Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Als ze bij Sport1 zo'n mafketel hadden gehad tijdens de Copa America, had ik het nog liever in het Pools bekeken of het geluid uit.

• Antwoorden 5,5k
  • Weergaven 206,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Zometeen een wedstrijd dat gewonnen moet worden, Maja de bal is rond. Valencia niet in vorm maar tegen Barca vinden ze het wel leuk om te spelen. Hopelijk weten we te scoren want ze hebben wel een kee

• Laat maar, hier valt niks te zien. 

• Het is momenteel gewoon een ordinaire kutclub met stinkend (wan)beleid. Kan er niet veel anders van maken. De charme die het vroeger had ontbreekt momenteel volledig voor mij.

Geplaatst

Wat een warrige scheidsrechter. er is echt geen fluit aan de hand, maar hij laat het uit de hand lopen met zijn gare beslissingen :cab:

Geplaatst

Wat een verschrikkelijke scheids, zorgt er op zn eentje voor dat deze wedstrijd alleen maar grimmiger wordt

Die penal :-D zelfs als Barça fan moet je je schamen dat je die krijgt

Geplaatst

Pique eruit, Mathieu erin = tegengoal ;e

Nou goed zo Mathieu jij bezorgt Barça straks nog het verlies :cab:

bewerkt door Sanders

Geplaatst

De man van 20m he jongens [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; [MENTION=9557]Cerebral[/MENTION];

Ik moet iedere keer gewoon lachen.

Geplaatst

Mathieu is de slechtste verdediger die ik ooit in Barça shirt heb zien spelen, en ik heb hier al een pak spelers zien passeren hoor. Maar deze vent slaat alles.

Geplaatst

Valenz verliest weer. Nog amper 6 puntjes voor op degradatie + nog een loodzwaar programma. Je kan het je bijna niet voorstellen dat het zou gebeuren.

Geplaatst

Nou, Real - Sevilla begonnen. Dat zal wel 5-3 worden ofzo. Real laat lekker iedereen doorlopen tegenwoordig.

Geplaatst

Een scheids die eindelijk eens de ballen durft te tonen en bij zo'n situatie de bal terecht op de stip legt. Mja dan nog maken, maar met zo'n aanloop mis je :-D

Geplaatst
BBC alle drie een goal en het is klaar. Die penalty trouwens :cab:

Wat mij opvalt is dat Messi en Ronaldo waarbij je toch eigenlijk wel altijd 99 % van uit kon gaan dat ze raak schoten hebben er de laatste tijd toch wel erg veel gemist :cab:

Geplaatst

Messi heeft wel vaker penalty's gemist dus die 99% raakt kant noch wal in zijn geval.

Geplaatst
Wat mij opvalt is dat Messi en Ronaldo waarbij je toch eigenlijk wel altijd 99 % van uit kon gaan dat ze raak schoten hebben er de laatste tijd toch wel erg veel gemist :cab:

Ronaldo was echt een uitzonderlijk goede nemer eigenlijk, maar nu ineens 3 van de laatste 6 gemist..

Geplaatst
Ronaldo was echt een uitzonderlijk goede nemer eigenlijk, maar nu ineens 3 van de laatste 6 gemist..

Hmm ik dacht dat Messi dat ook was.

Geplaatst

2015/2016 Messi vs. Ronaldo penalty stats over all competitions:

Goals scored: 4 - 8

Missed: 4 - 3

Geplaatst
2015/2016 Messi vs. Ronaldo penalty stats over all competitions:

Goals scored: 4 - 8

Missed: 4 - 3

Ja maar dat is dit seizoen he. Ik doelde door de afgelopen jaren heen, niet dit seizoen.

Geplaatst
Ja maar dat is dit seizoen he. Ik doelde door de afgelopen jaren heen, niet dit seizoen.

Messi scored: 49

Ronaldo scored: 74

Messi missed: 13

Ronaldo missed: 11