Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Bij Porto hebben ze er blijkbaar toch vertrouwen in hoor. Afkoopclausule van 40 miljoen en rugnummer 9 toegewezen...

Die 40 miljoen is maar een standaard getal he ;)

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Iemand die bij Eendracht Aalst gespeeld heeft is niet zo snel meer onder de indruk :LO:

Geplaatst

Heerlijk bedrag

Vol voor Stanciu nu en Tielemans op 8? [MENTION=8505]Scifo[/MENTION];

Bastien trouwens naar Chievo.

Geplaatst
Heerlijk bedrag

Vol voor Stanciu nu en Tielemans op 8? [MENTION=8505]Scifo[/MENTION];

Bastien trouwens naar Chievo.

Die Stanciu, is dat een 10 of flankspeler? Hanni op 10 zetten lijkt me logischer. Trouwens raar dat deze laatste kapitein is tegen STVV, hoezo is hij aanvoerder dan?

Geplaatst

N'Sakala na een half uur eraf. De Maio binnen halen als leider en kapitein maken, tweede match banken, en nu hem wel laten starten maar Hanni aanvoerder maken.

Ok.

Geplaatst

Vind ik nochtans een goeie speler, heeft tenminste een actie en versnelling. Maar mocht wel scoren, ja.

Geplaatst

[MENTION=8505]Scifo[/MENTION];

Ik zie dit nu pas maar die spits van Anderlecht had in zijn eentje al de wedstrijd op 3-0 kunnen zetten. En dan ook nog eens zijn penalty missen :-D.

Geplaatst
Vind ik nochtans een goeie speler, heeft tenminste een actie en versnelling. Maar mocht wel scoren, ja.

Roh ja, maar soms heb ik het gevoel dat hij precies het overzicht mist...

Geplaatst

Dat duo Nuytinck - De Maio zou nog wel voor plezier kunnen zorgen dit seizoen. Onwaarschijnlijk slecht.

Geplaatst

1-0 winst tegen Roeselare in een enorm zenuwslopende match.

Gelijkopgaande eerste helft met veel kansen voor beide ploegen, chapeau voor Roeselare dat zich niet kwam ingraven. Blessure van Dom maar zijn vervanger Corryn speelde een beresterke wedstrijd, man of the match voor mij. Tweede helft krijgen we wel zwaar overwicht en dan zou een 4-0 niet overdreven geweest zijn. Dierckx, Buyl, Limbombe, Hairemans misten allemaal reuzekansen...dan krijgt Roeselare uiteraard nog twee corners vlak voor affluitten pff :-D weer een paar jaar eraf

Als die Corryn zo blijft spelen z.s.m. overnemen aub.

Geplaatst
Als die Corryn zo blijft spelen z.s.m. overnemen aub.

Zo goed, ja? Bij ons maar één keer mogen invallen. En als rechtsachter dan?