Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

De zoontjes Wilmots trekken naar Standard. Bon, het horrorscenario begint zich te voltrekken. Wilmots na het EK naar ons ipv Ferrera. ;e

Als ze MPH kunnen overtuigen om bondscoach te worden, zie ik Ferrera naar Club vertrekken. Indien niet, zie ik YF zelfs naar Anderlecht gaan...

Geplaatst
De zoontjes Wilmots trekken naar Standard. Bon, het horrorscenario begint zich te voltrekken. Wilmots na het EK naar ons ipv Ferrera. ;e

Ergste is nog dat die gasten er niets van kunnen :cab: Het debuut van Reno in de Pro League duurde amper een paar minuten en was toch een ramp. Tegen de jongste heb ik zelf verschillende keren gespeeld toen hij nog bij CS Visé zat, was om het zacht uit de drukken één van de minste aanvallers van de competitie.

Geplaatst
Ergste is nog dat die gasten er niets van kunnen :cab: Het debuut van Reno in de Pro League duurde amper een paar minuten en was toch een ramp. Tegen de jongste heb ik zelf verschillende keren gespeeld toen hij nog bij CS Visé zat, was om het zacht uit de drukken één van de minste aanvallers van de competitie.

Komen inderdaad allebei serieus te kort, dus vandaar dat ik het ergste vrees.

Geplaatst

Mijn broer heeft nog met Reno denk ik bij KVK Tienen gespeeld bij de jeugd, met de Marc als coach. Constant ambras in die ploeg, Wilmots die zijn zoon constant voortrok terwijl die de slechtste van de ploeg was...

Geplaatst
Ik zie het ook niet in Dutoit nee. Overhyped tot en met.

Dutoit was (de eerste helft van het seizoen) echt veruit de beste keeper in de JPL; die heeft echt onwaarschijnlijk veel punten gepakt voor STVV.

Nadien was het wel een heel pak minder idd

Geplaatst
LuminusArena:xd: Nouja, is opzich niet zoveel verschillend als de Cristal Arena.

Boeie, we hadden al een sponsornaam en gaan nu gewoon voor een sponsor die meer betaalt. Dit is vooral 'groot nieuws' voor Luminus zelf denk ik.

Geplaatst
Dutoit was (de eerste helft van het seizoen) echt veruit de beste keeper in de JPL; die heeft echt onwaarschijnlijk veel punten gepakt voor STVV.

Nadien was het wel een heel pak minder idd

Ook gewoon 'de goesting'. Als doelman niet bepaald motiverend als er 10 nietsnutten voor uw neus staan, want dat was wel het geval bij STVV na de winterstop

Geplaatst

Al zeker nie als het een vlucht is weg van België

Kalender nieuwe seizoen is trouwens uit. Lekker begin voor ons, eerste speeldag naar Mechelen, 2de speeldag naar Oostende :cab: En we spelen al in de heenronde thuis tegen Gent, Standard en Anderlecht.

Geplaatst

De landskampioen meteen met de billen bloot bij ons (y)

Wij hebben een makkelijk begin en een moeilijk einde. Omgekeerde dus van dit seizoen. Hopelijk zien we dat ook terug in het spel en resultaten.

Geplaatst

En ook ideaal om met een 0 op 3 te starten (h)

Die kalender tja, boeit me eig minder en minder als je de playoffs ziet. Gewoon zorgen dat je in de top 6 zit is het belangrijkste op een normale afstand van de nummer 1.

Geplaatst

Puel zou vandaag beslissen of hij nu T1 van Anderlecht wordt of niet. Ben benieuwd.