Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Ryan willen en dan thuiskomen met een 32-jarige derde doelman van Deportivo :cab: man man

Geplaatst

Een talentvolle doelman ruilen voor de derde doelman van een degradatiekandidaat uit Spanje, moet niet gekker worden :cab:

Geplaatst

Roef zal wel niet hebben willen blijven ofzo? Snap er weinig van.

Geplaatst

Lekkere overwinning van Charleroi in Oostende. Echt een goed gecoached team, valt toch elke keer weer op. Goeie organisatie, duidelijk spel, spelers weten wat ze moeten doen. Zou leuk zijn als ze POI halen.

Geplaatst
Stuivenberg nu drie keer op rij gewonnen met Genk? Wat voor een indruk maakt hij?

Iemand die wel met jeugd kan omgaan en vind het een goede keuze van Genk.

Geplaatst

Schrijvers terughalen was een geweldige zet, wat een heerlijk spelertje is dat toch :

Geplaatst

'Jongens, in plaats van altijd die urenlange vergaderingen stel ik het volgende voor. Michel, Gunther en Hein mogen vanaf nu elke transferperiode twee transfers doen. En geen gezeur van de rest, oké?'.

Geplaatst

Genoeg om kansen om deze pot 3 keer te winnen iig :cab:

Al 13 ptn voor op Gent, die winnen weer niet. Mitrovic ook geschorst tegen Club. Zo'n transfer van Verstraete, dat snap ik nu echt niet. Das toch geen topclub materiaal :cab:

Geplaatst

Winnen in Mechelen en Beveren en we zitten in play-off 1. Alleen ligt Mechelen away ons niet.

Stuivenberg goede coach. Ik zie nu al meer tactiek dan in 2 jaar onder Maes.

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst

Er was van de week toch een tv programma met Jan Boskamp op de Vlaamse tv, is dat ergens terug te bekijken. Sorry voor off topic, maar dacht dat ik hier het best antwoord kon krijgen.

Geplaatst

6 jeugdspelers die starten in Mechelen! en 2 op de bank. Toch wel redelijk uitzonderlijk. Jackers(19), Wouters(20), Castagne(21), Heynen(19), Trossard(22) en Schrijvers(20) starten. Walsh(21) en Coucke(18) op de bank.

Geplaatst

Tja, Ndidi en Bailey kan je niet vervangen door Heynen en Schrijvers natuurlijk...

Geplaatst
Vandaag toch een zwak Genk hoor.

Klopt. Maar Mechelen was ook niet beter. Vond vooral de ref gisteren irritant. Echt iedere overtreding floot die. Dat hielp natuurlijk ook niet om het tempo erin te brengen.

Wat ik tot nu toe van Jackers gezien heb kan me wel bekoren eigenlijk.

Komt er ook nog eens bij dat je twee vaste backs uitvallen( Uronen en Nastic ziek, Castagne tijdens wedstrijd, van Walsh weten we al langer dat hij tekort komt) en dat je twee flanken wegens omstandigheden ook niet meedoen.

Dan schiet er niet veel meer over hé.

Geef ons nog een goede spits(Samatta was gisteren weer geen klote waard), een flankspeler( sowieso als Bailey vertrekt en Buffel misschien niet meer terugkeert) en een VM( daar zouden ze nu een akkoord hebben met Zebli van Perugia Calcio) en we spelen play-off 1 hoor.

Bizot zijn contract zou alvast niet verlengd worden voor volgend seizoen, zelfde voor Walsh, dus dat zijn dan al twee beperkte spelers minder.