Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Code gekraakt :naughty::-D Die Kalu is heerlijk, hopelijk kan hij doorzetten. En in onze Japanner zit er ook wel wat.

bewerkt door Messidona

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

2-4 winst op Tubize na een nagelbijtende match, het begint er goed uit te zien met 15/15 nu. Al wordt volgende week op Union weer enorm moeilijk.

bewerkt door King XVI

Geplaatst

Elke keer als Standard een crisis heeft, moet je ze gewoon tegen Anderlecht laten voetballen.

Geplaatst

Tja, voetballend 0 maar geweldige mentaliteit. Op een manier zoals het ons betaamt. Lachwekkende rode kaart natuurlijk.

Geplaatst

Tja, worden nu al maanden geroemd om onze efficiëntie, dan krijg je dit natuurlijk. Matige vertoning tegen 10 man, maar in normale omstandigheden win je dit potje natuurlijk makkelijk.

Circa 83 belabberde voorzetten. En zelfs als er een goede tussen zat is eigenlijk enkel Teo er gevaarlijk op.

Ook wel een acuut gebrek aan snelheid dit Anderlecht. Wat een slakken.

Geplaatst

Luchkevych en Ndongala allebei binnen gehaald. Allebei voor op rechts. De eerste waarschijnlijk eerder rechtsback. Ndongala als back-up van Dossevi door het vertrek van Dompé, Badibanga en waarschijnlijk Mbenza.

Geplaatst
Die Mbenza, dat is toch echt de Bolingoli van Standard. Kan echt niks. Lijkt mij ook een arrogant ventje trouwens.

Heeft toch amper kansen gehad. Invalbeurten van 15-20 minuten, nog niet eens op zijn beste positie... Is snel, technisch meer dan oké en een uitstekend schot. Die ene keer dat hij als spits inviel (thuis tegen Westerlo), scoorde hij ook meteen.

Geplaatst

Wij hebben nog een blik Afrikanen opengetrokken. :cab: Blijkbaar wel twee basisspelers van Congo op de Afrika Cup.

Geplaatst

Drie matchen in 1B en tot dusver allemaal gigantische blunders van de arbitrage. Kunnen we zo snel mogelijk TV beelden invoeren aub?

Geplaatst

Winnen in Beveren en Sint-Truiden en we spelen play-off 1. Jammer van de gemiste bekerfinale, maar eigenlijk waren we gewoon 2× beter dan Oostende..... We missen Karelis enorm hard. Hopelijk is Naranjo vertrokken naar zijn goal van gisteren. Schrijvers gisteren enorm zwak.

De week van de waarheid voor ons nu.

Geplaatst
Winnen in Beveren en Sint-Truiden en we spelen play-off 1.

Mja, maar daarna heb je Charleroi-Anderlecht-Club, daar ga je ook punten moeten rapen natuurlijk. Zeker die pot tegen Charleroi gaat levensbelangrijk worden, want het wordt of hun of jullie voor plek 6 denk ik. Mechelen zie ik niet meer gebeuren.

Geplaatst

Mja, maar daarna heb je Charleroi-Anderlecht-Club, daar ga je ook punten moeten rapen natuurlijk. Zeker die pot tegen Charleroi gaat levensbelangrijk worden, want het wordt of hun of jullie voor plek 6 denk ik. Mechelen zie ik niet meer gebeuren.

Charleroi wordt ook levensbelangrijk inderdaad. Hopen dat jullie vandaag tegen ze winnen.:thumb: Ryan trouwens verademing hoor. Gaat ons nog veel punten opleveren.

Geplaatst
Charleroi wordt ook levensbelangrijk inderdaad. Hopen dat jullie vandaag tegen ze winnen.:thumb:

Done (y)

Geplaatst

Buffel in de selectie voor morgen. Samatta nog geblesseerd. Strikerless dus, want ja Naranjo mag niet meedoen.:-D

Wat een bull-shit regel is dat trouwens? We verliezen t.o.v. de vorige ronde dus eigenlijk Ndidi, Bailey en Karelis.