Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
32 minuten geleden zei Jotew:

Poaaaah, Espanyol, wat een goal zeg!

Een heerlijke bal inderdaad. Dat zijn de mooiste goals wat mij betreft.

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Ik zou uiteindelijk wel blij zijn als Messi niet terugkeert bij Barcelona en dus de geruchten kloppen dat hij naar het Midden-Oosten vertrekt. 

Geplaatst
9 uur geleden zei La Pulga:

Ik zou uiteindelijk wel blij zijn als Messi niet terugkeert bij Barcelona en dus de geruchten kloppen dat hij naar het Midden-Oosten vertrekt. 

Hoe groot acht je de kans dat eind augustus 2023, Gavi nog bij Barcelona speelt?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Kyrill:

Hoe groot acht je de kans dat eind augustus 2023, Gavi nog bij Barcelona speelt?

50/50. Hij blijft of hij gaat.

Geplaatst
Zojuist zei Beppu:

50/50. Hij blijft of hij gaat.

Hij is als goed is gratis op te pikken, en elke Europese top club wil hem wel.... 

Ik denk meer aan 51/49;c

Geplaatst

Ik gok dat hij nergens anders aan de bak kan omdat hij niet eens ze eigen veters kan strikken, clubs willen niet dat hij over ze eigen veters struikelt bij de medische keuring.

Maar ik denk dat hij blijft, zal wel wat afspraken met hem zijn gemaakt dat hij een dikkere salarisverhoging krijgt en er gaat komende zomer wat geld vrijkomen omdat er wat spelers weg lijken te gaan (Torres, Fati en Kessie verwacht ik dat zij weg gaan, Raphinha zie ik ook wel vertrekken bij een goed bod)

Geplaatst

Dubbelpost, kom maar met jullie strafpuntje, maar wij zijn kampioeneeeeeee!!!!! :D Het failliet verklaarde Barcelona is even 4 wedstrijden voor het einde van de competitie kampioeneeeeee!!!!! 

Geplaatst
52 minuten geleden zei La Pulga:

Dubbelpost, kom maar met jullie strafpuntje, maar wij zijn kampioeneeeeeee!!!!!  Het failliet verklaarde Barcelona is even 4 wedstrijden voor het einde van de competitie kampioeneeeeee!!!!! 

Maar nog steeds failliet.

Geplaatst
1 minuut geleden zei Aaron21:

Maar nog steeds failliet.

Heeeerlijjk! De grootverdieners lijken een beetje te vertrekken en qua talent staat Barca echt wel op 1. (Gavi, Pedri, Araujo, Balde)

Als iemand Socrates trouwens spreekt, feliciteer hem ook even dat het voetbal dit jaar heeft gewonnen :D 

Geplaatst
3 minuten geleden zei La Pulga:

Heeeerlijjk! De grootverdieners lijken een beetje te vertrekken en qua talent staat Barca echt wel op 1. (Gavi, Pedri, Araujo, Balde)

Als iemand Socrates trouwens spreekt, feliciteer hem ook even dat het voetbal dit jaar heeft gewonnen :D 

Haha, proficiat hoor. :)

Geplaatst

Maar waarom dan? Moet je Vinicius weg laten komen met een klap omdat de fans debielen zijn? Gewoon heel dom dat ie zich laat opnaaien.

Geplaatst

Niet slim van Vinicius, maar zou het oprecht ook knap vinden als je hier boven kan staan. Wat komt die keeper als een enorm agressief debieltje naar hem toe zeg.