Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Genie Scout FM 2007

Gewoon triest als je zelf niet eens kan scouten..

• Antwoorden 163
  • Weergaven 467
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vind het eigenlijk gewoon een kutprogramma, maar het blijft handig om je -16 spelers eens goed te bekijken....

Geplaatst

Moet je toch zelf weten of niet dan>?

Geplaatst

Ik gebruik het om als ik een buttploegje heb een beetje een goed overzicht van mijn team te krijgen. Maarja als je het wel gebruikt om te scouten moet je dat toch gewoon doen. Waarom moet iedereen dat altijd nog even zeggen dat hij het dom vind?

Geplaatst

hij werkt nog steeds nie, keb nu de goeie lang_db ingesteld, maar hjij loopt gelijk vast....

Loopt bij mij ook niet selecteer mijn savegame en hij probeert de people database te laden en kapt ermee loopt gewoon vast.. je hoeft hem toch niet in de map van het spel te zetten?

bij mij doet hij t maar 1 x :S:P haha echt raar is dat

vanaf de 2e x doet hij t niet meer, loopt hij ook vast wanneer hij People aan t laden is

Geplaatst

Waarschijnlijk een domme vraag, maar kan iemand mij uitleggen wat je juist kan doen met fm genie en wat de voordelen hiervan zijn?

grtz...

Geplaatst

Met FM Genie Scout kan je splers zoeken, je kunt zoeken met filters zoals aangepaste eigenschappen leeftijd positie nationaliteit etc. ook kan je staaf zoeken, op dezelfde manier (leeftijd etc.) Het grootste "voordeel" van een scout, is dat als je hem gebruikt, je de stats van een speler kan zien. Ook kan je bij Genie, z'n potentiele stats zien (Dit is hoe goed de stats later zijn, als de speler groot is)

Het grootste nadeel is voor mij persoonlijk het spelbederf, als je een nieuw talent vind is dit echt vet. maar door zo'n scout weet je bijna alles in jouw game al.....

Geplaatst

Dan moet je bij Opties de munteenheid veranderen ;)

Standaard staat-ie op ponden.

Geplaatst

Ik zou het niet gebruiken, maar download het nu om 1 transfer te cancellen. Dan verwijder ik hem en speel weer vrolijk verder :)

Edit: Heb het al weer verwijderd, speler zou toch niet een wereldspeler worden, maar toch lullig als het van te voren gepland is (Lensky naar Feyenoord). Ik kon ook niet vinden hoe je dat moest cancellen, wie weet hoe dat moet?

Geplaatst

Ik zou het niet gebruiken, maar download het nu om 1 transfer te cancellen. Dan verwijder ik hem en speel weer vrolijk verder :)

Edit: Heb het al weer verwijderd, speler zou toch niet een wereldspeler worden, maar toch lullig als het van te voren gepland is (Lensky naar Feyenoord). Ik kon ook niet vinden hoe je dat moest cancellen, wie weet hoe dat moet?

dat kan al sinds 06 niet meer :)

Geplaatst

Ok de versie die we nu hebben werkt dus niet.

Vond het al zo raar dat die me nieuwe game niet loadde....

Geplaatst

moet nog wel een 7.1 versie komen

Idd... zag op die site dat ie binnen een paar dagen weer klaar was...

werkt niet met de nieuwe patch!!

Geplaatst

Van de Genie Scout? Denk het niet hè. ;)

Geplaatst

Voor mensen die FM Genie Scout zoeken, klik op de link en voila.

FM Genie Scout

Nu fm modifier nog ;)

Thnx btw!

Geplaatst

dat kan al sinds 06 niet meer :)

Dit kan wel, maar alleen in FM editor. Dus m.a.w. dit is alleen mogelijk voordat je een nieuwe game start. Als je wilt kun je ook toekomstige transfers opzetten.

Geplaatst

Die link doet het (bij mij) niet, Breal... Heb je misschien nog wat anders>?

Geplaatst

Die link doet het (bij mij) niet, Breal... Heb je misschien nog wat anders>?

Bij mij doet de link het wel, en helaas heb ik niet een andere link.

Geplaatst

Weet niet waar je hem dan vandaan heb, maar volgens de link word er nog aan gewerkt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]