Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ah jammer. Bij Ajax - Valencia had ik zoiets van, leuk, moge de beste winnen. Bij PSV - Valencia hoop ik gewoon dat Valencia die gasten afmaken. Maar misschien dat ik dan wel met mijn maat naar die wedstrijd kan gaan.

Maandag 1 uur is de loting schijnbaar.

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Euhm die gozer kan gewoon terug rechtstaan en op zen beide benen staan, dus het lijkt me sterk dat hij op die moment die gescheurde kruisband heeft opgelopen :cab:

Geplaatst

Lekker goaltje van Ronaldo.

James :<

bewerkt door Marc.

Geplaatst

Bilbao beloont zichzelf echt niet zeg hier. Zoveel goede kansen en maar één goaltje. Dodelijk tegen een team dat thuis zo makkelijk scoort.

Geplaatst

Goh goed gespeeld door Bilbao, jammer dat ze de kansen niet afmaakten. Real vind ik vrij matig spelen, wel 2 geweldige goals :D

Geplaatst

Die twee gele kaarten van Varane sloegen werkelijk nergens op :cab:

Geplaatst

Ziek hoor, nog maar zo kort hier en nu al een interview in het Spaans. Kunnen Kroos en Bale wat van leren. Ben sws wel gecharmeerd (geraakt) van hem. Driftig voetballertje met veel snelheid, goede techniek en een goede pass in huis. Opvolger van Modric in alle facetten imo.

Geplaatst
Die terugspeelbal van Varane he, was dat eigenlijk niet gewoon hands van Navas? Dat de scheids dan voordeel geeft omdat Athletic scoort snap ik.

Volgens mij is dit gewoon een reflex ipv bewust proberen de bal te pakken.

Geplaatst

Volgens mij mag je trouwens een terugspeelbal wel wegtikken, maar niet pakken. Al weet ik dit niet honderd procent zeker.

Geplaatst

Ziek hoor, nog maar zo kort hier en nu al een interview in het Spaans. Kunnen Kroos en Bale wat van leren. Ben sws wel gecharmeerd (geraakt) van hem. Driftig voetballertje met veel snelheid, goede techniek en een goede pass in huis. Opvolger van Modric in alle facetten imo.

Heel netjes hoor om zo goed Spaans te praten in zo'n korte tijd. Kan een Bale inderdaad heel veel van leren.

Geplaatst

Lang zitten twijfelen tussen Barça kijken en City-Spurs terugkijken. Uiteindelijk voor het eerste gekozen en die vrije trap van Messi maakt het gelijk al een goede keus; heerlijk.

Geplaatst

Zieke vrije trap idd

Die Aad is wel echt een hele slechte commentator hè, doet extreem bijdehand terwijl hij eigenlijk altijd poep praat

Geplaatst

Zo vies van Guidetti. :-D haakt Alba in 16, Alba haakt terug en Guidetti gaat liggen. Penal. Schiet m zelf binnen.

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];

Geplaatst
Zo vies van Guidetti. :-D haakt Alba in 16, Alba haakt terug en Guidetti gaat liggen. Penal. Schiet m zelf binnen.

[MENTION=3616]PJHoutman[/MENTION];

Baas (h)