Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Kopenhagen ook meteen een belangrijk punt. Hoe hoopvol ik nog was tijdens de loting, hoe somber ik 't nu in zie. Zeker gezien het spel van de voorbij weken. Ik hoop echt dat Preud'homme de trein snel terug op de rails krijgt, want nu lijken we gewoon op het Chelsea van vorig seizoen.

Sommige spelers moeten eens dringend voor de spiegel gaan staan. Butelle bv. is dit seizoen echt een wereld van verschil met vorig seizoen.

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Genk staat niet slecht te voetballen. Ik kan mij wel echt opjagen aan de traagheid van Buffel en de passing is veeeeeeel te onzuiver. Heel lekkere goal van Bailey idd :love:

Geplaatst

Uw team voor het eerst in zoveel jaar naar de CL loodsen en dan vervolgens op straat gezet worden, stank voor dank noem ik dat!

Geplaatst

Standard eruit tegen Geel :r

ZW en Gent door in de laatste minuut. Mechelen 2-0 opgehaald tegen Hasselt en ook pas op het einde door.

Westerlo gaat ook gewoon lekker door en ligt eruit tegen Tubeke

Geplaatst

Matig zeg, had me de trip naar Geel beter bespaard. Achja, dan maar alles op de competitie en de EL.

Geplaatst

Met de groeten van Dutoit...

Jammer voor STVV, fantastische goal nochtans van Peeters.

Geplaatst

OHL wint op Cercle en wij worden alleen laatste :r

nu nog een penalty missen, natuurlijk. Erbarmelijk.

bewerkt door King XVI

Geplaatst

Dat laatste halfuur, waar sloeg dat in feite op? Lange ballen pompen in een 2-1-7 opstelling met Kara in de spits :cab:

Geplaatst
OHL wint op Cercle en wij worden alleen laatste :r

nu nog een penalty missen, natuurlijk. Erbarmelijk.

We hebben weer alles gezien gisteren wat je in een voetbalmatch kan meemaken. ;e

Rode kaart na een mislukte controle

Tegendoelpunt op de vrije trap van die rode kaart

Megaflater van de keeper

Gemiste penalty

Bijna nog een owngoal na miscommunicatie

En toch nog 2-2 gelijkspelen. Wat wij toch allemaal moeten meemaken om ocharme eens een puntje te pakken :oops:

Geplaatst

Blijkbaar heeft Oli dus gewed op verlies van Anderlecht thuis tegen PSG (werd 0-5) :r

Carrière lijkt me nu wel over. De UEFA lacht niet met zo'n dingen. Zal sowieso al nooit meer aantreden in de EL of CL lijkt me.

Geplaatst
Blijkbaar heeft Oli dus gewed op verlies van Anderlecht thuis tegen PSG (werd 0-5) :r

Carrière lijkt me nu wel over. De UEFA lacht niet met zo'n dingen. Zal sowieso al nooit meer aantreden in de EL of CL lijkt me.

Ik heb nooit eerder in God geloofd... Maar nu begin ik toch te denken dat er daar iemand zit vanboven, die ons op deze manier verlost van Ollie. Mijn geluk kan niet op de laatste dagen :banana:

Geplaatst

Toch liever een Deschacht dan Nuytinck maar soit, gewoon erg dom dat je zo iets doet. Als Annelien steun nodig heeft, mag ze altijd bij mij langs komen :mrgy:

Geplaatst

Haha erg snugger ook om op zo'n wedstrijd te wedden :-D Wat verdien je daar mee in hemelsnaam.

Geplaatst

PSG stond die match 1,50, weet het nog goed want stond toen een half vermogen op hier :LO: