Ik volg het Belgisch voetbal nu niet zo heel close, alleen samenvattingen en af en toe eens een wedstrijdje meepikken van Anderlecht en Genk maar ALS anderlecht nu vanavond wint, dan staat het toch 4 punten achter Brugge en is het volgend weekend niet Anderlecht-Brugge ? ALS Anderlecht die wedstrijd ook wint, staat het toch nog maar 1 punt achter Club??

Geplaatst

Als... Anderlecht presteert al heel het seizoen matig dus ik zie ze niet echt meer voor de titel meestrijden. Mathematisch kan het voor Gent ook nog, maar je moet realistisch zijn. Brugge is de ploeg in vorm nu.

Geplaatst
Da's waar, velen reageren zoals hun aanvoerder. Irritant.

Die Simons is echt verschrikkelijk ;e Hoe die telkens als een bezetene reageert bij een fout of zo, meteen als een gek naar de scheidsrechter. Daar word ik zelfs als Club-fan gek van.

Geplaatst
Die Simons is echt verschrikkelijk ;e Hoe die telkens als een bezetene reageert bij een fout of zo, meteen als een gek naar de scheidsrechter. Daar word ik zelfs als Club-fan gek van.

Hoe rapper die van de velden is hoe beter... Vind het trouwens maar zwak dat niemand van de refs hem een kaart geeft voor z'n gedrag.

Geplaatst

Ik niet ;c Vind dat ie weer veel beter speelt de laatste tijd, en gaat altijd voor in de strijd. Mentaal maakt het gewoon veel verschil uit als ie op het veld staat.

En van die supporters tja, gebeurt overal. Kijk eens naar Genk, standard, Gent, overal hetzelfde. Bij Club komt het gewoon meer over aangezien er meer volk in het stadion zit (behalve Standard dan).

Geplaatst

Van 2-0 achter op Cercle terug naar 2-2 met in de 94ste minuut de gelijkmaker door Cornet, denk dat heel de buurt het heeft gehoord :-D Hopelijk heeft Gevaert begrepen dat Cornet altijd in de basis moet beginnen.

Geplaatst

Die Conté gaat van de tribune naar de basis in de playoffs op nog geen maand :r Kan toch niet

Ook lekker voor de diepgang: Praet en Conté op de flanken.

Geplaatst

Sorry maar dit vind ik ook duidelijk een kaart. Kara is ook te laat. Doe dit met je voeten dan krijg je gewoon rood. Niet dat ik het rood vind, maar zeker geel.

Net zoals Joos nu zegt dus ;c

Geplaatst
Ik niet ;c Vind dat ie weer veel beter speelt de laatste tijd, en gaat altijd voor in de strijd. Mentaal maakt het gewoon veel verschil uit als ie op het veld staat.

En van die supporters tja, gebeurt overal. Kijk eens naar Genk, standard, Gent, overal hetzelfde. Bij Club komt het gewoon meer over aangezien er meer volk in het stadion zit (behalve Standard dan).

Gaat idd altijd in de strijd maar gaat er dan altijd ook weer zwaar over met zijn matennaaierij ... En van die supporters, dan moet je maar eens een wedstrijd in de Bundesliga volgen ... daar maken de supporters (meestal) de sfeer door liederen te zingen en hun ploeg aan te moedigen ipv elk contact proberen de ref een kaart te laten trekken ...

Geplaatst

Antwerp-Eupen op laatste speeldag las ik daarstraks, gaat gemaan matchke worden.

Geplaatst
Antwerp-Eupen op laatste speeldag las ik daarstraks, gaat gemaan matchke worden.

Hopelijk pakken ze beiden nog even veel punten, zou zalig zijn :<

Geplaatst

Laat het uit he, de beslissende match thuis tegen Eupen. Dat kan ik niet aan en dat komt ook gewoon niet goed. Eupen is volgens mij aan zowat de strafste reeks ooit bezig op de Europese velden :cab: Hebben 21/21 nu.

Geplaatst

7 potjes op rij winnen in de Belgische tweede klasse, strafste reeks ooit op Europese velden zegt em :cab: