Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Vorige week dik gewonnen van Valenz, dus nu laat Enrique een volledig basiselftal thuis :-D Bravo, Alves, Pique, Masch, Alba, Busquets, Arda, Iniesta, Messi, Suarez en Neymar reizen niet mee.

Dus dan wordt het wss zoiets:

MATS

Adriano, Bartra, Vermaelen, Mathieu

Roberto, Samper, Rakitic

Vidal, Munir, Sandro

bank: Douglas + allemaal B-team spelers :cab:

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

We kunnen vanavond wel het clubrecord van 28 opeenvolgende wedstrijden zonder nederlaag breken, ik weet niet of ik dat met dit team zie gebeuren.

Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte.

Geplaatst
We kunnen vanavond wel het clubrecord van 28 opeenvolgende wedstrijden zonder nederlaag breken, ik weet niet of ik dat met dit team zie gebeuren.

Maar heb geen idee of Valencia ook met een B-team zal spelen, of wel op volle sterkte.

Lijkt mij dat die gasten niet in de positie zitten om weer te verliezen. Ik zou lekker vollebak spelen, overwinning is toch beste medicijn.

Geplaatst

Gezien de wedstrijdselectie wordt het een B elftal met een aantal A spelers.

Geplaatst

Zal wel zoiets worden:

Domenech/Grabbelaar

Vezo - Santos - Abdennour - Gaya

Danilo

Villalba - Andre Gomes

Mina - Negredo - Piatti

Wel weer lekker snugger van Gary om de grote ster van de A-jeugd op te roepen terwijl hun vanavond bij Celtic spelen voor de CL;e

Geplaatst

Hmmz wist niet dat Diego Alves al terug is van een blessure. [tekst]hihi[/tekst]

Maar ja zelfs Barça B zou niet mogen winnen van dit Valencia. Neem aan dat ze zelf niet eens meer voluit gaat want er zijn andere prioriteiten op dit moment lijkt me.

bewerkt door Mathi

Geplaatst
De Paul is verhuurd aan Racing Club

Wat? ;rinu; die zat nog laatst op de bank. Tegen Real Madrid ook hun beste man. Wat een beleid weer..

Geplaatst

De Paul verhuren en Cheryshev huren snap ik ook niet nee.

Tenzij je wil dat De Paul continu speelt, maar je dat zelf niet kan garanderen als club.

Geplaatst

Als je de kansen(waren er onder Neville toch nog veel) die je krijgt niet pakt en je concurrenten doen dat wel... Tegen Real was die op 2 geweldige ballen na trouwens ook onzichtbaar. Zoals hij dit seizoen door Nuno is behandeld ia natuurlijk ook triest, maar heeft ook zijn eigen glazen ingegooid door op het begin v/h seizoen te ''weigeren'' op de vleugels te spelen. Het is trouwens dat die zelf nog een vertrek heeft geforceerd anders zat je nu met 7/8 spelers voor 2 posities...

Geplaatst
Als je de kansen(waren er onder Neville toch nog veel) die je krijgt niet pakt en je concurrenten doen dat wel... Tegen Real was die op 2 geweldige ballen na trouwens ook onzichtbaar. Zoals hij dit seizoen door Nuno is behandeld ia natuurlijk ook triest, maar heeft ook zijn eigen glazen ingegooid door op het begin v/h seizoen te ''weigeren'' op de vleugels te spelen. Het is trouwens dat die zelf nog een vertrek heeft geforceerd anders zat je nu met 7/8 spelers voor 2 posities...

Maar waarom huur je dan Cheryshev? Piatti/Bakkali is toch voldoende voor op de linkerkant.

Geplaatst

Barca heeft dat record te pakken nu toch? 28 wedstrijden ongeslagen op rij oid? Wel knap (Y)

Geplaatst

Volgens mij waren het 29 wedstrijden. Al kun je wel zeggen dat de 27e en 29e wedstrijd niet de moeilijkste zijn geweest :r.

Geplaatst

Goh wat dom en zo onnodig. Voor hetzelfde geldt ziet de scheids het en kan die gozer scoren in de 94e minuut :cab:. Die gifbeker lijkt nog maar halfleeg ofzo?

Overigens ben ik oprecht benieuwd naar de loting van de jeugd CL. Daar kan Valencia Ajax tegen komen, dus als het in Amsterdam is, ga ik er wel heen denk ik.

Geplaatst
Goeie jeugd heeft Valencia wel: https://cdn.streamable.com/video/mp4/vlzw.mp4

:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Goh wat dom en zo onnodig. Voor hetzelfde geldt ziet de scheids het en kan die gozer scoren in de 94e minuut :cab:. Die gifbeker lijkt nog maar halfleeg ofzo?

Overigens ben ik oprecht benieuwd naar de loting van de jeugd CL. Daar kan Valencia Ajax tegen komen, dus als het in Amsterdam is, ga ik er wel heen denk ik.

http://www.vi.nl/nieuws/valencia-na-schwalbe-zeker-zes-maanden-zonder-ruiz.htm ;)

Geplaatst

Hm, die had ik dus niet bedacht. Dan gaat hij op adrenaline door ofzo? Hoe dan ook, doodzonde.

Geplaatst
Ajax en Valencia zitten beiden bij de play-off teams en kunnen elkaar dus niet loten. PSV - Valencia is wel een optie. Wat ik overigens wel gaar vind is dat men 3 Engelse en 1 Schotse scheids had tegen Celtic.