Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Eens oneens zijn, blijf mezelf niet herhalen. Alles wat ik wou zeggen, is al gezegd, en ik heb zat redenen genoemd oa prijzen winnen. Hier laat ik het bij. 

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Zo enorm zonde dat Griezmann naar Barcelona is gegaan, al weet ik niet of die tijd toch op enige manier een aanleiding is dat hij nu zó goed is. Want hij lijkt met de maand beter te gaan voetballen, ongelooflijk. En nog een heerlijke statistiek: de laatste interland van Frankrijk zonder Griezmann was op 13 juni 2017 (!).

Geplaatst
15 uur geleden zei Tim':

Zo enorm zonde dat Griezmann naar Barcelona is gegaan, al weet ik niet of die tijd toch op enige manier een aanleiding is dat hij nu zó goed is. Want hij lijkt met de maand beter te gaan voetballen, ongelooflijk. En nog een heerlijke statistiek: de laatste interland van Frankrijk zonder Griezmann was op 13 juni 2017 (!).

Weet niet zo zeer of het door die jaartjes Barca komt, aangezien die bij Frankrijk wel altijd al op deze manier speelde. Kan er natuurlijk wel mee te maken hebben dat hij bij Barcelona meer moest aanhaken in plaats van al de beste te zijn en dat je dan toch wat beter wordt. Blijft echt een heerlijke speler

Geplaatst

Alleen wel zonde dat hij naar Barca is gegaan destijds? Dat was hij toch?

Geplaatst
20 uur geleden zei Tim':

Hoe zonde? Baal je als een stekker? ;c

@Arezogeen idee, wie wil er nou voor Barcelona spelen, als je voor het machtige Atletico Madrid speelt. Ondenkbaar. 

bewerkt door Kyrill

Geplaatst

Wat een ongekende machine dat Girona. Alleen samenvatting even meegepakt net maar dat was om de vingers bij af te likken.

Real wel heel vies gewonnen. Werden flink in het zadel geholpen door de arbitrage.

Geplaatst

Wat is die Savio belachelijk goed. Legt de bal keer op keer panklaar voor zijn medespelers. 12ga op je 19e na 21 wedstrijden als een oldskool linksbuiten  in een top top competitie :<

bewerkt door Acquafresca

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Xavi dus na dit seizoen weg bij Barcelona.

Beste nieuws van de dag, toch?

Geplaatst
2 uur geleden zei delichris:

Xavi dus na dit seizoen weg bij Barcelona.

Xavi kan mooi Xabi ;c Alonso gaan opvolgen , komend seizoen bij Leverkusen:cheer:

Geplaatst

Wat is het weer goed vandaag..

VITORRRRRRRR 

bewerkt door La Pulga

Geplaatst

Van Basten die boos is op Vermeeren (overstap te vroeg) omdat hij zelf nog nooit van hem heeft gehoord :-D 

Geplaatst

Dat is wel een typische Van Basten redenatie. Net als dat een derby alleen maar een derby kan zijn als er twee ploegen uit dezelfde stad komen. Dat is een stadsderby, Marco. Je kan ook een derby hebben met twee ploegen uit hetzelfde land of regio