Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Probeer dan Frenkie te lozen, zou je zeggen. Schiet je meer mee op, en mis je ook niet zo erg.

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Misschien iets voor de plaatselijke turnverenging? Kan die daar pirouettes uitoefenen met een bal aan zijn voet. Voetballend zal die inderdaad net zoveel toevoegen daar, als bij Barca. 

Geplaatst

Maar Frenkie wil niet weg, dat is al een lang en breed gepasseerd station. Overigens is in ieder geval het salaris van De Jong zo hoog omdat hij uitgesteld salaris heeft (ivm corona), dat loopt nog steeds. Lewandowski is een ander verhaal volgens mij.

Geplaatst

Ja Frenkie is voor een schijntje gaan voetballen om zijn salaris later te ontvangen (wat nu is). 

Die gaat niet zomaar weg nee, dat is nogal wiedes... Lewandowski heeft ook al aangegeven niet weg te willen. 

Het fijne voor Barcelona is, dat ze ondanks wanbeleid en inzakkende prestaties toch nog altijd spelers van een bepaalde allure weten te trekken. Het nadeel daaraan is dat ze niet meer weg willen op het moment dat Barcelona niet goed over de contractduur en salariëring heeft nagedacht :D 

Geplaatst

Gundo weg dus, prima. 

Zag ook dat Chiesa onze kant op komt voor 13 miljoen, dat vind ik dan weer iets minder prima. Maar goed, die zal sowieso/zoiezo/zowieso niet heel veel minuten maken.

Geplaatst

Gundogone. Een van de betere spelers vorig seizoen bij Barca, en gratis laten gaan. Vreemd.

Geplaatst
8 uur geleden zei La Pulga:

Gundo weg dus, prima. 

Zag ook dat Chiesa onze kant op komt voor 13 miljoen, dat vind ik dan weer iets minder prima. Maar goed, die zal sowieso/zoiezo/zowieso niet heel veel minuten maken.

Als die uberhaupt ingeschreven mag worden. Olmo mag ook nog niet spelen

Geplaatst

Real weer slecht zeg. Raar beleid om 3 linksbuitens aan te trekken en op te stellen (Vini, Rodrygo, Mbappe). Mbappe in de spits is echt niet wat je wilt hebben. Geen ruimte om zijn actie te maken. 

Geplaatst
On 8/25/2024 at 11:00 AM, WillieColón said:

Real weer slecht zeg. Raar beleid om 3 linksbuitens aan te trekken en op te stellen (Vini, Rodrygo, Mbappe). Mbappe in de spits is echt niet wat je wilt hebben. Geen ruimte om zijn actie te maken. 

Wederom. Kan je denk ik dit jaar wekelijks gaan quoten. 

Deels scorebordjournalistiek idd want Jasper hield ze goed van het scoren af.

bewerkt door WillieColón

Geplaatst

Barca wint met 7-0, maar hadden er minstens 13 moeten scoren. Wat een kansen kregen die zeg.. Olmo beste man aan de kant van Barca? Zag er aanvallend, mede door hem, zeer sterk uit. 

Geplaatst

Wat is het weer slecht bij Real Mbappe zeg. Die gaan op deze manier geen 1 prijs winnen dit jaar. Kan me niet voorstellen dat Ancelotti voorstander was van de transfer Mbappe. Of Vini moet vertrekken, of Mbappe moet vertrekken. Beide in 1 team gaat hem niet worden voorlopig.

Geplaatst
4 uur geleden zei La Pulga:

Nog voetballiefhebbers hier?

Ja maar daarom weigeren we allemaal over Barcelona te praten.

Geplaatst
5 minuten geleden zei timpy00:

Ja maar daarom weigeren we allemaal over Barcelona te praten.

Och vandaag was het weer smullen, heerlijk teampje dit en dan missen we nog Gavi, Frenkie, Araujo en Fermin Lopez :<

Geplaatst
1 uur geleden zei La Pulga:

Och vandaag was het weer smullen, heerlijk teampje dit en dan missen we nog Gavi, Frenkie, Araujo en Fermin Lopez 

Ik hoop dat die club zo snel mogelijk ter zielen gaat. Droevige bende. En het blijft maar doorgaan.