Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Omdat Nygreen.net nog geen scout voor FM2007 heeft gemaakt heb ik even verder gezocht en ik vond op FM Ukraine een soortgelijke scout engine. Alleen is deze informatie uitgebreider.

Bestand naam; FM Genie Scout 2007

Te downloaden via;

Rapidshare

SendSpace

gemaakt door; Genie

Sreens;

scoutfi0.jpg

• Antwoorden 163
  • Weergaven 467
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Omdat Nygreen.net nog geen scout voor FM2007 heeft gemaakt heb ik even verder gezocht en ik vond op FM Ukraine een soortgelijke scout engine. Alleen is deze informatie uitgebreider.

Bestand naam; FM Genie Scout 2007

Te downloaden via;

Rapidshare

SendSpace

gemaakt door; Genie

Sreens;

scoutfi0.jpg

Geplaatst

Re: nog geen scout van nygreen, maar deze is niet minder

Genie Scout vind ik beter dan FM Scout, toppie dit dus! Maar ofdat ik het nodig heb bij fm07....

Geplaatst

na mijn weten is het verboden om reclame te maken voor andere site's, wat je dus wel doet, ik raad je aan om Geniescout ff zelf up te loaden via rapidshare ofzoiets, en dan die link hier neer te zetten :)

Geplaatst
  • Auteur

na mijn weten is het verboden om reclame te maken voor andere site's, wat je dus wel doet, ik raad je aan om Geniescout ff zelf up te loaden via rapidshare ofzoiets, en dan die link hier neer te zetten :)

Ow dat wist ik niet, sorry dan.

Maar hoe doe ikd at uploaden. Kan iemand mij helpen

Geplaatst

Hij maakt toch helemaal geen reclame , doe es normaal man :s

Je doet net of hij dit hier gepost heeft om mensen aar daar tel okken ( en veel mensen gaan dat doen, tis een oekrainse site...)

@TS : Je download het bestand , gaat naar http://www.rapidshare.de en laad het daar op , en geeft ons de link

Geplaatst

Je doet net of hij dit hier gepost heeft om mensen aar daar tel okken ( en veel mensen gaan dat doen, tis een oekrainse site...)

Dat zijn de regels hier :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Dat zijn de regels hier :cab:

is al veranderd, maar wat maakt het uit als er een link naar die site staat, niemand kan hier Ukraiens lezen, laat staan schrijven

Geplaatst

Re: Genie Scout FM 2007

Even wat reacties op opvattingen uit dit topic.

Natuurlijk is de bronvermelding nodig, maar noem dan liever de naam van de site waar je het gevonden hebt, liefst in combinatie met de naam van de maker. In dit geval is dat gedaan met een link, dat acht ik niet nodig en dus heb ik dat veranderd in de sitenaam.

Maarre, ik heb duidelijk aangegeven (zo'n 20 keer in dit subforum) dat Rapidshare geen fijne uploadsite is, dus ik ga een mirror regelen. Ik wil iedereen verzoeken gebruik te maken van de uploadsites in het door Joop aangegeven topic. (Bedankt daarvoor, Joop.)

EDIT: Er staan 2 andere opties bij de downloadlinks voor jullie!

Enfin, een zeer nuttige tool en bedankt dat je hem met ons deelt.

Geplaatst

handig maar ik gebruik het niet. ik vind het iig cheaten

Geplaatst

kan iemand mij uitleggen hoe dat programma werkt ik snap er niks van ik heb mij game geladen en dan komen er geen spelers??

Geplaatst

Bij spelers zoeken iets invoeren :)

Geplaatst

Ik vind het op het moment de enige ;)

Geplaatst

:clap: Geweldige scout _O_ vooral dat je kan zien hoe goed een speler word d.m.v. Potential ability te bekijken _O_

Geplaatst

:clap: Geweldige scout _O_ vooral dat je kan zien hoe goed een speler word d.m.v. Potential ability te bekijken _O_

leuk :cab:

ben niet van plan dit te gebruiken, dan maar een miskoop...

Geplaatst

Als je een goede scout hebt vind ik dat je daar genoeg aan hebt.

Geplaatst

Hmm, nog niet gezien, ff gedownload, dat pot gebeuren moet je met een korreltje zout nemen want fysiek verandert nooit.

Geplaatst

Hmm, nog niet gezien, ff gedownload, dat pot gebeuren moet je met een korreltje zout nemen want fysiek verandert nooit.

Oh? Sinds wanneer? Tot hun twintigste, eenentwintigste worden spelers fysiek beter, na hun vierendertigste wordt het allemaal minder en ook daar tussenin kan de fysiek veranderen door bijvoorbeeld langdurige blessures of intensieve training.

Geplaatst

Eh, als je Celsinho neemt, 17 jaar, hoge potentie, verandert er alles behalve het fysiek. Dus...?

Geplaatst

BIj mij doet hij het niet, geeft aan dat hij Lang_DB niet kan access'en, weet iemand hoe dit is op te lossen?

Geplaatst

De ratings veranderen ook continu als je je spelers goed traint...

Geplaatst

Dus klopt het programma niet 100%. Fysiek verandert.

Fysiek wordt wel beter. alleen het programma geeft dat niet weer. ook is het erg afhankelijk van de training die je geeft en/of blessures ;)

Als je een goede scout hebt vind ik dat je daar genoeg aan hebt.

Ik houd wel van een beetje "cheaten" :cab:
Geplaatst

HIj doe t nog steeds niet, weet iemand hoe op te lossen is dat ie je game's wel load, als ie klaar is zegtiej dat ie niet bij Lang_DB kan komen:S

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]