Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

image.png.3a9e7618e92f71080a281201fed55e44.png

Twijfelde nog om Schoofs erin te zetten ten koste van Teuma, maar die is toch net iets beslissender geweest dit seizoen.

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Vinicius Souza van Mechelen (mijn club) staat in belangstelling van Club Brugge. Hopelijk kiest ie voor het buitenland. Te goed voor Brugge.

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

Vinicius Souza van Mechelen (mijn club) staat in belangstelling van Club Brugge. Hopelijk kiest ie voor het buitenland. Te goed voor Brugge.

Wordt gehuurd van Lommel SK lees ik? 

Geplaatst
1 minuut geleden zei ElMarcos:

Ja, maar is er volgens mij geraakt met dank aan het scoutingsapparaat van de City Group.

Geplaatst
5 uur geleden zei ElMarcos:

Ja, speler van de City group

Geplaatst
22 uur geleden zei FlyD:

Ja, speler van de City group

PSV zou hem nu willen halen als vervanger van Sangare.

Geplaatst

Viel gisteren toch wel even zwaar het vertrek van onze keizer Vrancken. Is indertijd begonnen net boven de degradatiestreep in 1B en heeft ons 4 fantastische seizoenen gegeven met als hoogtepunt de finale op den Heizel, het ga je goed mister Wouter! Ik ben nieuwsgierig naar onze nieuwe trainer.

Verder ook weer ontzettend jammer dat een aantal personen het nodig vonden gisteren om een vijftiental vrouwen te needle prikken in den F. Wat mij betreft mogen ze zulke kansloze figuren meteen achter de tralies steken. 

Geplaatst
5 uur geleden zei Netzwerk:

Viel gisteren toch wel even zwaar het vertrek van onze keizer Vrancken. Is indertijd begonnen net boven de degradatiestreep in 1B en heeft ons 4 fantastische seizoenen gegeven met als hoogtepunt de finale op den Heizel, het ga je goed mister Wouter! Ik ben nieuwsgierig naar onze nieuwe trainer.

Verder ook weer ontzettend jammer dat een aantal personen het nodig vonden gisteren om een vijftiental vrouwen te needle prikken in den F. Wat mij betreft mogen ze zulke kansloze figuren meteen achter de tralies steken. 

Waarschijnlijk de trainer van Groningen. Danny Buijs. Weet niet wat ik er van moet verwachten.. 

Geplaatst
7 uur geleden zei Netzwerk:

Wat is er gebeurd?

Geplaatst
2 uur geleden zei Bogatyr:

Waarschijnlijk de trainer van Groningen. Danny Buijs. Weet niet wat ik er van moet verwachten.. 

Las het. Balen, zie hem graag naar Den Haag komen.

bewerkt door Mansveld

Geplaatst
4 minuten geleden zei Mansveld:

Denk juist dat Danny perfect bij ons past, maar we zullen wel een halfgare buitenlandse coach krijgen.

Te defensief moet je niet willen. Hoewel om te overleven in de eredivisie nog niet zo raar idd

Geplaatst

Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie?

Geplaatst
11 minuten geleden zei Bogatyr:

Brugge heeft blijkbaar een akkoord met AC Milan over Noa Lang voor om en bij de 25 miljoen. Gaat ie slagen denken jullie?

Ik betwijfel het.

Is toch wat te wisselvallig..

En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik.

Geplaatst
3 minuten geleden zei DGremlin:

Ik betwijfel het.

Is toch wat te wisselvallig..

En als hij niet regelmatig het verschil maakt, zal zijn gedrag ook niet gedoogd worden vermoed ik.

Denk dat hij naast Ibrahimovic niet stoer moet gaan lopen doen.

Geplaatst

Dat gerucht was er al lang, mooi dat hij nu de stap maakt. Vraag mij wel af voor wie hij gaat spelen. Misschien voor Messias op rechts, maar dat is niet echt zijn positie. Mocht 'ie op links willen spelen moet Leão weer ergens anders komen te spelen.

Geplaatst

Die gaat zo hard falen in het buitenland, loopt compleet naast zijn schoenen heb ik het gevoel.

Geplaatst
3 uur geleden zei Bogatyr:

Enkel als hij wat professioneler wordt.

Geplaatst

HLN

Dit zou het nieuwe competitieformat zijn waar ze over stemmen, wat een draak van een format weer. Je kan eerst in PO2 gaan spelen voor Europees en meteen erna voor degradatie als je het slecht doet in de poule. ;c

Geplaatst

Wat een clowns. Gewoon 18 ploegen, geen playoffs. Ze luisteren ook niet naar de supporters.

Geplaatst

Dus als je vijfde of zesde wordt, heb je niks. Maar de winnaar uit de 'onderste' poule speelt tegen plek vier voor Conference League voorronde. En als ik het goed begrijp willen ze van 18 ploegen naar 14 ploegen. Wat een land:mrgy:.