Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Genie Scout FM 2007

opties

Waar bij opties, erstaat haast niks :cab: (over dat munteeenheid dan)

• Antwoorden 163
  • Weergaven 472
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Eerst een savegame laden, dan kan je de munteenheid veranderen in het 1e schermpje van opties. Staat bij de naam currency ;)

Geplaatst

Ik zie het al, bedankt :cab: Dat ik zo scheel ben :D

Kan je ook de taal veranderen?

Geplaatst

Ik denk heT niet :(

Geplaatst

hij doet het niet op de patch..

Geplaatst

Download de iets latere versie.....

Geplaatst

Kleine - domme - vraag. Maar werkt dit programma "in-game" of is het een extern programmatje?

Ik zie regelmatig screens van spelersprofielen met daarop PA etc, maar eveneens vaak screens van externe lijst met daarop de informatie :)

Greetz!

Geplaatst

Ingame, of die daarbuiten ook werkt weet ik niet, ik gebruik het namelijk niet. Maar misschien zag je een screen van de editor, daar staan namelijks ook de PA's

Geplaatst

en die staat hier of ergens anders?

Geplaatst

werkt niet ingame, hij laad gewoon je savegame, dus wanneer je voor het laatst hebt opgeslagen

Geplaatst

en die staat hier of ergens anders?

ik vraag het nog een x staat ie hier of ergens anders?

Geplaatst

als je wilt weten of een speler goed is baseer je dat toch op de rating in %(bijvoorbeeld AM 78,13%)

en niet op de ability(=een getal(bijvoorbeeld 174))

op welke van de 2 moet je nu letten?

Geplaatst
als je wilt weten of een speler goed is baseer je dat toch op de rating in %(bijvoorbeeld AM 78,13%)

en niet op de ability(=een getal(bijvoorbeeld 174))

op welke van de 2 moet je nu letten?

Het beste is een hoge Potential ability maar als z'n gewone ability ook nog eens hoog is, is het nog beter..
Geplaatst

Oke even een korte vraag.. Bij een speler staat current, home en world-reputation. Als de reputation van je club bijv. 3500, met welke moet je deze dan vergelijken om te weten of de speler zou willen komen? Of kan dat niet hiermee? Zou fijn zijn als iemand me dit even kan vertellen, zou hoop moeite schelen met bieden en erachter komen dat de speler niet wil.

Geplaatst
Oke even een korte vraag.. Bij een speler staat current, home en world-reputation. Als de reputation van je club bijv. 3500, met welke moet je deze dan vergelijken om te weten of de speler zou willen komen? Of kan dat niet hiermee? Zou fijn zijn als iemand me dit even kan vertellen, zou hoop moeite schelen met bieden en erachter komen dat de speler niet wil.

ik weet het niet maar je zou het gewoon evne kunnen uitproberen maar verder zou ik het niet weten

Geplaatst

als ik de screens hier van bekijk, is de drang om hem te gebruiken wel groot.... maar tis tog wel een vorm van cheate... dus ik blijf er voorlopig van af:P

Geplaatst

vind het raar maar ik moet als administrator aangemeld zijn op de computer om het programmaatje te laten werken :cab: gebruik hem overigens alleen voor screens voor anderen

Geplaatst

hij doet het niet bij mij ik krijg te zien: Couldnt acces the file, make sure no other program is writing to the file en hij kan mijn save game ook niet vinden?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]