Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst
Smurfenland heeft weer geluk met die rode kaart.

Ik zag dit zonder die (volledig terechte) rode kaart ook gewoon goed komen hoor. 1 goal en we waren vertrokken. Voor die rode kaart heeft Charleroi misschien 2 deftige passen gegeven, voor de rest waren ze alleen maar bezig met zenuwachtig verdedigen. De wedstrijd had Genk altijd los gewonnen, met of zonder rode kaart. Had zelfs gemakkelijk 7/8-0 kunnen worden als sommige spelers het overzicht zouden behouden.

Geplaatst
Preud'homme haalt de kerst van 2016 niet

U las het hier eerst.

Denk van niet, hij stopt sowieso op het einde van het seizoen he

Geplaatst

Buyens in de belangstelling van STVV, komaan Roland doorduwen. Neem De Camargo ook maar terug.

Köteles zou dan weer naar Mechelen kunnen. Zou toch pijn doen om hem te zien vertrekken.

Geplaatst
Buyens in de belangstelling van STVV, komaan Roland doorduwen. Neem De Camargo ook maar terug.

Köteles zou dan weer naar Mechelen kunnen. Zou toch pijn doen om hem te zien vertrekken.

Bron?

Buyens zou wel een goeie versterking zijn voor STVV

Geplaatst
Mijn vriendin viert feest als de Yoni weg is.

Dan hoop ik voor u dat ge mee moogt naar dat feest en dat Buyens versast naar STVV :)

Geplaatst

Zou idd een prima transfer zijn. Voor STVV is Buyens natuurlijk een meer dan nuttige speler. Komt te kort voor de top, maar als 8 zal dat zeker een meerwaarde zijn in Sint-Truiden.

Geplaatst

Zou blijkbaar al even drankverslaafd zijn door echtelijke problemen, daarmee dat die kluns van een Bizot er blijft instaan