Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
1 minuut geleden zei delichris:

Wat was de uitslag dan? 

5-3 in het voordeel van The Gunners.

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst
2 uur geleden zei La Pulga:

Man man man, ik ken weer een Arsenal fan (niet Karel) en bleek dat er Arsenal - Barcelona was. Ik krijg nu al twee dagen te horen hoe goed Arsenal was en hoe middelmatig Barcelona speelde..

Wist even niet waar ik het moest plaatsen, Spaans voetbal of ik heb een gruwelijke hekel aan topic.

Ik heb een mooie tackle gezien van Araujo op Jesus

Geplaatst

Ik heb de opstelling gezien en dat Dest in de basis stond, dan weet je al dat de wedstrijd niet serieus wordt genomen.

Morgen trouwens wel de El Classicooo

Geplaatst

Dubbelpost maar ik zie sommige admins het ook doen ;c 

Citaat

Groot nieuws uit Frankrijk: Ousmane Dembélé staat op het punt om FC Barcelona te verruilen voor Paris Saint-Germain. De Parijzenaren willen de ontsnappingsclausule van de buitenspeler voor 31 juli activeren.

RMC Sport meldt dat PSG 'een van de mooiste klappen van de transferzomer uit gaat delen'. Dembélé beschikt tot en met 31 juli over een afkoopclausule van vijftig miljoen euro. Daarna moeten geïnteresseerde clubs het dubbele betalen voor de Fransman van Barcelona. Naar verluidt bevinden de gesprekken tussen Dembélé en PSG zich in een vergevorderd stadium.

De Parijzenaren hopen dat er voor 31 juli een klap op de deal gegeven kan worden. De waarschijnlijke komst van Dembélé staat los van de soap rondom Kylian Mbappé, die deze zomer lijkt te vertrekken uit Parijs. De 26-jarige aanvaller wilde aanvankelijk in Catalonië blijven, maar is toch overtuigd geraakt van het project van PSG.

Dembélé werd in de zomer van 2017 voor 135 miljoen euro overgenomen van Borussia Dortmund. Mede door blessureleed maakte hij zijn torenhoge verwachtingen nooit helemaal waar. In totaal speelde hij 185 officiële wedstrijden voor Barcelona. Daarin scoorde hij veertig keer en gaf hij 43 assists.

Deze doet wel auwie hoor. Gelukkig hebben we nog Raphinha voor die positie maar een fitte Demba is op alle fronten een stuk beter. 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst
3 uur geleden zei La Pulga:

Dubbelpost maar ik zie sommige admins het ook doen

Gewoon rapporteren hoor. Die gooien we er zo uit.

On-topic: een vertrek van Dembélé zou wel jammer zijn inderdaad. Een erg goede speler als hij fit is. Dat is bij hem alleen wel een hele grote 'als'. Of zijn die tijden nu voorbij? En zeker jammer als het gaat om een gelimiteerde afkoopsom. Ik ben benieuwd wie ze dan als vervanger zouden halen.

Geplaatst
11 minuten geleden zei Tim':

Zouden ze De Gea als vervanger halen?

Keepersmarkt wordt nog interessant deze zomer. Zijn al veel verschuivingen geweest, maar Real en Bayern zoeken nu allebei nog een goede keeper. Kepa en De Gea wel meest aansprekende namen lijkt het ja.

Geplaatst

Kruisband, kapiteinsband. Zit die gast echt niet mee.

bewerkt door Bogatyr

Geplaatst

Courtois wil gewoon heel het seizoen niet spelen om fit te zijn voor het EK. :mrgy:

bewerkt door Aaron21

Geplaatst

Oei Kepa naar Real Madrid, wil niet te vroeg juichen maar met zo een instabiele verdediging lijkt Barca alweer kampioen.

Overigens, vandaag gelijk een kraker met Bilbao - Madrid. 

Geplaatst
10 uur geleden zei La Pulga:

Oei Kepa naar Real Madrid, wil niet te vroeg juichen maar met zo een instabiele verdediging lijkt Barca alweer kampioen.

Overigens, vandaag gelijk een kraker met Bilbao - Madrid. 

Makkelijke overwinning te pakken. Had meer tegenstand van Bilbao verwacht

Geplaatst
15 uur geleden zei rich ruzzian:

Makkelijke overwinning te pakken. Had meer tegenstand van Bilbao verwacht

Ik ook, maar Real speelde best prima van wat ik zag.

Barcelona moet gelijk in de achtervolging , vanavond tegen Getafe uit. Lekker schoppen wordt dat.

Geplaatst

Deze scheids bij Barca is echt een parodie op een arbiter. Met als dieptepunt die zogenaamde handsbal van Gavi.

Geplaatst
9 uur geleden zei La Pulga:

Barcelona moet gelijk in de achtervolging

Dat heb je goed gezien :classic_ninja:

Geplaatst
53 minuten geleden zei Bogatyr:

Dat heb je goed gezien 

Heb het niet eens gezien, maar zo te zien niets gemist.