Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Misschien is je versie van je FM Genie scout out of date, komt omdat je FM hebt geupdate... Moet je een nieuwe FM Genie Scout zoeken die FM 7.0.2 ondersteund ;)

• Antwoorden 163
  • Weergaven 472
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik heb hem ook eindelijk binnen.

Geplaatst

kan je uitleggen waar je hem hebt gevonden de genie scout voor de patch 7.0.2?

Geplaatst

is er ook al iemand die de genie scout voor patch 7.0.2 heeft? zou je link willen pm en?

Geplaatst

daar ben ik al uren aan het zoeken , ofwel is het in het chinees geschreven ofwel kan hij het niet opslagen ofzo dus als je zooo vriendelijk zou zijn om eventjes die link te zetten... , dat is denk ik niet veel gevraagd

Geplaatst

kan iemand de link van genie scout voor patch 7.0.2 efkes geven!!?

Geplaatst

laat maar al gevonden. ik heb met de taktiek gespeeld dat genie schout mij aanraadde en raad eens hoeveel ik heb gewonnen..... 8-0!!!, 5 goals van del piero , 2 van buffon eneentje van nedved, dus ik zou zeggen proberenjullie het ook eens!

Geplaatst
laat maar al gevonden. ik heb met de taktiek gespeeld dat genie schout mij aanraadde en raad eens hoeveel ik heb gewonnen..... 8-0!!!, 5 goals van del piero , 2 van buffon eneentje van nedved, dus ik zou zeggen proberenjullie het ook eens!

Raad die een tactiek aan dan?

Geplaatst

enne 2 goals buffon??

Geplaatst

Raad die een tactiek aan dan?

Dat kan die idd, als je naar zoekt op club en vervolgens een team aanklikt kan je rechts op tactic klikken en daar staat dan het een en ander. Heb het zelf eigenlijk nog nooit geprobeerd

Geplaatst

Ze moeten sowieso deze download schrappen.. Dit is gewoon een vorm van cheaten en het lijkt me niet de bedoeling dat manutd.nl op deze manier het cheaten promoot?

Geplaatst
Ze moeten sowieso deze download schrappen.. Dit is gewoon een vorm van cheaten en het lijkt me niet de bedoeling dat manutd.nl op deze manier het cheaten promoot?

Ieder zijn mening daarover lijkt mij zo... FMM gebruiken vind ik idd cheaten, GenieScout daarintegen doet niets meer dan wat een hele goede scout ook voor je kan doen.

Geplaatst
GenieScout daarintegen doet niets meer dan wat een hele goede scout ook voor je kan doen.

Precies, dus heb je het niet nodig.

Geplaatst

Ze promoten het toch niet? Manutd probeert zoveel mogelijk info en spul voor FM te geven. Dit hoort daar ook bij. Wat de users er mee doen moeten zij weten.

Btw, met de originele data editor kan je toch ook cheaten? Moet SI die er dan ook maar niet meer bij doen?

Geplaatst

Ze promoten het toch niet? Manutd probeert zoveel mogelijk info en spul voor FM te geven. Dit hoort daar ook bij. Wat de users er mee doen moeten zij weten.

Btw, met de originele data editor kan je toch ook cheaten? Moet SI die er dan ook maar niet meer bij doen?

Inderdaad.. Daarmee kan je cheaten.. Met de Geniescout kan je niks anders dan cheaten..

Geplaatst

Hoe krijg je die tactiek bij de Genie Scout?

Snap er niks van :P.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]