Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

FCB :< Had het niet verwacht maar toch lekker dit.

Die Hein gatverdamme. Nare vent.

Hein heeft gewoon overschot van gelijk. Is gewoon gepasseerd wat betreft de transfer van Boussoufa :cab: Daarnaast gewoon overbodige transfer.

Geplaatst

Zwakke match gisteren, Nielsen en Neto mogen dat tegendoelpunt op hun naam schrijven. Hopelijk zondag beter, en net deze match heeft aangetoond dat een Bous van waarde kan zijn.

Geplaatst

Het zou wel best kunnen toch? Ik heb zelf ook al gehad dat de L eens af het raam ging, betekent niet dat het ook echt waar is wat Raman zegt. Het is wel grappig omdat het allemaal weer net bij Raman moet gebeuren :r

Geplaatst

Ben eens even naar de stand in tweede aan het kijken; competitie is nog lang; maar de top-8 heeft zich nu toch vrij duidelijk afgescheiden (puntje of 5); Lierse (toch wel de opvallendste naam) heeft werk voor de boeg...

Overigens, Tubize de enige Waalse club in de top-8 voorlopig (had zeker Seraing daar ook nog verwacht); dat zou betekenen dat we ocharme 4 Waalse profclubs op 24 teams gaan overhouden

*Al is Eupen is technisch gezien ook Luik natuurlijk :p

Geplaatst

Benieuwd of Brugge nu echt het antwoord op Hein heeft gevonden... Als ze winnen natuurlijk een giga boost voor hun. Liever niet dus.

Geplaatst
Lijkt me straf dat ie dan precies in de kofferbak valt :-D

Kan toch perfect? :cab:

Die Badji :r Waar hebben ze die weer uitgehaald

Dacht ik ook :D

Geplaatst

Klopt. Geeft toch al wat meer vertrouwen richting de play-offs toe.

Geplaatst

En de titelstrijd in tweede wordt weer wat spannender. Compleet overtroefd door een fysiek sterk Tubize. 90 minuten lang ploeteren in een modderpoel ligt ons niet.

Geplaatst

Werkpaard Naessens mocht na een dertigtal minuten toch invallen, [MENTION=2328]King XVI[/MENTION];? :D Alleen daarom al wil ik Antwerp zien promoveren, zijn we daar definitief van af.

Geplaatst
Werkpaard Naessens mocht na een dertigtal minuten toch invallen, [MENTION=2328]King XVI[/MENTION];? :D Alleen daarom al wil ik Antwerp zien promoveren, zijn we daar definitief van af.

Hoezo? Speelde hij zo slecht bij jullie?

Geplaatst

Is toch vaker zo dat spelers worden uitgekotst eenmaal ze weg zijn :-D

Geplaatst
Is toch vaker zo dat spelers worden uitgekotst eenmaal ze weg zijn :-D

Met het verschil dat Naessens één van de grootste teleurstellingen binnen KV was. Op Volkov na natuurlijk ;c

Geplaatst

Peter Vandenbempt:

En dan heb je nog die slimme en onverslijtbare Simons. Hij is het cement van de ploeg.

Zucht. Den Timmy heeft toch gewoon al die journalisten ne keer gepijpt, da kan toch ni anders? :cab:

Geplaatst
Peter Vandenbempt:

Zucht. Den Timmy heeft toch gewoon al die journalisten ne keer gepijpt, da kan toch ni anders? :cab:

Misschien is Timmy gewoon zo geweldig en zien wij het gewoon niet ;c

Geplaatst
Hoezo? Speelde hij zo slecht bij jullie?

Was een drama... Véééél meer van verwacht. Techniek van een lantaarnpaal en ging geen luchtduels aan...

Geplaatst
Dejaegere is echt ook zo'n ongelofelijke triestige kerel he met zn schwalbes altijd. Altijd rood dit

Dat verdiende een gele kaart ja, dat was een triestige duik. En met al geel achter zijn naam had dat heel de wedstrijd kunnen verkloten.

Bon, uiteindelijk door die rode muur geraakt... Bous :< Droomdebuut _O_ Waar zijn die analysten en kenners nu met hun "vloek van Boussoufa"?

Edit: Dominique D'Onofrio overleden aan een hartstilstand :(

bewerkt door Messidona