Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Valencia mist iig Garay, Kondogbia en voorak Guedes.
En met de gedachte dat die 3 en nog belangrijker Murillo er volgende week hoogstwaarschijnlijk weer bij zijn zal Valverde alles op alles willen zetten om het nu al

te beslissen.

Heel Valencia droomt van een finale tegen Sevilla om revanche te kunnen nemen voor de "gestolen" EL winst in 2014, maar die kans lijkt dit jaar nihil

bewerkt door Cerebral

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Messi, Suarez, Dembele, Cout, Semedo etc allemaal samen op het veld. Vroeg me al af wat Valverde gegeten had, zo offensief :D

Krijg je wel dit natuurlijk in plaats van een rustige 2-0 zoals zo vaak dit seizoen.

Geplaatst

Ben echt benieuwd hoe ze Iniesta gaan vervangen.. het viel me tegen Depor al (weer) op dat het middenveld qua stijl erg veranderd is zonder Xavi en Iniesta. Ik hoop nog steeds dat ze Thiago terughalen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren. Lijkt me ook erg goed om de selectie even door te lichten en gerichte versterkingen te halen. Denis Suarez komt echt ruimschoots te kort helaas, Paco ook. Pique begint zeer matig te worden, dus centraal achterin mag ook wel wat erbij.

Geplaatst
Ben echt benieuwd hoe ze Iniesta gaan vervangen.. het viel me tegen Depor al (weer) op dat het middenveld qua stijl erg veranderd is zonder Xavi en Iniesta. Ik hoop nog steeds dat ze Thiago terughalen, maar dat zal wel niet gaan gebeuren. Lijkt me ook erg goed om de selectie even door te lichten en gerichte versterkingen te halen. Denis Suarez komt echt ruimschoots te kort helaas, Paco ook. Pique begint zeer matig te worden, dus centraal achterin mag ook wel wat erbij.

Frenkie de Jong halen.

Geplaatst
@Pino vind ik inderdaad wel een hele fijne Barça-speler! Kan passen, dribbelen, iemand uitspelen, steekballen geven, is nog best snel ook.. en scoort net zo weinig als Don Andrés! Edit: en ik ben erg benieuwd naar die Arthur. In FM is ie in ieder geval goed :)

bewerkt door MR23

Geplaatst

Voor wie het gemist heeft, Iniesta zat om 1.00 uur vannacht nog even te chillen op het veld wat resulteerde in een paar mooie plaatjes:

uZrdtEM.jpg

21dHfHy.jpg

AcCKpa5.jpg

bc4rT8B.jpg

ybeeNwE.jpg

L9529b0.jpg

IeKJknv.jpg

4WmyGk9.jpg

ZFjRZGb.jpg

63i3kl8.jpg

aFuB7LW.jpg

Mlia7Sj.jpg

7phP5fo.jpg

37uZz2z.jpg

f27f4TC.jpg

Lc40f21.jpg

wzx83BF.jpg

Gk0W3j5.jpg

Geplaatst

Wel kansloos dat ie op t eind forza Catalunya eruit gooit ;x.

İniesta of Xavi? Voor mij was Xavi onaantastbaar. Nadat die weg is, is Barca ook anders gaan voetballen. Coutinho zie ik Iniesta wel doen vergeten. Rakitic is een andere soort speler

Geplaatst

Zidane gaat per direct weg bij Real Madrid zie ik net. Dat zag toch niemand aankomen denk ik. Vraag me af of er iets achter zit of dat hij als succescoach de club wil verlaten met drie Champions Leagues de laatste jaren.

Geplaatst

Denk gewoon gevalletje Guardiola, na 3 CL titels kan het alleen maar tegenvallen. Al kan La Liga wel beter. Ben benieuwd voor wie Real gaat.

Geplaatst

Ben erg benieuwd naar wie de nieuwe coach wordt, ik hoop op een Pochettino of Sarri.

Geplaatst

Hoop voor Real Madrid op Sarri als nieuwe coach. Zidane zal wel naar PSG gaan. Als hij het drie keer in Madrid kan, moet het toch ook één keer in Parijs lukken zullen die Arabieren wel denken.

Geplaatst
[quote name='PJHoutman']Tüchel is al trainer bij PSG. @Daniell [/QUOTE] Eerst een sabbatical, zoiets zei Perez, dat hij toe was aan wat rust. Tuchel zal er volgend seizoen wel weer uitvliegen bij PSG en kan Zidane het overnemen.
Geplaatst
Ik hoop eigenlijk dat hij nergens meer trainer wordt. Lekker de legende blijven.

Ook niet als bondscoach van Frankrijk? Ligt er natuurlijk aan wat Frankrijk gaat presteren op het WK maar mocht dat tegenvallen is dat natuurlijk ook nog een serieuze optie en denk dat hij daar zelf ook voor open zal staan.

Geplaatst
Dat zag toch niemand aankomen denk ik.

Heb het anders verschillende journalisten horen noemen/schrijven in de afgelopen dagen.

Verstandig misschien ook wel, je weet toch dat je het niet snel beter gaat doen (en je bent ook zo weer ontslagen).

bewerkt door Sophomore