Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

De 0-4 en 0-5 van Lokeren en Eupen hebben me toch al een beetje meer gerustgesteld dat we dit seizoen niet de allerslechtste ploeg zullen zijn :D

Geplaatst
[quote name='Mathi']Waarom heeft Genk eigenlijk die nieuwe spits gehaald voor vijf miljoen? @Jaspeeer123 Ik vind die Naranjo namelijk wel een goede en dan hebben ze nog Samatta en Karelis (wel nog geblesseerd natuurlijk).[/QUOTE] Karelis nog uit tot Oktober. Ze zeggen dat hij in het profiel 'targetspits' past(wat nog wel ontbreekt in onze kern), Maar dat is niet waar. Ik kijk enorm veel voetbal (ook in Scandinavië) en Ingvartsen is allesbehalve een targetspits. Hadden ze beter Onuachu gehaald voor dat geld. Of ze hadden dat geld beter in een flank gestoken. Positie van Naranjo is koffiedik kijken, wordt hier als spits uitgespeeld, maar in Vigo/Gimnastic blijkbaar vaak als flank.

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst

Wel erg hoor. Je moet winnen en dan ga je weer starten met vijf verdedigers ;e

Geplaatst

Touba en Palacios stonden nochtans wel vrij hoog. Het probleem met dit systeem ligt centraal ook wel, als je 2 relatief beperkte voetballers als Vormer en Nakamba daar hebt met Vossen ervoor ga je nooit echt dominant kunnen worden.

Dat gezegd, Basaksehir vond ik echt een goed team. Spelen echt met een idee. Vergelijk dat met wanneer je Besiktas of Galatasaray ziet, dat is veel meer toevalsvoetbal.

Geplaatst

Ja, dramatisch natuurlijk. Oostende had blijkbaar ook beter verdiend tegen Marseille.

Club Brugge kent rond 13u30 zijn tegenstander voor de play-offs van de Europa League. Het wordt één van deze vijf ploegen: Maritimo (Por), Rode Ster Belgrado (Ser), AEK Athene (Gri), Osijek (Kro) of Shkëndija (Mac).
Geplaatst
De nummer vier uit Oostenrijk jongens. Vier. Oostenrijk.

Zelfs Antwerp kan van ze winnen begod.

Geplaatst

Tevreden met onze start. Het voetbal is nog niet je dat, maar het is wel weer een herkenbaar Standard qua mentaliteit. Dat doet toch al deugd.

Marquez trouwens ontslagen bij STVV.

Geplaatst

Zelfs Antwerp kan van ze winnen begod.

Zondag nog even Genk over de knie leggen en PO I is binnen jongens.

Geplaatst

Die videoref dus actief in de Jupiler Pro League. Iedere ploeg krijgt 'em drie keer uit en drie keer thuis. Is nieuwe informatie voor mij. Op zich geen verkeerd experiment. Al is het wel voer voor discussie, bv. die penal die Moeskroen kreeg en Oostende niet.

Geplaatst
en Maes terug naar Lokeren :r

Een degradatie zou toch prachtig zijn eigenlijk.

Geplaatst

Izquierdo voor 18m naar Brighton, pfoe.

Mag hopen dat we nu nog wel iets gaan doen met dat geld.

Geplaatst
He @Simonsav Wat was dat Brugge vreselijk matig zeg tegen IBB. Zat echt niks in, hoe komt dat toch? Basaksehir heeft ook wel een hele goede ploeg en trainer moet ik erbij zeggen. Maar hadden echt geen kind aan Brugge terwijl op voorhand je zou zeggen 50/50. Thuis bij jullie nog Denswil met 2 vrijetrappen die je redt anders was het toen al beslist. Wat vond jij van Basaksehir? Adebayor was koning, net als de 37 jarige Emre.
Geplaatst

Emre was genieten als vanouds, pff. Verder vond ik vooral in de heenmatch Mossoro echt geweldig spelen.

Geplaatst

Wat een geniale pot zeg, 6-7 was een betere uitslag geweest

die keeper van Genk is wel een prutser zeg amai

Geplaatst

Jammer, maar het niveauverschil was wel duidelijk.

Genk wel dodelijk efficiënt. Heerlijke aanval, maar vrij zwakke verdediging.

Geplaatst

Gelukkig was de sfeer nog wel goed, zelfs bij de 1-5. Even begin je dan toch nog in een mirakel te geloven :D