Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Overschatte spelers

ik vind van persie beter feyenoord is zo dom geweest om hem praktisch weg te geven :)

Leonardo wordt waarschijnlijk aan het einde van het seizoen gekocht door arsenal. Dan kan feyenoord weer eens gaan balen, dat ze weer een super "onhandelbaar" talent weg hebben gegeven.

Iedereen die van Persie niet goed vind spelen... hij is lang niet zo goed als op zijn natuurlijke positie. Hij lijkt nu alleen zo goed, omdat hij een redelijk inzicht heeft. Maar ja, als je van Persie op 10 zet.. wie gooi je dan er uit? v/d vaart?, Sneijder? Denk het niet he?

Danny Landzaat is in het echt sterk overschat... en dus ook in het spel. En Ellery Cairo ook! Hij doet het niet slecht bij Hertha.. maar zie zijn stats. Als hij in het echt half zo goed is, dan hebben we bij oranje ene nieuwe rechtsbuiten :P

ook die George Boateng... tackling 20.. marking 17? bravery 20, determination 17, working rate 20, strength 20, stamina 20, composure 20... what on earth? o.O. Klinkt als de beste VMC ooit.

• Antwoorden 118
  • Weergaven 365
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

boateng word bij mij meestal voor 10 miljoen door feyenoord gekocht, ik vind john de jong ook wel overschat, heb nog niks van hem gezien en hij scoort altijd tegen mijn ajax

Geplaatst

die van v persie ook niet hoor ;)

Beetje late reactie. Maar die voorzet van van Persie is wel degelijk goed hoor. Kijk alleen al naar zijn hoekschoppen die zijn geweldig, oke hoekschoppen is wat anders als voorzetten maar ik vind zijn voorzet duidelijk beter als die van Robben.

Geplaatst

En Vitesse die deden het in mijn PSV-game geweldig, werden tweede, wonnen de beker enzo. En dat 3 seizoenen naja niet dat ze 3 seizoenen beker wonnen en tweede werden maar wel elk jaar in top 4.

Geplaatst

Ik vind Mike Zonneveld overschat, ook bij de vorige fm/cm`s :-D

Geplaatst

:( Nac Breda is bij mij Landskampioen geworden!! :-D

Geplaatst

Ik ben bang dat hij het meent :D ADO is overschat en Gilardino :cab:

Hoezo is ADO overschat, bij mij doen ze het nooit egt goed hoor.

En Gillardino heeft best wel reeële stats vind ik

Geplaatst

wat dachten jullie van ibrahimovic, hij heeft wel techniek maar snelheid, hij is gemiddeld zo'n 16?!

Geplaatst

ibrahimovic is ook niet meer zoo goed...

Geplaatst

ik vind het een beetje jammer dat als een club een gevestigde naam koopt hij bijna nooit flopt. terwijl dat toch meestal wel gebeurt.

voorbeeld is Real Madrid. presteerd al jaren niet veel met alleen maar vedettes. toch zijn deze spelers in FM zo goed dat Real de CL wint.

en dat zie ik ze in het echt niet doen, omdat de selectie daar niet echt klopt. dan is het jammer dat dat er in FM niet in zit

Geplaatst

cannavaro is in het echt veel beter dan in dit spel, en ibrahimovic is bij mij juist wel weer redelijk goed scoort voldoende

Geplaatst

marcusbergprofielex1.png

Geplaatst

marcusbergprofielex1.png

noemen jullie deze speler een talent ??

Geplaatst

nu niet dus?

Geplaatst

Lucarelli, nog nooit van die gast gehoord (buiten FM om dan) maar hij scoort er wel altijd op los.

Geplaatst

Scoort in het echt ook erg veel, een keer 26 goals in Italië

Geplaatst

Shevchenko en Ballack zijn overschat naar mijn mening, maar SI kan toch ook niet aan het begin van het seizoen ruiken dat Sheva en Ballack niet goed gaan spelen...

Ik hoop trouwens heel erg dat Chelsea niet een soort Real Madrid wordt. Je moet spelers kopen als ze in de bloei zijn, niet als ze "uitgevoetbald" zijn(Ballack en Sheva zitten al bijna aan het eind van hun carriere).

Real madrid moet geen gevestigde namen kopen, maar talenten. Chelsea ook.

Geplaatst

charisteas scoort goed man heel veel goals.ben feyenoord met een elftal zoals dit perkins

tiendalli greene dellas drenthe

andreasen

castelen adu

de guzman

charisteas vagner love

draait lekker dit team

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]