Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

KV Mechelen pakt de Croky cup, de underdog is met 1-2 te sterk voor Gent. Leuk om op een vrije woensdag midden op de dag te kijken. 

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst
3 uur geleden zei GAE EAGLES:

KV Mechelen pakt de Croky cup, de underdog is met 1-2 te sterk voor Gent. Leuk om op een vrije woensdag midden op de dag te kijken. 

meh. ?

Geplaatst

Mijn ploegje heeft net Antwerp verslagen met 4-0 en staat heel dicht bij de titel nu! Volgende wedstrijd tegen Brugge winnen en we zijn kampioen.:classic_biggrin:

Geplaatst
14 uur geleden zei glennix:

Mijn ploegje heeft net Antwerp verslagen met 4-0 en staat heel dicht bij de titel nu! Volgende wedstrijd tegen Brugge winnen en we zijn kampioen.:classic_biggrin:

gelijkspel volstaat.

Geplaatst

Kwek verloren van Mechelen door 2 ex-Club spelers, nu verloren van Club door een ex-Mechelen speler. Altijd mooi. 

Op 3-5-2019 om 22:25 zei glennix:

Zie het nu niet meer fout lopen in ieder geval, ook al zouden wij volgende week winnen. Chapeau hoe ze bijna nog sterker zijn gaan spelen na vertrek van Pozuelo.

Geplaatst
22 minuten geleden zei Simonsav:

Kwek verloren van Mechelen door 2 ex-Club spelers, nu verloren van Club door een ex-Mechelen speler. Altijd mooi. 

Zie het nu niet meer fout lopen in ieder geval, ook al zouden wij volgende week winnen. Chapeau hoe ze bijna nog sterker zijn gaan spelen na vertrek van Pozuelo.

hou eens je bek.

Geplaatst

We hebben het geflikt, kampioenen !!!!! ??

Volgend seizoen Champions League !??

bewerkt door glennix

Geplaatst

Nu hopen dat we deze groep kunnen samenhouden maar vrees dat een Trossard, Malinovsky, Samatta e.d. redelijk onhoudbaar zijn.

@komodo25 Ohja, woon je niet zo ver van Genk af?

Geplaatst
11 minuten geleden zei glennix:

Nu hopen dat we deze groep kunnen samenhouden maar vrees dat een Trossard, Malinovsky, Samatta e.d. redelijk onhoudbaar zijn.

@komodo25 Ohja, woon je niet zo ver van Genk af?

Vanaf mijn huis 37 km tot het stadion 

Geplaatst
2 minuten geleden zei komodo25:

Vanaf mijn huis 37 km tot het stadion 

Haha, das niet veel verder dan mij, woon zelf 24 km van het stadion. ?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rossi:

Ben iig blij dat Brugge het niet geworden is. Laatste tijd wat spanningen met die blaaskaken. Voelden ons daar tegen Gent in februari ook totaal niet welkom itt andere keren.

En Leko maakt het er niet beter op, is net Preud'homme achterna aan het gaan...

Geplaatst
2 minuten geleden zei glennix:

En Leko maakt het er niet beter op, is net Preud'homme achterna aan het gaan...

tja, Brugge heeft op zich geen slechte selectie. Las wel dat Vanaken in de picture staat in NL? Of dat op dit forum was of ergens anders weet ik niet meer.

Geplaatst

Vanaken zou volgens de Belgische media ofwel naar de Premier League ofwel naar de Bundesliga kunnen/willen.

Geplaatst
12 minuten geleden zei komodo25:

Maar 7 km verder dan Aken blijkbaar. Volgend seizoen Genk, Eupen en Aken maar aandoen 

Ik woon blijkbaar 45 km van het stadion van Maastricht en  55 km van het Philips stadion in Eindhoven.