Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Ik snap niet eens waarom Neymar telkens penalty's mag nemen. Laat dan Suarez ze nemen...

Geplaatst

Wat dan, als hij 1 centimeter meer naar links trapt gaat die bal erin :cab: allemaal omdat ie zonder aanloop trapt of wat?

Geplaatst

Kreeg hij niet sowieso de pingel omdat de rest al gescoord had enzo?

Geplaatst
Kreeg hij niet sowieso de pingel omdat de rest al gescoord had enzo?

Dat idee had ik ook ja. Al schoot ie m echt belachelijk slecht in:-D

Geplaatst
Neem gewoon een aanloop en schiet die bal erin/ Of naast. Maar doe niet zo fucking irritant, arrogant en Madrileens.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, 2 strafschoppen zijn op die manier goed gegaan, 2 niet, nu is dat dan wel 50/50 maar ik geloof zeker dat dit niet zo blijft.

Geplaatst
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, 2 strafschoppen zijn op die manier goed gegaan, 2 niet, nu is dat dan wel 50/50 maar ik geloof zeker dat dit niet zo blijft.

Dan nog, ook al scoort hij, het blijft een arrogante actie. Je kunt niet winnen als speler zijnde. Of je bent een arrogant ventje die scoort, of je bent een arrogant ventje die mist.

Geplaatst

Jongens als Messi en Suarez leven voor doelpunten. Als je zo een buitenkansje aan je maatje gunt, lijkt mij het niet tof dat hij van die achterlijke capriolen uithaalt alvorens hij mist. Zou ik hem liever zelf in een winkelhaak poeieren als ik hun was.

Geplaatst
Hij moet toch lekker zelf weten hoe hij die penalty schiet. Man, man. :cab:

Uiteindelijk wel. Maar je hebt als grootverdiener bij een wereldclub wel een enorm vergrootglas over je liggen en de daarbij behorende verantwoordelijkheden. Ergens is nu een jochie dat een doodschop krijgt omdat hij Neymar nadoet. Is het niet van de tegenstander, omdat hij zich als een debiel gedraagt, dan is het wel door zijn teamgenoten, omdat hij zich als een debiel gedraagt...

Laat 'm lekker drie stappen achteruit doen en dan z'n circusact opvoeren.

Geplaatst

Als die penalties echt zo slecht waren zou hij ze ook niet zo mogen nemen, wij zien dan 2 uit 4 gemist maar als hij ze er op de training niet beter inschiet dan anderen geloof ik ook echt niet dat hij voorrang krijgt.

Geplaatst

Straks om 12u al Barca en vanavond het ontslag van Neville. Zin in. Al vanaf dag één een hekel aan hem, mooi dat hij het slecht doet.

Geplaatst

Ja gelukkig post je dat ook niet elk weekend;c. Waarom heb je zo een hekel aan hem dan? Omdat hij het als analist allemaal beter wist en nu door de mand valt?

Geplaatst

Omdat hij een irritante voetballer was. Mede door hem, en types zoals Scholes nooit echt sympathie gehad voor dat hele United. Bizzare aanstelling verder, qua nationaliteit maar ook qua ervaring. Er moet een ervaren trainer staan bij Valencia, geen rookie.

Geplaatst

1-1 :-D Wat een drama toch die uitwedstrijden.

Gooi maar gewoon alles op de CL want kampioenschap is toch onhaalbaar.

Geplaatst

Alles zat ook even tegen. Benz had het moeten afmaken, en die tegengoal begint doordat de scheids in de weg liep van Modric :D Desondanks heel matige match van Real, dat wel.

Geplaatst

Wat een achterlijke pot van Ramos gisteren, die liep ballen weg te schieten alsof ze een 1-0 aan het verdedigen zijn in de CL finale. Ronaldo had er ook echt geen trek in, wilde niet eens zijn voet uitsteken om een bal aan te nemen.