Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Toppertje hoor, die Teo. Anderlecht idd weer verschrikkelijk matig.

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Maes' incompetentie weer gebleken gisteren. Eerste en enige wissel in een uitwedstrijd tegen een top 4 ploeg in minuut 80. Bol het af en hou de eer aan uzelf. Iedere bekwame coach staat top 4 met deze ploeg.

Geplaatst
Pff, wat speelt Anderlecht slecht joh. Zoveel goede voetballers op het veld en toch draait het absoluut niet. Zou ook veel liever Bruno op rechts zien ipv Capel.

Valt uiteindelijk ook wel mee hoor.

Onder echt goede voetballers reken ik eigenlijk enkel Tielemans en Stanciu.

En Bruno lijkt mij nu niet bepaald de oplossing.

Is gaan denken dat hij er echt iets van kan dus van die nuttige snelle flankspeler die constant dreiging had en geregeld een doelpunt maakte lijkt niets meer over.

Geplaatst
Pff, wat speelt Anderlecht slecht joh. Zoveel goede voetballers op het veld en toch draait het absoluut niet. Zou ook veel liever Bruno op rechts zien ipv Capel.

Zoveel investeren en dan dit op de mat brengen is inderdaad redelijk beschamend.

Geplaatst

Valt uiteindelijk ook wel mee hoor.

Onder echt goede voetballers reken ik eigenlijk enkel Tielemans en Stanciu.

En Bruno lijkt mij nu niet bepaald de oplossing.

Is gaan denken dat hij er echt iets van kan dus van die nuttige snelle flankspeler die constant dreiging had en geregeld een doelpunt maakte lijkt niets meer over.

Die 2 sowieso. Maar Capel, Hanni, Dendoncker reken ik daar ook nog wel bij. Allemaal spelers met ervaring en voetballend vermogen. Als je dan ziet hoe weinig beweging er is op het middenveld etc. Vind ik echt jammer, denk dat er veel meer met deze ploeg te doen is.

Bruno ken jij uiteraard beter dan ik, maar ik geloof wel dat hij nog steeds hetzelfde kan doen als destijds bij Anderlecht. Dreiging en diepgang heeft hij in ieder geval meer dan Capel.

Geplaatst

Preud'Homme en Brugge zich gisteren weer van hun kleinste kant getoond. Klasse reactie van Gumienny. Al had ik zelf Cools nog rood gegeven.

Geplaatst
Preud'Homme en Brugge zich gisteren weer van hun kleinste kant getoond. Klasse reactie van Gumienny. Al had ik zelf Cools nog rood gegeven.

Gij zijt dan ook echt de man he...

Geplaatst

Uw haat zit precies wel heel diep he?

Geplaatst

Uw haat zit precies wel heel diep he?

Die reactie van Cools was totaal overbodig en (ver)toont weinig respect naar de wedstrijdleiding toe. In principe kan je daar een kaart(geen rode natuurlijk) voor krijgen( negeren van een scheidsrechterlijk bevel). Dan moet Preud'Homme achteraf ook niet klagen en belachelijk doen over de scheids.

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst

Die reactie van Cools was totaal overbodig en (ver)toont weinig respect naar de wedstrijdleiding toe. In principe kan je daar een kaart(geen rode natuurlijk) voor krijgen( negeren van een scheidsrechterlijk bevel). Dan moet Preud'Homme achteraf ook niet klagen en belachelijk doen over de scheids.

Die muur stond op 5 meter. Gumienny moet gewoon z'n job doen. Maar das meestal te lastig voor hem.

Geplaatst

Die muur stond op 5 meter. Gumienny moet gewoon z'n job doen. Maar das meestal te lastig voor hem.

Lol. Zelfs al staat die muur op 3 meter, dan nog zijn die reacties overbodig en kinderachtig.

Geplaatst

Dit Anderlecht hoort in 1B te voetballen.

Geplaatst
https://streamable.com/inwz

Kijk dit aub. Verschrikkelijke partij van Gumienny hoor.

De enige fase die discutabel zijn, zijn die bal tegen de hand in het strafschopgebied. + Eventueel de vrije trap.

Simons maakt bij die eerste fase in eerste instantie de overtreding. Leye houdt zich daarna nog net optijd in, opzich had je daar wel geel voor kunnen geven.

Bij de overtreding van Lepoint geeft hij aan het ook gezien te hebben, want hij geeft voordeel. Bovendien zegt de commentator nadien ook dat dat geen kaart waard was.

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst

Lol. Zelfs al staat die muur op 3 meter, dan nog zijn die reacties overbodig en kinderachtig.

Reacties op de scheidsrechter zijn per definitie overbodig, want het helpt toch niets. Maar zotte Serge laat zich weer van zijn kleinste kant zien, net zoals jij altijd doet als het over Brugge gaat.

Geplaatst

De enige fase die discutabel zijn, zijn die bal tegen de hand in het strafschopgebied. + Eventueel de vrije trap.

Simons maakt bij die eerste fase in eerste instantie de overtreding. Leye houdt zich daarna nog net optijd in, opzich had je daar wel geel voor kunnen geven.

Bij de overtreding van Lepoint geeft hij aan het ook gezien te hebben, want hij geeft voordeel. Bovendien zegt de commentator nadien ook dat dat geen kaart waard was.

Stop gewoon. Jouw haat zit duidelijk veel te diep.

Als je dat van Leye geen rood vindt, dan heb je gewoon een anti-Brugge bril aan. 'Opzich had je daar wel geel voor kunnen geven', alsjeblieft zeg. Zuiver rood gewoon. Het gaat om de intentie en dat is natrappen. Zelfde als Diaby in de bekerfinale en dat was ook donkerrood.

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Stop gewoon. Jouw haat zit duidelijk veel te diep.

Als je dat van Leye geen rood vindt, dan heb je gewoon een anti-Brugge bril aan. 'Opzich had je daar wel geel voor kunnen geven', alsjeblieft zeg. Zuiver rood gewoon. Het gaat om de intentie en dat is natrappen. Zelfde als Diaby in de bekerfinale en dat was ook donkerrood.

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst

Zo Jammer. En Aduriz had eigenlijk nog niet eens mogen meedoen. Wel nog groepsleider omdat Sassuolo en Wien gelijkspelen. Dus volgende week winnen tegen Rapid en dan zijn we gekwalificeerd.

Geplaatst

Super overwinning van Anderlecht, keeper van Mainz zag er wel niet uit, sjonge.

Geplaatst

Lekker zeg, 6-1 :D Vond Tielemans echt goed, speelde met een echte drive. Alleen mogen ze net iets minder de moeilijke optie kiezen want dan heb je enorm vaak balverlies. Leuke kopgoal ook weer van Teo.