Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat treurig zeg. Dat je echt zoveel hulp nodig hebt. Cristiano ook vieren alsof het de verlosser is :-D

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Danilo ;e Verdedigen als een amateur daar. Waarom haalt die kerel z'n niveau van bij Porto maar niet..

Geplaatst

Echt bizar hoe ongestructureerd Real weer is, zowel offensief als defensief. Lijkt in niets op het Liverpool van Benitez (Napoli heb ik te weinig gezien om een vergelijking te maken).

Geplaatst

Bij Napoli was 't ook treurig in ieder geval. Als je ziet hoe ze nu spelen onder Sarri... groot verschil.

Cristiano :<

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Goh, je hebt wel weer een kritiek hoor Simon. Ja, behalve als de tegenstander scoort natuurlijk, dat is knap en prima. Overigens juicht Ronaldo toch altijd op dezelfde wijze?

Tweede penalty was zeker ook onterecht? :huhu:

Echt bizar hoe ongestructureerd Real weer is, zowel offensief als defensief. Lijkt in niets op het Liverpool van Benitez (Napoli heb ik te weinig gezien om een vergelijking te maken).

Dat was tien jaar terug? Tja .. andere spelers, andere tegenstanders. In principe is de belangrijkste taak voor een trainer bij Real, rust brengen, zorgen dat alle dikke nekken dezelfde kant op staan en samen spelen, Ancelotti slaagde daar bij tijd prima in. Mourinho ook met periodes.

Geplaatst
Goh, je hebt wel weer een kritiek hoor Simon.

En terecht hoor.

Sociedad verdiende overigens echt minimaal een punt hier. Speelden echt goed.

Geplaatst

Iemand die Rayo - Atletico kijkt? Wil weten hoe de wedstrijd is. Ik kijk zelf Sevilla - Espanyol, waar Sevilla een hele goede eerste helft speelde.

Toch maar overschakelen, Griezmann net :<

bewerkt door TomFsoccer

Geplaatst

2de helft heb ik gezien, leek me een gelijkopgaande pot met niet zoveel kansen, Atléti misschien net iets beter. 2 hele late goals van Correa en Griez nog

Zo wel Barça-Betis kijken.

Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Mascherano Vermaelen Mathieu - Rakitic Busquets SergiRoberto - Messi Neymar Suarez

Geplaatst

Jawel, spelers hadden vrij na de WK finale, jongens als Messi, Neymar etc zaten de hele week in Zuid-Amerika voor kerst

Geplaatst

Keurige wedstrijd toch van Atlético. Onderliggende ploeg, maar toch de wedstrijd naar je toe trekken. Real zijnde had je hier gewoon verloren met 1-0. Laat dat nu net een verschil zijn tussen Atlético en Real dit seizoen.

Al snap ik niet waarom Torres zoveel kansen blijft krijgen als je Luciano Vietto en Angel Correa op de bank hebt. Ik weet dat Torres een kind van de club is, maar als je kampioen wil worden moet je je conclusies trekken. Jackson Martinez spelt imo ook teleur. Al was dat sowieso al een overbodige aankoop mijn inziens.

bewerkt door Mathi

Geplaatst

Wat heb je over deze penalty te zeggen? [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Deze is nog belachelijker dan die eerste van Real :cab:

Geplaatst

Dat Betis is wel een enorme kutploeg zeg. Wat een mannetjes allemaal, vorige keer dat ik keek tegen Sevilla was het erg maar nu :cab:

Geplaatst

Complete onzin penalty inderdaad :-D wat is dat met de refs vandaag

Wat een fase ook. Neymar mist hem waarna de rebound er nog ingaat door een owngoal :cab:

Geplaatst

Leuk potje. 4 goals, hadden er veel meer moeten zijn. Uitblinkers vanavond toch duidelijk de paal, de lat, en Adan :cab:

Hoe viel die verder in Simon?

Zeer goed imo. Was de beste man bij Sociedad. Veel snelheid en goeie, gerichte acties. Wel enorme kans op 1-2 verprutst maarja.

Geplaatst

Celta de Vigo verloren, jammer. Verliezen zo de aansluiting met de top, maarja hebben veel last van blessures.

Geplaatst
Danilo ;e Verdedigen als een amateur daar. Waarom haalt die kerel z'n niveau van bij Porto maar niet..

Die gozer is gewoon kneeeeeeeeeeeeeeiterslecht ouwe, niet normaal meer

Geplaatst

Bij Porto was het nochtans een beest, potentiële rechtsback van Brazilië imo. Dat niveau haalt ie nu totaal niet meer.

Geplaatst
Bij Porto was het nochtans een beest, potentiële rechtsback van Brazilië imo. Dat niveau haalt ie nu totaal niet meer.

Ja bij Porto tegen Academica en Estoril. Sorry hoor maar die gozer kan echt niet meer, misschien slechtste voetballer die ik heb gezien in 2015. Elke wedstrijd zo belachelijk veel fouten en het ziet er allemaal zo lomp uit. Heeft iemand van jullie hem zien spelen? En dan uitgebreid hé, niet een paar CL potjes of samenvattingen. Het is gewoon weer een hype, Real koopt iemand en mensen hebben hoge verwachtingen. Ik heb ook het idee dat het gewoon weer een verkapte rechtsbuiten is die de laatste jaren geposteerd staat als rechtsback. Zelfde met Mathieu. Als je die Mathieu ziet in de Super Cup tegen Sevilla vraag ik mijzelf echt af hoe je in godsnaam 20 millie voor hem kan dokken. Danilo was 30 millie. :cab: