Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst
Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit.

Ontduiken is iets anders dan vergeten.

Geplaatst
Ik doe geen vergelijkingen/goedpraten, ik vind alleen dat je belastingen vergeten te betalen nu ook niet zo'n drama is, hij heeft nu toch gewoon betaald uiteindelijk dus mij boeit het verder niet zo. Maar dat sommigen zich op een voetbalveld als een varken gedragen en dat daar nooit iets van komt "want het gebeurt tijdens een match dus mag het" zou voor mij meer aandacht mogen krijgen dan dit.

Je doet alsof hij gewoon uit eigen wil opeens heeft terugbetaald nadat hij opmerkte dat hij 2 jaar lang belastingen aan het ontduiken was en zo 1,5 miljoen heeft gestolen. Hij pleegde een misdaad, dat begrijp je toch wel hoop ik? Hij is gewoon een dief.

Geplaatst

Tuurlijk is het een misdaad.

Banken en belastingsdiensten zijn trouwens ook dieven. Alleen hebben die allerlei regeltjes om hetgene wat ze doen opeens legaal te maken.

Geplaatst

Maarre, Cholito, hoe zit het nu dan met jouw mening over Sampaoli dan :mrgy:?

Geplaatst
Tuurlijk is het een misdaad.

Banken en belastingsdiensten zijn trouwens ook dieven. Alleen hebben die allerlei regeltjes om hetgene wat ze doen opeens legaal te maken.

Bv witwassen van drugsgeld in Niemandsland ergens tussen de VS en Mexico :cab:

Geplaatst

Dit is echt één van de slechtste helften die ik me in tijden heb gezien van Barça. Echt ongelofelijk hoe slecht. Malaga had al makkelijk moeten voorstaan. Die verdediging jongens, dramatisch.

Geplaatst

We winnen, daarmee is ook alles gezegd. Die zware nederlagen bij Bilbao en Celta speelden we zelfs veel beter dan hier vandaag. Mag blij zijn dat je hier met een resultaat wegkomt.

Geplaatst

Laatste Gijon - Sociedad gekeken, Halilovic als invaller en gelijk mooie assist. :<

Straks Betis vs R Madrid, neem aan dat Real ze gaat slopen.

Geplaatst
Zuiver penal, jongens toch

Soms worden ze ook wel heel makkelijk gegeven, maar ben het met je eens dat dit 100 % strafschop was ja.

Geplaatst

Lekker hoor. Barça gewonnen na een zaadpot, Atleti en Real beide punten verspeeld.

Volgende week de kraker tegen Atleti

Geplaatst

Wat is die Vermaelen onthutsend slecht zeg, kan het niveau totaal NIET aan ;e Nu speelt Athletic wel echt geweldig :D :D

bewerkt door Sanders

Geplaatst

Met Vermaelen én Mathieu achterin weet je ook gewoon dat je de 0 niet gaat houden. En die gasten krijgen altijd maar de voorkeur op Bartra.

Atlético gaat er trouwens uit zometeen, tenzij ze nog een mirakel verrichten

Geplaatst
Met Vermaelen én Mathieu achterin weet je ook gewoon dat je de 0 niet gaat houden. En die gasten krijgen altijd maar de voorkeur op Bartra.

Atlético gaat er trouwens uit zometeen, tenzij ze nog een mirakel verrichten

Mathieu is nog de betere van de 2, maar idd wat je zegt met zo'n verdediging vraag je ook om problemen.

Wat moet Atletico doen? Nog 1 x scoren of 2 x?

Geplaatst

Moesten nog 2x scoren maar liggen er dus uit. Knap van Celta toch. En Guidetti doet het toch wel erg goed daar.

Geplaatst
Moesten nog 2x scoren maar liggen er dus uit. Knap van Celta toch. En Guidetti doet het toch wel erg goed daar.

Jullie zien hem zonder twijfel meer dan ik, maar hoe doet hij het los van zijn goals?

Geplaatst

Zo, deze wedstrijd heeft vermoedelijk behoorlijk wat energie gekost voor Barça, hopelijk hebben ze daar zaterdag tegen Atletico niet te veel last van.