Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Haha :r

Toen die werd aangesteld alles over die man zitten lezen, en nu alweer weg. Wat een gure types heb je er in België rondlopen trouwens.

Je snapt niet dat clubs er überhaupt mee in zee gaan.

• Antwoorden 5,7k
  • Weergaven 198,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Michael_RAFC
    Michael_RAFC

Ik ben daar nu Stadion Manager. Aangezien het stadion aan het begin van de vorige eeuw gebouwd is veel problemen en kopzorgen  

• Wat een geweldige prestatie van het team! Uitschieters van @SpartaPiet @Aaron21 @FlyD @DGremlin en nog anderen zorgen ervoor dat we stevig oprukken naar plaats 23 in het algemeen klassement.   

• Weet niet goed wat te zeggen! Van plaats 23 naar plaats 8!! Op een gegeven moment stonden we zelfs even 5e dacht ik. Iedereen heeft eigenlijk goed gescoord met uitschieters van @DGremlin @Djurovski en

Geplaatst

Wat een wereld van verschil in organisatie bij deze twee clubs ook :cab: ZW weet iedereen perfect wat te doen, bij Anderlecht precies omgekeerde

Geplaatst

Leicester zou een bod van 21 miljoen hebben uitgebracht op Ndidi. Het gaat een heel groot verlies zijn, maar voor die prijs zou ik het wel begrijpen.

Geplaatst

Wtf :-D:-D:-D

Btw 21 miljoen voor Ndidi haha, grapje zeker?

Geplaatst

Gelukkig kantelde de wedstrijd toen Badji werd ingebracht.

Naar de verkeerde kant, maar toch.

Weiler :clap:

Geplaatst
Wtf :-D:-D:-D

Btw 21 miljoen voor Ndidi haha, grapje zeker?

Neem. Heb jij Ndidi wel eens zien spelen ? Grootste talent in de JPL.

Voor zijn carrière denk ik dat hij beter eerst een tussenstop in Duitsland maakt .

Het geld dat je voor Ndidi en Bailey gaat vangen investeren in een doelman, Vervanger voor Buffel& Vervanger voor Ndidi.

bewerkt door Jaspeeer123

Geplaatst

Correct bedrag voor Ndidi hoor. Fantastische speler.

bewerkt door Rexcoder

Geplaatst

Heeft zich wel ontwikkeld ja. Vorig seizoen blonk hij uit in defensief opzicht, maar het lijkt er wel op dat hij dit seizoen eindelijk de schoendozen rond z'n voeten heeft gehaald en opbouwend ook degelijk is. Typische PL-speler wel natuurlijk.

Geplaatst

Kouyaté ging voor 8 miljoen naast West Ham en was ouders en voetballend minder.

Is ondertussen ook al 2 seizoenen geleden dus de prijzen daar zijn nog harder doorgedraaid.

20 miljoen lijkt me dus niet zo heel overdreven nee.

Geplaatst

Weiler zet Boeckx in de goal vanavond :-D Roef is niet aan zijn beste periode bezig maar om nu terug te grijpen naar Frank de Tank is wel heel drastisch.

Geplaatst

Hm, kan Anderlecht nog uitgeschakeld worden als ze verliezen van ASSE en Mainz 6/6 pakt? Dan hebben ze alledrie 11 punten

Geplaatst
Hm, kan Anderlecht nog uitgeschakeld worden als ze verliezen van ASSE en Mainz 6/6 pakt? Dan hebben ze alledrie 11 punten

Normaal niet. Onderling resultaat telt, denk ik.

Geplaatst

Normaal niet. Onderling resultaat telt, denk ik.

Ja maar als ze met drie gelijk staan? Dan wint Anderlecht onderling tegen Mainz maar verliest onderling tegen Saint Etienne..

Geplaatst

Ja maar als ze met drie gelijk staan? Dan wint Anderlecht onderling tegen Mainz maar verliest onderling tegen Saint Etienne..

Dan is Saint-Etienne eerste en Anderlecht tweede..

Geplaatst

Interessante hypothetische discussie, gelukkig blijft ze hypothetisch. Anderlecht door dus, Genk ook. Standard en AA Gent hebben wat hulp nodig maar ook gewoon nog kansen. Wat een weelde, herinner me seizoenen dat het heel anders was.

Geplaatst

Die Weiler wordt gewoon de nieuwe Franky Vercauteren.

Gaat een wansmakelijke puinhoop achterlaten die niet te overzien is.

Maargoed, gezien het programma de komende maand zal deze onzin niet al te lang meer duren gelukkig.

Brugge thuis, Gent en Kortrijk uit,, 2 keer Charleroi uit (1 keer voor de beker).

En met dit zootje zijn thuismatchen tegen Moeskroen en Eupen ook gewoon moeilijk.