Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Standard heerst. Heb het al eens gezegd, maar ik zie die echt nog serieus meedoen om de titel.

Geplaatst
Sotiris Ninis naar Charleroi :<

Als die gast op dit moment in zn carriere zo'n stap maakt, zal het wel niet het toptalent zijn dat we allemaal dachten :cab:

Geplaatst
Standard heerst. Heb het al eens gezegd, maar ik zie die echt nog serieus meedoen om de titel.

Om de titel? Ze zullen playoff 1 wel halen en Europees plaatsje bemachtigen denk ik, maar de titel zie ik ze dus echt niet halen hoor.. :r Ik zou het wel willen, dat ze mee om de titel strijden. Ben echt fan van Ferrera als trainer en Edmilson als speler, dus gun het ze sowieso.

Geplaatst
Om de titel? Ze zullen playoff 1 wel halen en Europees plaatsje bemachtigen denk ik, maar de titel zie ik ze dus echt niet halen hoor.. :r Ik zou het wel willen, dat ze mee om de titel strijden. Ben echt fan van Ferrera als trainer en Edmilson als speler, dus gun het ze sowieso.

Ik zie ze top drie halen. Club en Anderlecht zijn echt zwak dit jaar.

Geplaatst

Club zwak :cab: Ze hebben gewoon nog niet vroeg gepiekt zoals vorig jaar.

Geplaatst
Ik zie ze top drie halen. Club en Anderlecht zijn echt zwak dit jaar.

Top 3 halen of strijden om de titel zijn wel twee compleet verschillende dingen. Club en Anderlecht kunnen dan misschien wat slechte periodes hebben, maar die zullen er tijdens de playoffs echt wel staan hoor. Laat Standard het niveau van deze 2 wedstrijden maar langere tijd volhouden eerst, daarna kunnen we spreken over of ze het wel of niet goed gaan doen in de playoffs.

Valdes zou in ieder geval ook wel veel helpen :r Als hij serieus komt is dat wel een heerlijke transfer, al is het maar voor een halfjaar.

Geplaatst
Club zwak :cab: Ze hebben gewoon nog niet vroeg gepiekt zoals vorig jaar.

Dan hoop ik voor jullie dat ze nog pieken. Maar je kan toch niet ontkennen dat het dit jaar nog niet veel soeps is geweest qua spel?

Geplaatst
Dan hoop ik voor jullie dat ze nog pieken. Maar je kan toch niet ontkennen dat het dit jaar nog niet veel soeps is geweest qua spel?

Thuis 30 op 33 gehaald. Alleen op het spel buitenshuis valt iets te zeggen ja. Daarnaast vergeet je ook ff makkelijk dat we al bijna heel het seizoen met 7-10 geblesseerden zaten. Spel zal wel verbeteren hoor, nu Rafa terug is, Engels fit, Vanaken die zn vaste plaats heeft.

Geplaatst

Vooral dat laatste ja. Ik denk dat het juist positief is dat Vazquez is vertrokken.

Geplaatst

Ik moet zeggen dat het spel van Club nu niet leuk is om naar te kijken. Daar kan ik Rossini in volgen, maar als topclub moet je gewoon punten pakken, zelfs al speel je niet goed. Club doet dat thuis wel, 30 op 33 en 30 doelpunten voor met maar 8 tegen. Thuis zijn ze statistisch gezien het sterkst van de competitie, uit is het gewoon minder. Maar toch zie ik Club niet graag spelen dus ik snap zijn punt wel.

Geplaatst

Waar blijft Standard dat geld halen :s 3 maanden geleden konden ze niets, maar dan ook absoluut niets gaan halen want er was gene euro overschot, integendeel. En kijk wat die al allemaal gehaald hebben, dat is toch niet normaal :s

Geplaatst

Sja volgend jaar terug alles doorverkopen met winst, zodat de voorzitter en ex-voorzitter hun geld er kunnen uithalen he.

spend money to make money

Geplaatst

Standard gaat toch ongelooflijk veel moeten bijpassen aan Valdes zijn loon

Geplaatst
Waar blijft Standard dat geld halen :s 3

Teixeira en Knockaert allebei verkocht aan Engeland, Van Damme die ze gaan verpatsen aan LA Galaxy. Brengt genoeg geld binnen weer.

Geplaatst
Standard gaat toch ongelooflijk veel moeten bijpassen aan Valdes zijn loon

Hij wordt gehuurd he, Man Utd betaalt zijn loon. Je hebt ooit wel FM gespeeld toch? Nooit een speler gehuurd? :D