Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Beter schiet hij die hele competitie kapot. Vond hem bij Wolfsburg altijd wel imponeren als hij speelde. Maar je moet wel heel specifiek in dienst van hem gaan spelen. Counteren door het midden gaat 'm niet worden.

Geplaatst

Tatith Chong naar Club Brugge, komt het Nederlands contingent nog maar eens versterken.

bewerkt door PJHoutman

Geplaatst

In 1B is het nog minder spannend dan in 1A dit jaar :D Union heeft ook wel een leuke ploeg met oa Nielsen, Vanzeir en Undav en een goede trainer. Met deze selectie kunnen ze zo al mee in 1A denk ik.

861440777_Schermafbeelding2021-02-24om20_56_58.thumb.png.73caa2af6a153eb3c5763ef1907c8ee1.png

bewerkt door FlyD

Geplaatst
Op 24-2-2021 om 20:59 zei FlyD:

In 1B is het nog minder spannend dan in 1A dit jaar :D Union heeft ook wel een leuke ploeg met oa Nielsen, Vanzeir en Undav en een goede trainer. Met deze selectie kunnen ze zo al mee in 1A denk ik.

861440777_Schermafbeelding2021-02-24om20_56_58.thumb.png.73caa2af6a153eb3c5763ef1907c8ee1.png

Helemaal terecht ;)

Ik werk sinds januari bij Union, leuk om te zien dat er op dit forum ook over gepraat wordt :classic_biggrin:

Geplaatst
1 minuut geleden zei Michael_RAFC:

Helemaal terecht ;)

Ik werk sinds januari bij Union, leuk om te zien dat er op dit forum ook over gepraat wordt :classic_biggrin:

Wat leuk! Wat doe je bij Union?

Geplaatst
Zojuist zei Tim':

Wat leuk! Wat doe je bij Union?

Ik ben daar nu Stadion Manager.

Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen ;)

Geplaatst
28 minuten geleden zei Michael_RAFC:

Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen ;)

Op zonnige dagen een prachtig stadion! Heerlijk op die lange zijde met de zon op je gezicht het mooiste clublied van Belgie zingen :)

Maar verder is er wel nog heel wat werk aan denk ik inderdaad. Europees voldoet het in elk geval niet aan de voorwaarden dacht ik.

Geplaatst
32 minuten geleden zei Michael_RAFC:

Ziet er wel uit als een leuk stadion, dus een leuke functie lijkt me (y) 

Geplaatst

@Tim'@FlyD

Het is een prachtig stadion, en een heel leuke job.

Enkel het feit dat het geen eigendom is van de club, en de hoofdtribune zelfs geklasseerd is, zorgt ervoor dat er weinig structurele veranderingen kunnen gebeuren.

Geplaatst

Union al kampioen in 1b. Is het stadion al klaar voor 1A @Michael_RAFC? Hopelijk kunnen we volgend jaar weer gewoon wat wedstrijdjes meepikken.

bewerkt door FlyD

Geplaatst
9 uur geleden zei FlyD:

Union al kampioen in 1b. Is het stadion al klaar voor 1A @Michael_RAFC? Hopelijk kunnen we volgend jaar weer gewoon wat wedstrijdjes meepikken.

De licentie voor het stadion is in orde, of we 'klaar' zijn is een andere zaak. Laat ons inderdaad hopen dat er terug supporters in het stadion mogen zitten, ik ben benieuwd om dat mee te maken, al gaat dat wel extra stress met zich meebrengen voor mij persoonlijk :classic_biggrin:

Gisteren nog tot de vroege uurtjes met de spelers en coach liggen vieren, om 7h vanochtend terug aan het werk :cry:

Geplaatst

Oef, kampioen op het veld van de aartsrivaal. Gelukkig was het reguliere seizoen goed genoeg, want in de play-offs was het niet om aan te zien.

Geplaatst

Zeker verdiend gezien de competitie en ook 'logisch' als je de sterkte van de selectie bekijkt.

Racing Genk speelde sterk in de Play-offs en hebben zo ook een mooi seizoen met de bekerwinst erbij.

Zou Philip Clement blijven bij Brugge? Ik kan me voorstellen dat zijn naam genoemd zal worden, bv in Duitsland waar er toch een stoelendans aan trainers plaats vindt.

Geplaatst

Tsja super verassend. Dom joch blijft het. Blij dat we van hem afzijn in Amsterdam iig. Vervelende tikkende tijdbom. Zal het ook allemaal nooit gaan leren. Beetje teren op een paar leuke acties, doelpunten die hij ieder seizoen wel heeft.