Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Overschatte spelers

okeej sirkeith dat geeft gelijk wat duidelijkheid !!

ik vind trouwens dat veel spelers van chelsea overschat zijn

• Antwoorden 118
  • Weergaven 361
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Waarom? Ze worden toch niet 2 keer voor niks op rij kampioen in Engeland?

Geplaatst

nee maar ballack is te goed ! en scheva ook ! en zo meer spelers van chelsea niet allemaal ik vind robben een uitzondering net als cech maar essien bijvoorbeeld vind ik overschat !

Geplaatst

nee maar ballack is te goed ! en scheva ook ! en zo meer spelers van chelsea niet allemaal ik vind robben een uitzondering net als cech maar essien bijvoorbeeld vind ik overschat !

Dat zijn gewoon wereldtoppers, bovendien zijn ze allemaal (inc. robben) de beste speler van hun land :checkit: naar mijn mening...

Geplaatst

het zijn wel toppers maar naar mijn te goed dat kennen jullie anders vinden !

ik vind op dit moment van persie beter maar die is dan ook wel in vorm (dan robben) .

Geplaatst

het zijn wel toppers maar naar mijn te goed dat kennen jullie anders vinden !

ik vind op dit moment van persie beter maar die is dan ook wel in vorm (dan robben) .

Het zijn de twee goudmijntjes van het Nederlands voetbal, alleen tot nu toe heeft Robben meer gepresteerd _O_ (vind ik)

Je hebt wel gelijk dat Van Persie op dit moment beter in vorm is, maar Robben heeft meer specialiteiten

Geplaatst

Meer specialiteiten? Noem ze maar is op hij kan mannetje voorbij dat is een specialiteit en verder?

Geplaatst

Hij kan ook duiken :LO:

Geplaatst

Essien vind ik wel sterk !! Kijk in real life, tussen al die zogenaamde wereldsterren staat hij er toch in de Champions League !!

Geplaatst

Ik vind ballack ook te overrated hij is de beste van chelsea op het spel en ik vind spelers als lampard, essien, terry en makelele in het echt beter als ballack

Geplaatst

Dat VIND jij ;) maar ballack is idd wel een beetje overrated al denk ik eerder dat de anderen onderschat zijn :checkit:

Geplaatst

Meer specialiteiten? Noem ze maar is op hij kan mannetje voorbij dat is een specialiteit en verder?

Van Persie is meer een allround spits, hij kan in het centrum, achter de spitsen en op de vleugels (al vind ik hem het daar veel minder doen). Robben heeft egt een specialiteit en dat is de linkervleugel, komt zijn mannetje voorbij, heeft de snelheid en ook wel een goede voorzet in huis en hij komt ook naar binnen om te scoren.

Geplaatst

Van Persie is meer een allround spits, hij kan in het centrum, achter de spitsen en op de vleugels (al vind ik hem het daar veel minder doen). Robben heeft egt een specialiteit en dat is de linkervleugel, komt zijn mannetje voorbij, heeft de snelheid en ook wel een goede voorzet in huis en hij komt ook naar binnen om te scoren.

Robben heeft meer gescoord dan iedereen in het nederlands elftal op dit moment ;). ook eeft hij een betere voorzet dan van persie en is hij sneller. verder regelt hij ook nog regelmatie een penalty (of gele kaart) d.m.v een schwalbe. Dus ik vraag me af wie hier de centrumspits is? bovendien is dat centrumspits gedoe van v. persie alleen gebaseerd op NED-BUL ;)

Geplaatst

Maar ik hoop dat jullie inzien dat van Persie meer getalenteerd en beter is als robben(die volgens mij al aan zijn top zit) alleen die goal tegen charlton bewijst zijn pure klasse(Van persie)

Geplaatst

Rick(y) Kruys , die gast blijft maar tegen me scoren . Nelisse trouwens ook .

Geplaatst

Maar ik hoop dat jullie inzien dat van Persie meer getalenteerd en beter is als robben(die volgens mij al aan zijn top zit) alleen die goal tegen charlton bewijst zijn pure klasse(Van persie)

De 1 vind robben beter de ander van persie. Maar ik denk niet dat Robben al aan z'n top zit met z'n 21 jaar ;)

Geplaatst

Peter Niemeyer heeft naar mijn mening veel te hoge stats.

Geplaatst

Peter Niemeyer heeft eindelijk reeële stats.

Geplaatst

Markus Rosenberg:S die gast speelt echt te goed:p

niet dat ik het erg vind(A)

Geplaatst

Robben heeft meer gescoord dan iedereen in het nederlands elftal op dit moment ;). ook eeft hij een betere voorzet dan van persie en is hij sneller. verder regelt hij ook nog regelmatie een penalty (of gele kaart) d.m.v een schwalbe. Dus ik vraag me af wie hier de centrumspits is? bovendien is dat centrumspits gedoe van v. persie alleen gebaseerd op NED-BUL ;)

Dat hij het meeste heeft gescoord ligt eraan dat Van Basten bijna een geheel jonge selectie heeft (op Van Der Sar en Gio en nog een paar na dan) en dat Robben vroeg in het Nederlands Elftal is gekomen. Die penalty's krijgt hij nu niet meer omdat hij bekend staat als duikelaar en jij zegt het ook al: Hij is sneller en heeft een betere voorzet ! Dat zijn twee kwaliteiten die je nodig hebt als vleugelaanvaller!

De gemiddelde die Van Persie de laatste tijd in het Nederlands Elftal haalt qua scoren zijn goed en steeds beslissend

Geplaatst

Dat zeg ik en zo goed is die voorzet van Robben niet hoor :cab:

Geplaatst

ik vind van persie beter feyenoord is zo dom geweest om hem praktisch weg te geven :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]