Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Overschatte spelers

Ballack en Sheva zitten al bijna aan het eind van hun carriere).

Ze zijn pas 29 :cab:

En Chelsea koopt toch ook spelers als Robben, Mikel en Essien die hebben nog een hele carriere voor zich

• Antwoorden 118
  • Weergaven 361
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

:( Nac Breda is bij mij Landskampioen geworden!! :-D

bij mij heerenveen :O]: en az de beker maar dat kan ik nog een beetje begrijpen

en heerenveen had 6 w gespeeld in de cl en 6 verloren en ze hadden doelsaldo tegen 49

voor 2 dat is dan weer wel redelijk :D

Geplaatst

ik vind het een beetje jammer dat als een club een gevestigde naam koopt hij bijna nooit flopt. terwijl dat toch meestal wel gebeurt.

voorbeeld is Real Madrid. presteerd al jaren niet veel met alleen maar vedettes. toch zijn deze spelers in FM zo goed dat Real de CL wint.

en dat zie ik ze in het echt niet doen, omdat de selectie daar niet echt klopt. dan is het jammer dat dat er in FM niet in zit

Dacht jij, ik stort een bak met geld uit over Cristiano Ronaldo(68m) en hij heeft 1 assist en 1 goal in 13 wedstrijden....
Geplaatst

Bij mijn Feyenoord game is Van Nistelrooy topscorer van Europa, en Jack Tuyp topscorer van de eredivisie :s

Geplaatst

in mijn feyenoord game is vittese door in de groepsfase van champions leguea

1x gewonne 5x gelijk gespeeld moeten nu tegen lyon wacht het af :P

Geplaatst

Kvind Chelsea niet overschat net zoals Real..

Chelsea wint niet voor niets 2 keer de premier division..:p

Real heeft goed team..alleen ze kunnen er samen HELEMAAL niks van..lol:cab:

Geplaatst

Bij mij scoort Rooney slecht 6x in 30 wedstrijden. Ik heb er veel teveel geld voor betaald, dus redelijk overschatte voetballer!!1

Geplaatst

Meer specialiteiten? Noem ze maar is op hij kan mannetje voorbij dat is een specialiteit en verder?

Van Persie is meer een allround spits, hij kan in het centrum, achter de spitsen en op de vleugels (al vind ik hem het daar veel minder doen). Robben heeft egt een specialiteit en dat is de linkervleugel, komt zijn mannetje voorbij, heeft de snelheid en ook wel een goede voorzet in huis en hij komt ook naar binnen om te scoren.

Robben heeft meer gescoord dan iedereen in het nederlands elftal op dit moment ;). ook eeft hij een betere voorzet dan van persie en is hij sneller. verder regelt hij ook nog regelmatie een penalty (of gele kaart) d.m.v een schwalbe. Dus ik vraag me af wie hier de centrumspits is? bovendien is dat centrumspits gedoe van v. persie alleen gebaseerd op NED-BUL ;)

van persie speelt bij arsenal ook centraal in de spits alleen dan met iemand naast hem.

ik vind dat van persie meer kwaliteit heeft. hij kan een man passeren, iemand vrij voor de goal zetten en heeft een prima voorzet in huis. een andere kwaliteit van hem is natuurlijk zijn vrije trap en afstandschot.

robben is natuurlijk ook een prima speler alleen hij kan niet meer dan een mannetje passeren en een voorzet geven. ik denk dat van persie een completere speler is. dat neemt niet weg dat ik ze beide fantastisch vind

Geplaatst

Roma van helmond ( kand at hij al gezegd is maar ik heb bijn ageen tijd op alles door te lezen

Geplaatst
everton van heracles, kan zo in t braziliaanse elftal gaan spelen met die stats

Met de update van MU volgens mij niet meer hoor

Geplaatst

wat dacht je van Dani Alves in het spel een van de beste rechtsbacks maar in het echt heb ik hem de finale van de Uefa Cup zien spelen en hij was zó slecht, ook de oefenwestrijd gisteren tegen Engeland ( met Brazil) was hij zó slecht dus ik snap niet dat hij zlke hoge stats heet

Geplaatst
wat dacht je van Dani Alves in het spel een van de beste rechtsbacks maar in het echt heb ik hem de finale van de Uefa Cup zien spelen en hij was zó slecht, ook de oefenwestrijd gisteren tegen Engeland ( met Brazil) was hij zó slecht dus ik snap niet dat hij zlke hoge stats heet

Dan heb jij waarschijnlijk net een van zijn slechtste wedstrijden gezien want het is een hele goede voetballer (ik vind hem meer een rechtshalf ) maar deze speler is zeker niet overschat als je het over heel het seizoen bekijkt

Geplaatst

bij mij speelt boutahar bij barcelona. ik vind riquelme overschat heeft zo'n beetje voor alles boven de 18

Geplaatst

Makaay, hoge stats maar staat op lijst bij Bayern en is al 3 seizoenen achter elkaar verhuurd aan AZ.

Geplaatst
bij mij speelt boutahar bij barcelona. ik vind riquelme overschat heeft zo'n beetje voor alles boven de 18

riquelme is qua rating ontzettend goed maar presteerd helemaal niet zo goed bij een topclub omdat zijn conditie niet goed is verder vind ik denneboom overschat

Geplaatst

jeroen ketting is bij mij topscorder van het wk geworden

Geplaatst
Bij mijn Feyenoord game is Van Nistelrooy topscorer van Europa, en Jack Tuyp topscorer van de eredivisie :s

Tja.... die eerste was blijkbaar zo gek nog niet :-D

Geplaatst
Royston Drenthe, die knul heeft nog niks gepresteerd.

Moet je eens kijken op het ek

Geplaatst

Sekou Cissé van Roda JC scoort er tegen mij elke keer 2 of meer ;)

Ook Tamerus van NAC en Tuyp van Groningen vind ik overrated.

Geplaatst
Kvind Chelsea niet overschat net zoals Real..

Chelsea wint niet voor niets 2 keer de premier division..:p

Real heeft goed team..alleen ze kunnen er samen HELEMAAL niks van..lol:cab:

Mjah Real hebben allemaal sterren die alleen aan geld denke en dus voor zichzelf spelen:-D

Geplaatst

Ik vind Tamerus echt overschat, hij scoord keiveel, maar in het echt bakt hij er niet zoveel van.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]