Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Om mijn eerste post op dit forum gelijk maar even met iets inhoudelijks op te luisteren. Tijdens het terugkijken van de wedstrijd Bilbao - Barca vond ik zó iets moois, Busquets die de bal kei-hard en 'inch perfect' tussen de linies op Messi speelt.

2eveu4o.jpg

De spil in het web bij Barcelona als je het mij vraagt.

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Goh wat een einde bij Sevilla-Las Palmas

Sowieso lekkere wedstrijd, LP vroeg op 0-1 gekomen en leek heel lang op weg naar 9/9, dan in de 89ste minuut eindelijk de 1-1 (op penal) nadat die keeper er al zo'n beetje alles had uitgehouden. Sevilla nog alles op alles in blessuretijd, corner in de 94ste minuut en zowat iedereen vooruit, frommelt ene Carlos hem alsnog over de lijn en wint Sevilla.

Barça zometeen het veld op tegen Alaves met een serieus B-team. Ter Stegen, Pique, Alba, Sergi Roberto, Iniesta, Messi en Suarez allemaal aan de kant. Cillessen op de goal.

Geplaatst

Ter Stegen heeft een spierblessure, die zou sowieso niet spelen. Bizar dat Messi aan de kant staat, speelt normaal altijd.

Geplaatst

En Barcelona staat ook met 0-1 achter nu, geen beelden gezien, maar lijkt mij geen lekker begin zo voor Cillessen :(

Geplaatst
En Barcelona staat ook met 0-1 achter nu, geen beelden gezien, maar lijkt mij geen lekker begin zo voor Cillessen :(

Komt gewoon omdat ze 0-1 achter komen, kon Cillessen niks aan doen idd.

Geplaatst
Ter Stegen heeft een spierblessure, die zou sowieso niet spelen. Bizar dat Messi aan de kant staat, speelt normaal altijd.

Raakte geblesseerd bij Argentinië dus uit voorzorg op de bank

Geplaatst

Geluki komt werelds beste spits nu.

Geplaatst
[quote name='Sanel']Mathieu :D vraag mij nog steeds af hoe die jongen ooit prof is geworden. @Hansje @Ragazzo @Simonsav jullie missen iets[/QUOTE] Ik kijk gewoon hoor, geen zorgen. Echt een geniale wedstrijd dit. Die misser van Mathieu :mrgy:
Geplaatst

Die tweede was echt wel te houden hoor. Eerste dook hij ook gewoon over. Gewoon een matige keeper voor dit niveau. Kut dat Ter Stegen zo blessuregevoelig is.

Aleix Vidal bakt er trouwens ook weer niks van.

Geplaatst

Gewoon allround zwakke match van iedereen. Cillessen had bij beide goals beter moeten doen, Masche ook 2x in de fout. Mathieu en Vidal echt slecht. Paco onzichtbaar, Arda en Denis te traag en te slordig. Neymar die alles alleen wilde doen. Rakitic hard gewerkt maar is geen grote creatieveling. Digne met alleen maar slechte voorzetten. En Messi, Suarez en Iniesta die ook weinig bijbrachten na hun wissel.

Doet me heel erg denken aan wedstrijd tegen Hercules, onder Pep nog dacht ik. Toen 0-2? ofzo, ook helemaal in het begin van de competitie.

Geplaatst

Drenthe niet, volgens mij was het Trezeguet zelfs

Maar qua concentratie was het vandaag wel heel slecht ja. Hadden ze maar Atleti-Alaves gezien, dan waren ze gewaarschuwd

Geplaatst

Heerlijk, gelukkig zit ik hier niet in zo'n Barcaminded area, maar wat lekker voor die Cillessen. Topkeeper, wees er blij mee :mrgy:

bewerkt door MrMHB

Geplaatst
Heerlijk, gelukkig zit ik hier niet in zo'n Barcaminded area, maar wat lekker voor die Cillessen. Topkeeper, wees er blij mee :mrgy:

Kun je wel bijdehand doen, maar die kon er gister 0,0 aan doen.

Geplaatst

Als je gaat zeggen dat hij er helemaal niks aan kon doen ben je ook niet al te goed bezig. Je wordt toch ook geen keeper van zo'n topclub als je bij elke wat moeilijkere bal gaat zeggen "Kon er niks aan doen". Als ze een keeper zoeken om de ballen te pakken die zowat elke keeper kan pakken dan zetten ze er altijd wel iemand uit de jeugd in.

Geplaatst

Ongekend hoe vrij Ruben Castro hier staat. Verdediging van Valenz moet duidelijk nog wennen. Staat verder eigenlijk ook maar een saai elftal.

bewerkt door FC-Breda