Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Inderdaad, ik vind het allemaal heel vreemd. Als ze zeggen "jullie moeten het doen met de tickets die jullie krijgen" dan is het toch gewoon zo?

Klopt. Alleen is er nogal een provinciale mentaliteit in dit land. Antwerp was ook nooit vragende partij voor een ander stadion.

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Als ik hierdoor, na 12 ellendige jaren in 2e klasse, de kampioensmatch mis trek ik op kruistocht naar Union en mol ik alles wat op mijn weg komt.

Geplaatst
Vanaf 11 uur woensdagmorgen gingen de loketten open op Union. Of beter: het bureau van Olivier Dumonchaux, algemeen manager van Union. Hij wilde immers geen enkel risico nemen dat er nog tickets verkocht werden aan Antwerpfans, uit vrees voor problemen op de thuistribunes zondag. Resultaat: iedereen die een ticket wilde kopen, moest op persoonlijk interview bij Dumonchaux, die eigenhandig de Antwerpenaars probeerde te ontmaskeren. Wie niet in vlekkeloos Frans enkele vragen kon beantwoorden over Union werd vriendelijk doch kordaat verzocht buiten te gaan. Enkel de Unionfans kregen wel een ticket. Wat voor nogal wat frustratie zorgde bij de Antwerpenaars die voor niets de trip richting Vorst (waar het stadion ligt) hadden gemaakt.

Een omgekeerde Schild & Vriend :-D

Geplaatst

Club is klop aan't krijgen :-D Waar zit hij, die me vorige x een wiskundegenie vond toen ik zei dat Anderlecht op 1 punt kon komen (h)

Geplaatst

Leuk ploegje hoor Genk, zet daar volgend seizoen Trossard bij en die spelen los kampioen. Gaan helaas hun ploeg niet kunnen samenhouden vrees ik.

Geplaatst

Vooral die reactie van Proto inderdaad :cab:

Gelukkig heeft Paars-Wit niet gewonnen zeg. 12/12 met zulk afbraakvoetbal zou werkelijk ongelooflijk zijn :-D

http://www.hln.be/hln/nl/1284/Anderlecht/article/detail/2683116/2016/04/21/Woedende-Proto-Er-worden-mensen-betaald-om-dit-te-zien-hij-speelde-de-bal.dhtml

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Wat een duidelijk handsbal zeg dit. 100% strafschop, ongelooflijk dat niemand van die arbiters gaat ook maar ziet, stekeblind zijn ze.

Geplaatst

Antwerp momenteel op achterstand na (alweer) een slechte tussenkomst van Kudimbana :cab: Verliest de laatste weken wel heel wat krediet.

En Eupen nu net op voorsprong...

EDIT: 2-0 voor Union

bewerkt door Bingbangboem

Geplaatst

Typisch dat die het uit handen geven. Stel je voor dat het volgende week gelijk wordt, dan komt WS BXL wss in eerste...

Geplaatst

Roeselare ook nog eens gewonnen. Welke ploeg was het weer van de 8 die geen licensie kreeg voor volgend seizoen in 2de?

Geplaatst

Angsthazenvoetbal wordt afgestraft, als je zo afwachtend begint dan zoek je het zelf. Tweede flater dit seizoen van Kudimbana en weeral op een cruciaal moment. Daarna niks meer laten zien buiten wat steriele druk, het vertrouwen is duidelijk volledig weg.

Roeselare ook nog eens gewonnen. Welke ploeg was het weer van de 8 die geen licensie kreeg voor volgend seizoen in 2de?

White Star Bruxelles omdat die geen stadion hebben. Verwacht dat dat nog in orde komt, zeker als die nog met de titel gaan lopen.

White Star - Patro Eisden

Antwerp - Eupen

White Star gaat sowieso de drie punten pakken gezien z'n thuisreputatie dus dan wordt het simpel. Antwerp en Eupen zijn kampioen als ze winnen, anders gaan Brussels en John Bico met de titel lopen. Moet er niet aan denken trouwens, kunstmatige ploeg in handen van investeerders uit Dubai die gemiddeld voor 250 toeschouwers speelt.

Verwacht een simpele zege voor Eupen, 0-2 en volgend jaar middenmoot in dat gedrocht van een 1B.